منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » ___________تطورت جديدة في قضية الفنانه امال ماهر والالبوم قيد التنفيذ ص29_________ (الصفحه 7)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  29  30  31   
الكاتب الموضوع: ___________تطورت جديدة في قضية الفنانه امال ماهر والالبوم قيد التنفيذ ص29_________
وليدووووووه
عضو فعال جدا
رقم العضويه 83573

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ وليدووووووه         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
من صالح آمال انها راحت لحصاله 👎

--------------------
 -

المشاركات: 10059 | من: R i y a dh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
كبرتك علي سيدك
عضو نشيط
رقم العضويه 90684

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ كبرتك علي سيدك     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاغنية حلوة مش بشعة ابدا
صوت اصالة واداءها احلي شئ
الصور و خصوصا البرطم اسوء شئ

بس موضوع الاغنية تفصيل علي امال
يعني اشعر بروح امال ماهر في المكان وانا بسمعها

--------------------
 -

-

المشاركات: 879 | من: أم الدنيا | تاريخ التسجيل: مايو 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
انو سافا
عضو مستمر
رقم العضويه 92056

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ انو سافا   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاغنية حلوة بس فعلا المقطع اللي نزل هو احلى ما فيها
مع اني احب صوتها وصريخها الا اني اتمنيت الاغنية تكمل بنفس الطبقة

--------------------
 -

المشاركات: 2150 | من: السعودية | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
firas da
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 87779

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ firas da         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ما فهمت شي من موضوع الغنية شو عم يوجعها

أغنية مملة بشكل

--------------------
 -

المشاركات: 1707 | تاريخ التسجيل: مارس 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• Sally •
عضو مستمر
رقم العضويه 84288

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • Sally •   البريد الإلكتروني • Sally •   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ليه نزلت الغنية عقناة اصالة وكمان قناة روتانا ع يوتيوب هيك حتضيع المشاهدات

--------------------
 -

المشاركات: 2505 | من: LeBaNoN | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو bilall2003:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو • مصطفى Mustapha •:
حلو لما تسمع اغنية على برجك
enjoy dog

-

[crazy] [crazy] [crazy]

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
A S S A L I A N
عضو مستمر
رقم العضويه 92096

This user is from Germany
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A S S A L I A N     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

من اليوم ورايح لازم ناخد هياط أصالة على محمل الجد [Big Grin]

الكلام رووعة ... أبدع بهاء [heartpump] ..

اللي عاشت جنب منك واحدة تانية مش أنا .. واحدة معرفهاش لكني عايشة دورها عشان أرضيك

أنا أقوى من الواحدة اللي كانت واقفة ساكتة مابين إيديك .. حتى ضعفي مكنش ضعف دي قوتي بتعطف عليك

حبيت الأغنية ومبسوط فيها كتير [heartpump] .. النقلات اللي فيها ذكرتني بـ "على إيه" [heartpump]

--------------------

.

Click for fullsize image

.

المشاركات: 2468 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
A S S A L I A N
عضو مستمر
رقم العضويه 92096

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A S S A L I A N     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

لو قولتلك كل اللي عايزه أقوله مش هتعيش دقيقة
إنت اضعف من كلامي .. إنت مش قد الحقيقة

لكن لو إنت مصرّ تسمع .. مضطرة أقول وأعلن و أصارحك

بس ماتلومنيش لو اللي هقوله .. صدمك ولا جرحك

فيه سر لازم تعرفه .. شيلاه في قلبي كام سنة

اللي عاشت جنب منك .. واحدة تانية مش أنا

واحدة معرفهاش لكني .. عايشه دورها عشان أرضيك

بس أنا عمري ما عشت معاك في يوم ولا كنت ليك

أنا اقوي من الواحدة اللي كانت واقفة ساكتة مابين إيديك

حتي ضعفي مكنش ضعف دي قوتي بتعطف عليك

أنا قولتلك شيء من الحقيقة رفضته ماقدرتش عليه .. وامال بقي لو قلتلك باقي الحقيقة هتعمل ايه ؟

[heartpump] [heartpump] [heartpump] [heartpump]

--------------------

.

Click for fullsize image

.

المشاركات: 2468 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2016  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاغنية حلوة جدا
موضوعها جميل بس الكلام فيه اماكن ممكن لو الكاتب اجتهد اكثر يطلع بشي قوي جدا
بس ده ما يمنعش انه فيه حتت قوية جدا ككلام مثل "حتى ضعفي مكنش ضعف دي قوتي بتعطف عليك" و كلام المقطع لي نزل في البرومو
و صوتها و ادائها بحب لما تغني بالطريقة دي و مثل ما قال اصالين ذكرتني بعلى ايه
عموما حبيت لي سمعته و الاغنية من النوع لي ممكن ارجع اسمعها سنين لقدام من غير ما ازهق منها

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Kayyy
عضو فعال جدا
رقم العضويه 90663

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Kayyy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

[ أكتوبر 12, 2018, 02:49 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Kayyy ]

--------------------

Click for fullsize image

- A H L A M -

المشاركات: 14805 | من: قطر | تاريخ التسجيل: مارس 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
A S S A L I A N
عضو مستمر
رقم العضويه 92096

https://twitter.com/Hii1R/status/1050816945677889537

بحب حبها لصولا [heartpump]

--------------------

.

Click for fullsize image

.

Wajdi Algoul
عضو فعال
رقم العضويه 84098

This user is from Libya
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Wajdi Algoul   البريد الإلكتروني Wajdi Algoul   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الاغنية حلوة و الاداء
بس اصالة ليش دخلت مشاكل ال الشيخ و أمال، المفروض بعدت عن الموضوع بطريقة دبلوماسية.

+

فيه سر لازم تعرفه .. شيلاه في قلبي كام سنة
اللي عاشت جنب منك .. واحدة تانية مش انا
واحدة ماعرفهاش لكن (لكني) .. عايشه دورها عشان ارضيك
بس انا عمري ما عيشت معاك في يوم ولا كنت ليك

[heartpump] [heartpump]

--------------------

Click for fullsize image

Click for fullsize image
2016

المشاركات: 5658 | من: Libya | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.saleem.
عضو فعال جدا
رقم العضويه 86204

This user is from United States
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .saleem.   البريد الإلكتروني .saleem.   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مبروك عنزات زمور
المشاركات: 11306 | من: J O R D A N | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Remy
عضو متميز
رقم العضويه 9207

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Remy         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
صريخ بصريخ

اول كم ثانية من الغنية ملاح ومن بعدا بتنضرب طبلة الاذن

وتركي ال شيخ حاطت اسمه اول اسم

يعني المال اهم من الفن

--------------------
ما في توقيع

المشاركات: 28652 | من: كوكب زحل | تاريخ التسجيل: يونيو 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Wajdi Algoul
عضو فعال
رقم العضويه 84098

This user is from Libya
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Wajdi Algoul   البريد الإلكتروني Wajdi Algoul   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

نفس الحن و التوزيع
أو انا بتخيل

https://www.youtube.com/watch?v=H0n4qZWv9ws

--------------------

Click for fullsize image

Click for fullsize image
2016

المشاركات: 5658 | من: Libya | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  29  30  31   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت