منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » الســـاحـــــــة الــثــقــافــيــة » البحر..

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: البحر..
DloOo3a
عضو جديد
رقم العضويه 72043

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ DloOo3a     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
السلام عليكم..؛ أتمنى الشعر يعجبكم إنشاءالله

--------------------
الدلوعة

المشاركات: 53 | من: الكويت | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
slsbeeel
عضو نشيط
رقم العضويه 68118

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ slsbeeel         تحرير/حذف المشاركه 
وعليكم السلام
بس حبيت اقولج ترا الشعر مو طالع

--------------------
 -

المشاركات: 261 | من: الكويت | تاريخ التسجيل: يوليو 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
كريم الطوخى
عضو جديد
رقم العضويه 72179

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ كريم الطوخى   البريد الإلكتروني كريم الطوخى   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان ياهو ماسنجر karim_eltohy@yahoo.com
السلام عليكم ورحمه الله وبراكاته
والله يا جماعه انا عندى موضوع غريب شويه بس انا عاوز رد عليه انا كنت بكلم واحده وسيبتها لانى ماكنتش بحبها ومااكتشبتش كده الا لما كلمتها المهم فى يوم انا شوفت اختها حبيتها ومش عارف اذا كانت هى بتحبنى ولا لا بس كلمها معايا بتحبنى بس فى يوم جات اختها اللى انا كنت بكلمها الاول وقالتى ان اختها مش بتحبنى وكلمتنى وقالتى ان اختها اللى انا بحها انها مش بتحبنى وكانت بتلعب بيا علشن تخلص اللى انا عملته فى اختها فاانا مش عارف اوصل لـــ حل ياريت ياجماعه اللى يوصل لـــ حل ياريت يرسلنى على الاميل بتاعى ويقولى عليه الاميل karim_eltohy@yahoo.com انا مستنى الاجابه ياريت الحل فى اقرب وقت

--------------------
كريم الطوخى

المشاركات: 1 | من: egypt | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت