منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » ___________تطورت جديدة في قضية الفنانه امال ماهر والالبوم قيد التنفيذ ص29_________ (الصفحه 22)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  19  20  21  22  23  24  25  ...  29  30  31   
الكاتب الموضوع: ___________تطورت جديدة في قضية الفنانه امال ماهر والالبوم قيد التنفيذ ص29_________
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohamed Saed     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Heel Tito:

هو المفروض من اصالة لما تركي ال الشيخ يعرض عليها اغنية تقوله لا حراااام هاي غنية زميلة ما راح اغنيها؟

بالظبط
ده الطبيعي بتاع اصالة اصلا غير سالفة اغاني الكاش ما تحب اغنية الا لما تعرف انها كانت لزميلة تانية
و خصوصا اغاني سميرة

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 33720 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohamed Saed     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انذار

[ نوفمبر 02, 2018, 02:41 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: طبيعي ]

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 33720 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
ahmed....
عضو مستمر
رقم العضويه 91904

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ahmed....   البريد الإلكتروني ahmed....   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
هو المفروض من اصالة لما تركي ال الشيخ يعرض عليها اغنية تقوله لا حراااام هاي غنية زميلة ما راح اغنيها؟

مش قصه حرااام الغنيه لزميلتي القصه و مافيها مش لازم تحاول تلعب على الحبلين و تعمل حالها زعلانه على امال و مقضيتها دعاء صلوات الها لول

خلص بدك الاغاني خديهم و انتي ساكته و بطلي تناقض و تصرفي كشخص عاقل [Embarrassed]

[ أكتوبر 18, 2018, 03:29 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: ahmed.... ]

--------------------
 -

المشاركات: 2152 | من: BH | تاريخ التسجيل: يناير 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Zozk_زوزك
عضو مستمر
رقم العضويه 91710

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Zozk_زوزك     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Mohamed Saed:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Zozk زوزك:

بس بعدين قلت دول ناس مش حقيقين, قصدي محدش فيهم حاطت صورته او حتى اسمه الحقيقي حتى اتناقش معهم

عاشق شيرين.

نعم اختي ؟
لازم نتشرمط زيك و نحط صورة و نكتب غراميتنا مع الرجالة المتجوزة و نفتخر بعدد الرجالة اللى ناكونا عشان نبقي زيك و نعجب ؟
شكلك بقالك فترة ما اتناكتي و هايجة

مكونتش متوقع الكلام ده منك خلاص محمد

و بعدين انا كلامي معكم هنا بالمنتدى , عمري ما اتكلمت عن ميولي الجنسي في تويتر, و كلامي كان عن الناس الي بيتكلمه في تويتر مش هنا.

على العموم انا مش خلطان لاني صريح
بس كلامك جرحني بجد

[ أكتوبر 18, 2018, 03:36 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Zozk زوزك ]

--------------------
 -

المشاركات: 3888 | من: My world | تاريخ التسجيل: مارس 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
K رمModerator
King of YouTube
رقم العضويه 76358

This user is from France
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ K رم     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ولافي أنجس منها .. بس بيجيها يوم

--------------------

Click for fullsize image

Au point, je sais, que tu serais perdu sans elle

المشاركات: 51790 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
سبحان الله لما بنرد عليكم بنفس طريقتكم بتنجرحوا
عموما انا ماغلطتش فيك انا كتبت اللى انت بتكتبه فى المنتدي [Smile]

--------------------
Click for fullsize image

mohammed-syrian
عضو مستمر
رقم العضويه 90753

This user is from Syria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ mohammed-syrian   البريد الإلكتروني mohammed-syrian   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الكوكنجي ما بتنقبل دعوتو متلو متل اللي بيشرب اربعين يوم [bye]

المشاركات: 2396 | من: Syria | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Taym
عضو مستمر
رقم العضويه 92091

This user is from Belgium
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Taym     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو mohammed-syrian:

ليه يخويا حضرتك رب العالمين حتى تحكم [Embarrassed]
+ هاد قصف ارض جو لا تاخد كل كلمة و تفسرها بالحرف

المشاركات: 3588 | من: سوريا | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Diamonds
عضو فعال
رقم العضويه 89427

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Diamonds   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Diamonds   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Zozk زوزك:

بس بعدين قلت دول ناس مش حقيقين, قصدي محدش فيهم حاطت صورته او حتى اسمه الحقيقي حتى اتناقش معهم

عاشق شيرين.

نعم اختي ؟
لازم نتشرمط زيك و نحط صورة و نكتب غراميتنا مع الرجالة المتجوزة و نفتخر بعدد الرجالة اللى ناكونا عشان نبقي زيك و نعجب ؟
شكلك بقالك فترة ما اتناكتي و هايجة

شالاسلوب الخرا السوقي
هالشحات هذا شلون ساكتين عنه
كل مره اربيه وامسح فيه القاع
هالمره تمادى اكثر شالمهزله
باي زباله قاعد تاكل زق انت؟
مو كل الناس **** نفسك
قصصك الخرا لاتنسبها لغيرك

--------------------

It's my time to butterfly

-

#الكينق D I A M O N D S في حتة تانية ... 2021

-

المشاركات: 4094 | من: الكويــــــ ت | تاريخ التسجيل: مارس 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
و انت مال امك ؟ مركز مع ردودي ليه اصلا ؟
هوسك بيا فاق الحدود صراحة انصحك بزيارة اقرب مصحة

--------------------
Click for fullsize image

Zozk_زوزك
عضو مستمر
رقم العضويه 91710

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Zozk_زوزك     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
سبحان الله لما بنرد عليكم بنفس طريقتكم بتنجرحوا
عموما انا ماغلطتش فيك انا كتبت اللى انت بتكتبه فى المنتدي [Smile]

انا عمري طريقتي بالكلام بهذه الطريقة
و حاولت اجرح اي شخص

على العموم انا لما قررت احكي عن حالي كنت عارف ان اي شخص ما يلاقي كلام يجاوبني بيه راسا يروح للموضوع ده
و على رايك انا الي كتبت اني مثلي الجنس و متزوج من شاب.
انا كنت فاكرك ارقى من ده بكتير عشان كده استغربت من كلامك
بس انت طلعت انت

--------------------
 -

المشاركات: 3888 | من: My world | تاريخ التسجيل: مارس 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Diamonds
عضو فعال
رقم العضويه 89427

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Diamonds   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Diamonds   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
و انت مال امك ؟ مركز مع ردودي ليه اصلا ؟
هوسك بيا فاق الحدود صراحة انصحك بزيارة اقرب مصحة

انا الموضوع هذا ادخله هاليومين واشارك فيه
واخر همي اقرا ردود واحد سوقي
ولاكن انصدمت بعفن ردك على شخص
تكلم معاك بكل احترام وكانت غلطته
انه احترم واحد سوقي نفسك

وعلى فكره انا ماكنت اعرف سالفته
بس بعد رده الي فوقي ، استحقرتك اكثر
شالعفن الي انت فيه؟ تعاير واحد بموضوع
كتبه او شي خاص فيه!! ارخص منك ماشفت

انت الي لازم تتجه لاقرب دكتور نفساني
وهالكلام مو استهزاء هذي نصيحه
لانك سوقي تحتاج من يهذب اسلوبك الدنيء
+لاتمثل وايد واضح انك كتكوت ولابس قناع .

--------------------

It's my time to butterfly

-

#الكينق D I A M O N D S في حتة تانية ... 2021

-

المشاركات: 4094 | من: الكويــــــ ت | تاريخ التسجيل: مارس 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
mohammed-syrian
عضو مستمر
رقم العضويه 90753

This user is from Syria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ mohammed-syrian   البريد الإلكتروني mohammed-syrian   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Taym Jamal:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو mohammed-syrian:

هاد قصف ارض جو لا تاخد كل كلمة و تفسرها بالحرف
[rose]

[ أكتوبر 18, 2018, 06:38 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: mohammed-syrian ]

المشاركات: 2396 | من: Syria | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Taym
عضو مستمر
رقم العضويه 92091

This user is from Belgium
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Taym     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
المنتدى هاد المفروض كل شخص يحترم الباقي بعيدا عن توجهاتهم السياسية او الدينية او ميولهم الجنسية
الحياة الشخصية تعنيه هو فقط ... و حتى لو شارك شي من حياته لا يحق لاحد يقلل من قيمته او يهزأ فيه
الشي الوحيد اللي يحق لنا نمزح و نسخر من بعض فيه بعض فيه هو الفنانين فقط كونه منتدى فني ...
و اكبر دليل كرم اللي اتخانقت معه وقت حكى عن ذكرى بكلام ما عجبني بعد فترة كان عيد ميلاده عايدته و مشيت الامور عادي ... بالاخر مو جايين نحقد ع بعض
و لا حدا يحكم على حدا بالاخر ما حدا نازل من السما و جايي يدعوا للهداية و السلام كل واحد فينا عنده اخطاء و عيوب و مصايب عاملها بحياته لو كل واحد بنفتح دفتره منلاقي بلاوي ,
بيكفي كل واحد فيكم فان لمصيبة شكل لول
و اولهم حصالة [nut]
#اصالة #حب #سلام #تسامح #فلسفة #مهتمه_بالتفاصيل [Roll Eyes]
[heartpump]

[ أكتوبر 18, 2018, 07:59 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Taym Jamal ]

المشاركات: 3588 | من: سوريا | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Zozk_زوزك
عضو مستمر
رقم العضويه 91710

This user is from Canada
Diamonds & Taym Jamal

شكرا على موقفكم و تفهمكم

بس يسراحة محمد عامتا جدا Friendly & Funny

ما بعرف ليه فهم كلامي هلقد غلط لحتى تهيني.

--------------------
 -

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  19  20  21  22  23  24  25  ...  29  30  31   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت