منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم العـــام » ســـــاحـــــة مــــشــتـــريـــاتــــي » المـــــراه العربيه و الجنــس (الصفحه 2)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4   
الكاتب الموضوع: المـــــراه العربيه و الجنــس
كــــــــــــريس
عضو فعال جدا
رقم العضويه 88158

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ كــــــــــــريس     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
احمد يلي بتحكي فيه كان زمان هلق البنات بيحكو سوا بالمواضيع الجنسيه و اوقات بيحضرو بورن دا غير الشات و الكام تو كام كل هالاشيا فتحت عيون البنات و كمان الشباب

يعني اي بنت و شب بيتزوجو بيكون عندن خبره و عارفين شو بدهن و شو بيمتعهن

بس صح كتير شباب ما كانو يعرفو نشوة المرأه انا حدا كنت بس اوصل للمتعه خلص العمليه الجنسيه انتهت بالنسبالي

بس كمان البنت العربيه بتوصل للنشوه اسرع و اكتر من الاجنبيه و هيدا بسبب انو ما كان الها تجارب جنسيه قبل الزواج

بنت كنت بعرفها كانت بمجرد مداعبتي لرقبتها كانت بتروح ع عالم تاني و توصل لحاله شبه اغماء خخخخ

و بخصوص ردك بعد التحرير لفتتني هالجزئيه

رد مقتبس:
و الدين و المجتمع بيسمح للرجل العربى انو يمارس الجنس قبل الزواج
دخلك اي دي بيسمح للرجل العربي قبل الزواج ؟

لا تدخل الاديان بجهل الشباب العربي بالامور الجنسيه بالدين اسلامي مثلا امر بالمداعبه قبل العمليه الجنسيه لكن هل كل الشباب بيعملو هالشي ؟ اكيد

بردي الجاي بجاوب ع اسئلتك الوقحه [Razz]

--------------------

Click for fullsize image

The Queen Of Pop
[heartpump]

المشاركات: 14677 | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
كــــــــــــريس
عضو فعال جدا
رقم العضويه 88158

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ كــــــــــــريس     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
1- رايكم فى التعليم الجنسى بالمدارس ؟

-بالمرحله الثانويه اوكي لكن للأطفال ضد بفضلهن ع برائتهن و فطرتهن

2- هل برايكم الرجل العربى تهموه وصل زوجتوه للنشوه الجنسيه ؟

-زمان ماكان حدا بيهتم لكن هلق اكيد بيهمو يوصلها للنشوه و صار مهم عندو يرضيها لاثبات رجولتو و حتى ما تروح لغيرو

3- للرجاله "معلوماتكم عن الجنس جبتوها منين ؟

-بيوم و انا عمري 8 سنين رجعت من المدرسه فتحت الدش مشان احضر الكابتن ماجد و النمر المقنع ع قناة الكويت خخخ و بالصدفة رحت ع القمر الاوربي و بهالرسيفر كانت القنوات المشفره بتنفك بكبسة زر عليه علامة (+) او (-) اول ما شفت انصدمت و ضليت فتره منقرف و فقدت شهيتي للاكل من القرف يلي شفتو و بعدا بكم سنه كان عندنا شرايط فيديو عليهن كرتون جيت احضرهن لقيت بيي مسجل عليهن افلام بورنو [crying] بس هالمره شعوري كان مختلف و عندي فضول و بعدها صرت مدمن هالقنوات حتى كان في قناة سكس بالنهار كانو يعرضو كليب نونه الليالي و كيد عزالك لعاصي [crazy]
و من هالقنوات عرفت كل معلوماتي الجنسيه

4- رايكم بطلب المراه للجنس من زوجها او طلب اشياء معينه ؟

-حقها و المفروض ما يكون في حياء او خجل بين الزوجين بس عن نفسي بفضل انها تطلب بطريقه غير مباشره ترقصلي تغريني تتغنج عليي وجزي

5- رايكم فى منطق التكافء الجنسى ؟

-مافهمتش السؤال

6- رايكم بالعلاقات الجنسيه قبل الزواج للرجل و الست ؟

-صراحه انا ندمت ع هالموضوع كنت بفضل اول تجاربي تكون مع زوجتي
بس مليون % ضد انو البنت تمارس الجنس قبل الزواج

7- هل ممكن تتجوزا اجنبيه ليها تجارب جنسيه ؟ و لو اه او لأ ليه ؟

-نو لانو بدي اللي اتزوجها تكون مميزه لكن اذا الها تجارب راح اشعر انو متلها متل اي بنت نمت معها قبل ما اتزوج

--------------------

Click for fullsize image

The Queen Of Pop
[heartpump]

المشاركات: 14677 | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
بعطوشModerator
عضو شرفي
رقم العضويه 75

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ بعطوش     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
كالعادة الهذيااان سيد الموقف
من متى الدين يبيح الجنس للرجل غير المتزوج او المتزوج مع غير زوجته !!؟
في الدين هذا الامر يسمى زنا و العقوبة نفسها للرجل او للمراة ما في فرق
المجتمع ايضا لا يتقبل الموضوع ة فيه عائلات تتبرا من اولادها او تطردهم في حالة ضبطهم
و يعتبر فضيحة كبيرة للعائلة بيظلوا الناس بيعايروهم بيها لفترة كبيرة
و طبيعي المراة تكون العين عليها اكثر لانه هي ضحية الاكبر
في حالة حدوث حمل خارج ارادتها لو هي بتمارس الجنس بارادتها
ان عملت عملية اجهاض فهي ضحية للالام و للمخاطرة بامراض و عدوى و حتى مساومات
ان قررت تولد الطفل فهي رح تتحدى نظرة المجتمع اليها و غالبا ما تفرط في حياتها و شغلهااو دراستها طيلة فترة الحمل
و بعد الولادة لو قررت تترك الولد في ملجا بيتسجل على اسمها و بكل مشكلة بيرجعوا لها
ان قررت تاخذه بيظل الولد بيعاني كونه ما عنده اب و هي تتوه في زحمة الوثائق و مصاريف ابنها ... الخ
في كل هذه الحوسة الرجل الاب البيلوجي عايش حياته بالطول و العرض و هذا السبب في الخوف على المراة اكثر
الامهات العازبات بيعانوا حتى في الدول المتطورة لا تكذبوا على نفسكم بليز
اما عن النشوة فالله سبحانه و تعالى خلق الانسان ذكر و انثى و يعرف حاجة كل واحد
لذلك قال في سورة البقرة "وقدموا لأنفسكم" و هو ما فسره العلماء انه كل ما يتعلق بالمداعبة و التهييء قبل الجماع
المراة عاطفية بفطرتها فتحب اللي بيحضنها و يسولف معها قبل ما يضاجعها
لما تكون فيه فترة مماثلة قبل الجماع المراة بتوصل للمتعة نفس الرجل
و حتى المراة بعد الجماع تحب بعد اللي بيحضنها و يعبرلها على الحب و الامتنان
زمان الناس كانت جهلة (الماس ما كانت لاقية تاكل و امية) و البركة طبعا في الاحتلال البريطاني و الفرنسي لجل الدول العربية
اليوم الناس اصبحت متعلمة و اي صديق متزوج بيقدر يوصلك الفكرة حتى دون ما تلجا لافلام السكس
لانه مو كل اللي بيصير فيها بيصير في الواقع و مو كل الازواج و الزوجات بيحبوا يعملوا اللي فيها.

--------------------

-

المشاركات: 15652 | من: نفسيه سودة وثقالة دم | تاريخ التسجيل: مايو 2001  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ iDoc     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
في سياق هالموضوع ، فاصل :

مراهقة تقول لجدتها: جدتي ملابسكم الداخليه القديمه مافيها اغراء [nerd]

ردت الجدة : لو الشلحه القطن ماتغري، كان حريم اول ما جابو 8 و 11 و 16 ورا بعض [super]
والحين مالت عليكم موديلات وشوكوﻻتة وابو صفقة وابو لمبة و ابو خيط وبلاوي وماتجيب إلا واحد وخنيث بعد [crazy] [sick]

نشكر الجده على الشفافيه [bye]

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 47845 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو iDoc:
في سياق هالموضوع ، فاصل :

مراهقة تقول لجدتها: جدتي ملابسكم الداخليه القديمه مافيها اغراء [nerd]

ردت الجدة : لو الشلحه القطن ماتغري، كان حريم اول ما جابو 8 و 11 و 16 ورا بعض [super]
والحين مالت عليكم موديلات وشوكوﻻتة وابو صفقة وابو لمبة و ابو خيط وبلاوي وماتجيب إلا واحد وخنيث بعد [crazy] [sick]

نشكر الجده على الشفافيه [bye]

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

[crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy]

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
*Immortelle
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82376

This user is from Netherlands
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ *Immortelle     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو InnocentSinner:
دورت فى الردود على جسم الحوامل ملقيتش اى رد فى كلام عن الموضوع [rofl]

انتى الوحيده اللى فهمتى قصدى انا مش بقول ان البنات تمارس الجنس قبل الزواج
بالعكس فيه مزايا كتير للموضوع زى ما فى عيوب انا بتكلم على منطق الجنس عندنا بالوطن
العربى. جسم المراه مش زى الراجل و مع الاسف الرجاله بتتعامل كان اللى بيجب ليهم نشوه
هو بيعمل نفس الشى للانثى.

يعنى كنت بتفرج على وثائقى عن الموضوع المراه وصلها للنشوه ببدايتوه بالكلام
مش بالفعل و ووصلها للنشوه بياخد وقت غير الراجل ممكن فى 3 دقايق
و ده سبب اكبر عدم تكافء و نقطه كمان ان اغلب الولاد ميعرفوش اى شى عن جسم
المراه اغلبنا درس الجنس التناسلى من منطق الولاده فقط لا غير

http://www.everydayhealth.com/sexual-health-pictures/dr-laura-berman-male-orgasm-facts.aspx

نقطه اخيره هو ليه صعب تتناقشوه باى حاجه ؟ لازم كل حاجه اراء يا مع او ضد ؟

انت اللي ذكرت انو جسم اليسا زي جسم الحوامل قبل ما تغير الموضوع و كلامي مش دفاعا عن جسم اليسا انما عن جسم الحوامل لول

العالم العربي لسه ما وصتلو التربيه الجنسيه و حتى المعلومات العشوائيه اللي يمكن ياخدوها من افلام البورنو بتكون مضره اكتر ما هي صحيه
و اتفق مع اللي قالو زمن البنات السهتانات ولى لول اكيد صار عندهم درايه اكتر بهالامور بس المشكل هو انو مش كلهم قادرين يعبرو او يمارسو اللي حابينو كيف ما ذكرت بردي السابق مشكل تواصل.

بخصوص موضوع النشوه مختلف من مرأة لأخرى الوقت و الاماكن و هكا [Big Grin]
عندي قناعة لازم يكون في اكتشاف للطرفين حتى يصير يعرفو بعض اكتر جنسيا و اللي بدو ياخد شي بيعرف كيف يوصلو [Big Grin]

و ترا في رجال يشتكو من نسوانهم بسبب هالموضوع مش بس البنات على فكره.

--------------------

Click for fullsize image
"
Je t'aime passionnément...et je t'aime paisiblement.. Peut-être est-ce cela l'amour éternel, ce mélange de paix et de feu."

المشاركات: 15697 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ذكرتني مرة كنت بحكي مع حد وذكرت معلومة متعلقة ب sexuality
فهو استغرب وقال انتي كبنت المفروض ماتعرفي هالاشيا
جاوبته الله عاطيني عقل وعينين عشان اقرا
مش لاني بنت المفروض وقت فراغي اخصصه للطبخ والمكياج عشان اكون عفيفة

في بنات صحباتي تزوجو وهما مش عارفين بديهيات العلاقة الجنسية بين المراة والرجل
وفي رجال كل معلوماتهم الجنسية جايبينها من الافلام الاباحية اللي كلها لا تمت للواقع بصلة
وبالتالي بتتسبب في مشاكل حميمية كتيرة بعدين

مابقول ان الشاب او البنت تلجأ لعلاقات قبل الزواج
لان هالشي دينيا اولا ومجتمعيا غير مقبول
بس احنا عايشين في زمن المعلومة موجودة في كل مكان
ويكيبيديا لوحدها فيها كل شي
هذا غير الاطباء والاختصاصيين اللي موجودين في اليوتيوب وغيره وبيتواصلو مع الناس

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Innocent Sinner
عضو فعال
رقم العضويه 91235

This user is from Greece
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Innocent Sinner     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:
ذكرتني مرة كنت بحكي مع حد وذكرت معلومة متعلقة ب sexuality
فهو استغرب وقال انتي كبنت المفروض ماتعرفي هالاشيا
جاوبته الله عاطيني عقل وعينين عشان اقرا
مش لاني بنت المفروض وقت فراغي اخصصه للطبخ والمكياج عشان اكون عفيفة

في بنات صحباتي تزوجو وهما مش عارفين بديهيات العلاقة الجنسية بين المراة والرجل
وفي رجال كل معلوماتهم الجنسية جايبينها من الافلام الاباحية اللي كلها لا تمت للواقع بصلة
وبالتالي بتتسبب في مشاكل حميمية كتيرة بعدين

مابقول ان الشاب او البنت تلجأ لعلاقات قبل الزواج
لان هالشي دينيا اولا ومجتمعيا غير مقبول
بس احنا عايشين في زمن المعلومة موجودة في كل مكان
ويكيبيديا لوحدها فيها كل شي
هذا غير الاطباء والاختصاصيين اللي موجودين في اليوتيوب وغيره وبيتواصلو مع الناس

يسلملى اللى بيفهم! سبحان الله البنات فهموا مغزى الموضوع و الولاد داخلين يبخروا [Razz]

فعلا اغلب الولاد جابين المعلومات من افلام البورنو الى فعلا مفيهاش اى شى من الصحه
البورنو بيتصور ما بين اربع لست ساعات عشان الزوايا و كل تمثيل فى تمثيل و البورنو
بيبقى معمول للرجاله فبيتصور من نفس المنظور عشان كده فى افلام بورنو للستات
دى للى حابب يفهم حيعرف ايه فعلا اللى بيمتع المراه

عشان للراجل المممتع منطق الPenteration
و للاثنى اكتر من حاجه اولها الاذن و اللمس و بالكلام و بعدين Clitoral و دى اهم حاجه
واخرها الـPenteration

فى دكتوره كانت بتتكلم ان نشوه الراجل زى الكبريت سريعه
و الانثى زى المكوى بتاخد وقت لتسخن بس نشوه المراه بتعقد ممكن لـ5- 15 دقيقه!

نقطه تانيه اغلب الابهات بيتكفوا ان ولادهم يشوفوا بورنو و بس و يسبوهم يكملوا الباقى
عندى ديما فضول اعرف هل الامهات قبل ليله الدخله بيتكلموا فى الموضوع نظرا
ان البنات الاغلبيه مش الكل معلوماتهم الجنسيه بتكون اقل كتير

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو *Immortelle:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو InnocentSinner:
دورت فى الردود على جسم الحوامل ملقيتش اى رد فى كلام عن الموضوع [rofl]

انتى الوحيده اللى فهمتى قصدى انا مش بقول ان البنات تمارس الجنس قبل الزواج
بالعكس فيه مزايا كتير للموضوع زى ما فى عيوب انا بتكلم على منطق الجنس عندنا بالوطن
العربى. جسم المراه مش زى الراجل و مع الاسف الرجاله بتتعامل كان اللى بيجب ليهم نشوه
هو بيعمل نفس الشى للانثى.

يعنى كنت بتفرج على وثائقى عن الموضوع المراه وصلها للنشوه ببدايتوه بالكلام
مش بالفعل و ووصلها للنشوه بياخد وقت غير الراجل ممكن فى 3 دقايق
و ده سبب اكبر عدم تكافء و نقطه كمان ان اغلب الولاد ميعرفوش اى شى عن جسم
المراه اغلبنا درس الجنس التناسلى من منطق الولاده فقط لا غير

http://www.everydayhealth.com/sexual-health-pictures/dr-laura-berman-male-orgasm-facts.aspx

نقطه اخيره هو ليه صعب تتناقشوه باى حاجه ؟ لازم كل حاجه اراء يا مع او ضد ؟

انت اللي ذكرت انو جسم اليسا زي جسم الحوامل قبل ما تغير الموضوع و كلامي مش دفاعا عن جسم اليسا انما عن جسم الحوامل لول

العالم العربي لسه ما وصتلو التربيه الجنسيه و حتى المعلومات العشوائيه اللي يمكن ياخدوها من افلام البورنو بتكون مضره اكتر ما هي صحيه
و اتفق مع اللي قالو زمن البنات السهتانات ولى لول اكيد صار عندهم درايه اكتر بهالامور بس المشكل هو انو مش كلهم قادرين يعبرو او يمارسو اللي حابينو كيف ما ذكرت بردي السابق مشكل تواصل.

بخصوص موضوع النشوه مختلف من مرأة لأخرى الوقت و الاماكن و هكا [Big Grin]
عندي قناعة لازم يكون في اكتشاف للطرفين حتى يصير يعرفو بعض اكتر جنسيا و اللي بدو ياخد شي بيعرف كيف يوصلو [Big Grin]

و ترا في رجال يشتكو من نسوانهم بسبب هالموضوع مش بس البنات على فكره.

و انا بحرر الرد اخدت بالى لول
انا كنت بتكلم على جسم اليسا مش جسم الحوامل

فى ستات بارده عشان الجنس بالنسبه ليها مربوط انو عيب و ما يصحش و انو للانجاب فقط
و فى رجاله كمان انانيه جدا

المشاركات: 5277 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
الامهات قبل ليله الدخله بيتكلموا فى الموضوع
بتكلم عن المجمع لي عايش فيه
بيتكلموا مع اغلب البنات قبل ليلة الدخلة و يعطوهم توجيهات جنسية لول
بس مش من الام تكون في الاغلب من زوجة الاخ او بنات الخالة و العمة لي سبق ليهم الزواج او حتى زوجة الخال او العم اذا كان سنهم متقارب

+

بالنسبة لجزئية انه افلام البورنو لا تمت للواقع بصلة و سبق و قلناه في موضوع الافلام الاباحية و اغلب الشباب (في محيطي لول) فاهمين الجزئية دي

[ يناير 04, 2016, 12:49 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: • مصطفى Mustapha • ]

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
هيوفاااه انااااااه
عضو مستمر
رقم العضويه 89961

This user is from Mozambique
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ هيوفاااه انااااااه     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
المرأاااه ممكن توصل لااااه النشواااه عن طريق اكلااااه بتحبهااااه [nerd] [girlie]

--------------------
 -

المشاركات: 2633 | تاريخ التسجيل: أبريل 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
احمد مافيش قاعدة
على حسب علاقة البنت بامها وعلى حسب الوسط الاجتماعي
في ناس بعرفهم زمان كانو بيجيبو للبنت في عرسها كتاب تحفة العروس لول يعني كتجهيز لها

صراحة انا بفضل البنت تقرا وتبحث بنفسها
قناعات كتيرة موجودة عندنا غلط وماعندها اي اساس

مصطفى الموضوع مش بهالبساطة
كنت قريت من مدة عن مدى التاثير النفسي لافلام البورنو على مشاهديها
كتير رجال بينفرو من شريكاتهم بسبب عدم شبهم للصورة اللي رسموها للجسم الانثوي انطلاقا من الافلام الاباحية
ومش بس الرجال حتى البنات
في منهم اللي اتعقدو بسبب صور ممثلات اجسامهم متعدلة او اختيرو بين المئات
لدرجة ان حاليا في مبادارت و بلوجات انعملت لناس طبيعيين باشكال مختلفة بيحطو صور للاجزاء الحميمية حتى يغيرو منظور الناس للصورة النمطية اللي تكونت عندهم انطلاقا من الافلام الاباحية

لان خلينا نكون واقعيين هالشباب اللي بيشوفو الافلام الاباحية كم مرة في حياتهم شافو جسم بنت في الواقع؟

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ iDoc     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
عن نفسي يا ايمان شفت ع الواقع في الشواطئ لول
وعلوش مو مقصر يوميا بيتصور عند شواطئ😂

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 47845 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

اذا شواطئ اوكرانيا ف انسى وانا اختك
لا يمتون للواقع المرير بصلة [rofl]

[ يناير 04, 2016, 11:49 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: N o M i D i A ]

--------------------
 -

iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
إسكتي لا تذكريني حاجة تعور القلب [Frown]

--------------------

Click for fullsize image

• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

ايمان كلامك في كثير من الواقع خصوصا في المجتمعات المنغلقة (زي بعض مجتمعات الخليج) و الاماكن الريفية في الدول العربية
اما بالنسبة لافلام البورنو معتقدش فيه حد عاقل يتصور انه كل الاجسام زي لي بيشوفهم فالافلام دي لانه بيطلع للشارع و يشوف اجسام الوان و اشكال خصوصا انه "الفيزو" مبقاش يستر حاجه لول
الا اذا كان الشخص مدمن الحاجات دي

[ يناير 04, 2016, 01:14 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: • مصطفى Mustapha • ]

--------------------

-

الملكة [heartpump]

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت