منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » • الخيمة المصرية • تنبيه ص151 (الصفحه 42)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  39  40  41  42  43  44  45  ...  178  179  180   
الكاتب الموضوع: • الخيمة المصرية • تنبيه ص151
A.l.A
عضو فعال
رقم العضويه 90115

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A.l.A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
باكي رمضان كريم
مسلسل يسرا هيبدا بعد ساعة على دريم 2
يعني الساعة 3 بتوقيت مصر
وهيتعرض بعد 4 ساعات على دريم +
المسلسل التاني معنديش فكرة عن توقيته

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 5367 | تاريخ التسجيل: أبريل 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
T.A
عضو متميز
رقم العضويه 88990

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ T.A   البريد الإلكتروني T.A   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

انا دمعت والله [Frown] [heartpump]

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 26431 | تاريخ التسجيل: يناير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
loloinsana
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 84867

This user is from Germany
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ loloinsana   البريد الإلكتروني loloinsana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
حد بيشوف مسلسل فرح ليلى

الواد المعيد صاحب اخت ليلى علوي [help]

نفسي اضربه اضربه اضربة وبعد كده اشتريله قميص ابو زراير مكوي... وكمان اضربه اضربه اضربه

معمليش حاجة.. بس بيرفع ضغطي

---------------

-

المشاركات: 1526 | من: ذهب ايلول | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HolyAngemon   البريد الإلكتروني HolyAngemon   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو iDoc:
حكاية حياة 05

في شي في بالي يا جماعة
ساعات بظن إنه حياة فعلا مريضة و عايشة بوهم إنه أدهم إبنها و يحيي زوجها و أختها بتخونها و مدري شي
ليه ما يكون عندها إنفصام؟؟؟

زي ما الكاتب صدمنا السنة الماضية بزوجها إللي عايز ينتقم يمكن كمان مخبيلنا صدمة هالسنة !
أتوقع حياة مريضة فعلا و شكله نهاية المسلسل حيقلب زي shutter island لول
إيه رأيكم؟؟

ما اظن لأنه الكل عارف انها عاقله ومافيها شي بس u dont know الكاتب مجنون لوول

بس بعد حركه البار و الأنفصام امبارح بديت احس انه فيها شي

جيبولي الدكتورة الواطية اشدها من شعرها [crying]

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

المشاركات: 17683 | من: K.S.A | تاريخ التسجيل: فبراير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HolyAngemon   البريد الإلكتروني HolyAngemon   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو طــلال:

سيره الأعلان على كل لسان

بصراحه الأعلان بالصمييييييم

هذا حال اغلبنا [Frown]

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

المشاركات: 17683 | من: K.S.A | تاريخ التسجيل: فبراير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
T.A
عضو متميز
رقم العضويه 88990

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ T.A   البريد الإلكتروني T.A   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
اول ما شفت فؤاد المهندس وبطوطة وبوجي وطمطم صرت بهالشكل [Eek!] [Frown]

رجعوني لاحلى ايام حياتي وطبعا اكثر ناس حيحسو بالاعلان جيل الثمانينات الذهبي [heartpump]

ناقصهم شريهان [Frown] [heartpump]

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 26431 | تاريخ التسجيل: يناير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سُفيآنْ ,
عضو مستمر
رقم العضويه 88952

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ سُفيآنْ ,     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

يا بختكوا بتتفرجوا على حكاية حياة [Frown]

أنا كل القنوات اللي بتعرض المسلسل ما بتشتغل عندي ما بعرف ليه [Mad] [crying]

بس الأسبوع الجاي رح أعمل اشتراك مع شركة اتصالات و بكده رح يكون عندي نت منيح و ساعتها رح شوف كل الحلقات اللي فاتتني [super] من حكاية حياة + نيران صديقة + موجة حارة + القاصرات

قناة أبو ظبي بلشت تشتغل عندي امبارح بس أكيد ما رح بلش مسلسل غادة من الحلقة الخامسة [Roll Eyes] ، لأنو كل حلقة من مسلسلات غادة بتكون عليها القيمة [heartpump]

شفت امبارح أول حلقة ع النت ييييييييييييييييييييييي [eyelove] يلعن أم حرفيتها خصوصا لما بلشت تتذكر اللي صار معاها زمان ييييييييي [eyelove] [eyelove] [nut] [nut]

+

لسه هالصبح عطونا النتائج بالجامعة و نجحت بكل المواد ييي طاير من الفرحة [dance] [dance] [happy.] [happy.] [dance] [dance]

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 2917 | من: M O R O C C O | تاريخ التسجيل: يناير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ L.O.V.E.R ]Administrator
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاعلان مو طبيعي!!

--------------------

-

-

المشاركات: 27170 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
...Paki...
عضو فعال جدا
رقم العضويه 89805

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ...Paki...     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو €AlAEDiN:
باكي رمضان كريم
مسلسل يسرا هيبدا بعد ساعة على دريم 2
يعني الساعة 3 بتوقيت مصر
وهيتعرض بعد 4 ساعات على دريم +
المسلسل التاني معنديش فكرة عن توقيته

ثانك يوو, حلو الساعة 7 ممكن اشوفه .. طب معلشي بقى كمان ممكن تردد دريم + دي

--------------------

-

المشاركات: 8104 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ iDoc     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاعلان حرااام انا ناقص نكد !!!!!

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 47828 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سُفيآنْ ,
عضو مستمر
رقم العضويه 88952

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ سُفيآنْ ,     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو طــلال:

[heartpump]

يعور يعرور يعور [crying] [nut] [eyelove]

أحلى رمضان بالدنيا هو رمضان أخواتنا الصريين على جميع الأصعدة [heartpump] [kiss] [rose]

و إشهارات بيبسي ما في أحسن منها برمضان [heartpump]

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 2917 | من: M O R O C C O | تاريخ التسجيل: يناير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
تسنيم عجرم
عضو نشيط
رقم العضويه 90793

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ تسنيم عجرم     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ...Paki...:
طب أولا رمضان كريم , ثانيا عايزة معاد عرض لعبة الموت بعد الساعة 4 بس مايكونش بليل قوي

و نكدب لو قلنا مبنحبش كمان

باكى مسلسل لعبة الموت بيتعرض الساعهـ 9 على cbc دراما بتوقيت مصر
انصحكـ تشوفيهـ المسلسل جدا حلو ومن افضل مسلسلات رمضان

وبالنسبهـ لتردد قنوات دريم

الرابط ه عليهـ تردد قنوات دريم +

http://download-new-programs.blogspot.com/2013/07/new-frequency-channels-dream-ramadan.html

--------------------
 -  -

[nut] [heartpump]

المشاركات: 769 | من: egypt | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
تسنيم عجرم
عضو نشيط
رقم العضويه 90793

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ تسنيم عجرم     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو loloinsana:
حد بيشوف مسلسل فرح ليلى

الواد المعيد صاحب اخت ليلى علوي [help]

نفسي اضربه اضربه اضربة وبعد كده اشتريله قميص ابو زراير مكوي... وكمان اضربه اضربه اضربه

معمليش حاجة.. بس بيرفع ضغطي

---------------

-

انا
وفعلا معاكى حق بارد ودمهـ تقيل
وعمرى ماحبيت تمثيلهـ

--------------------
 -  -

[nut] [heartpump]

المشاركات: 769 | من: egypt | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
...Paki...
عضو فعال جدا
رقم العضويه 89805

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ...Paki...     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو مجنونهـ نانسى:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ...Paki...:
طب أولا رمضان كريم , ثانيا عايزة معاد عرض لعبة الموت بعد الساعة 4 بس مايكونش بليل قوي

و نكدب لو قلنا مبنحبش كمان

باكى مسلسل لعبة الموت بيتعرض الساعهـ 9 على cbc دراما بتوقيت مصر
انصحكـ تشوفيهـ المسلسل جدا حلو ومن افضل مسلسلات رمضان

وبالنسبهـ لتردد قنوات دريم

الرابط ه عليهـ تردد قنوات دريم +

http://download-new-programs.blogspot.com/2013/07/new-frequency-channels-dream-ramadan.html

شكرا شكرا [kiss]

أنا بشوف أصلا لعبة الموت بس كنت بشوفو الصبح بدري فكنت عايزة معاد بعد المغرب كده
بس فاتتني حلقة امبارح شفت آخر حتة فيها و هما على المركب و جوزها بيقول لصاحب المركب عايز يرجع

--------------------

-

المشاركات: 8104 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو طــلال:

روعة 3>
وجعني قلبي لما شفت فؤاد المهندس [Frown]
فكرة الاعلان في الصميم وعرفو يجسدوها
على فكرة حسن اللي عامل الموسيقى [battingeyelashes]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  39  40  41  42  43  44  45  ...  178  179  180   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت