منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق
إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » Asalah Fan Club | _________#لا_تستسلم _______ Soon___________ (الصفحه 295)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  292  293  294  295  296  297  298  ...  396  397  398   
الكاتب الموضوع: Asalah Fan Club | _________#لا_تستسلم _______ Soon___________
مـونــــي
عضو متميز
رقم العضويه 86134

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مـونــــي   البريد الإلكتروني مـونــــي   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه  NK ,,, Fan Club

جيتني مكسور
[heartpump] [heartpump] [heartpump] [heartpump] [heartpump]

--------------------
 -
ولا تعـــاملني بحنّيــــة .. بــدوب و يعرفـــــوا مـــــين!
[heartpump]

المشاركات: 27481 | من: .. K U W A I T .. | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Zozk_زوزك
عضو مستمر
رقم العضويه 91710

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Zozk_زوزك     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا متفق معاكي مها، مشاهدات اليوتوب لاصالة تزداد مع كل اغنية جديدة لأن اشتراك القناة تزداد يوم ورا يوم

عندي انا رحل اعظم اغنية خليجية لاصالة على الطلاق

و مثلا أعلق الدنيا اقوى بكتير من ذاك الغبي

بس انا كان ردي على محب ان ممكن يكون في اغنية جديدة خليجية لاصالة تكون اقوى سواها قلبي ورووح وروح ذاك الغبي لاتخاف بمراحل
و المثل ذاك الغبي تعتبر اقوى بحسب اليوتوب

انا متحمس للالبوم الجديد

--------------------
 -

المشاركات: 3888 | من: My world | تاريخ التسجيل: مارس 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
بعيدا عن الارقام والالبون الخليقي

لازم حصالة تعيد حسابتها في البومها المصري الجاي

لانه بعد نزول في قربك بفترة طويلة اصبح نقدر نقيم نجاح الالبوم

الالبوم هو الاقل نجاحا في المرحلة الجديدة

يعني لو هنرتبهم كنجاح

1- 60 دقيقة حياة
2- مهتمة بالتفاسيل
3- شخصية عنيدة
4- في قربك

وحقيقة مش عارف ايه السبب في كده رغم ان الالبوم يغلب عليه الطابع الدرامي اللي هو ملعب حصالة بس مفيش الا جابو سيرته ومابقاش سر اللي علموا مع الناس وبقية الالبوم اتنسى

يعني البوم مهتمة بالتفاسيل مكنش عاجبني زي 60 دقيقة بس الالبوم اكتر من نص اغانيه كسر الدنيا ويمكن كمان اكتر من 60 دقيقة حياة في عدد الاغاني انا بتخان - كام مرة-هيقولك-يوم الرحيل-ياعالم

حتي اغانيه االبنانية انتشرت في مصر وخصوصا شو بدك

البوم في قربك تحس مشكلته في التنفيذ وده واضح جدا في اغاني زي سابوك ويوم يومين كانوا ممكن يبقوا هيتات بس بوظوهم وبرده الاختيارات مش قد كده

يلا باي

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 12482 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
aYs
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 91675

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ aYs   البريد الإلكتروني aYs   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
بالنسبة لي

المهتمه بالتفاصيل > 60 دقيقه حياة

المشاركات: 1561 | تاريخ التسجيل: فبراير 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Zozk_زوزك
عضو مستمر
رقم العضويه 91710

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Zozk_زوزك     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
في قربك ❤❤❤❤

كنت متوقع نجاح غير طبيعي للالبوم
بس النتيجة كانت مش مثل ما كنت متوقع

مع ان جابه سيرته تقريبا 50 مليون في 9 اشهر بس
بس كنت متوقع نجاح لاغاني كتيرة في الالبوم

--------------------
 -

المشاركات: 3888 | من: My world | تاريخ التسجيل: مارس 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• Sally •
عضو مستمر
رقم العضويه 84288

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • Sally •   البريد الإلكتروني • Sally •   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
60 دقيقة حياة [eyelove] [heartpump]

--------------------
 -

المشاركات: 2505 | من: LeBaNoN | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Lram
عضو مستمر
رقم العضويه 92236

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Lram     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
تيتو

ازاي شخصية عنيدة انجح من في قربك؟
اقل البوم مصري نجاح لاصالة من فترة حياتي لدلوقت هو البون شخصية بليدة
بالعافية نجحت منه انا حبك وكبرتك على سيدك طشاش
لا اندعم بالسوشل ميديا ولا وقت نزوله كان كويس
وغيابها عن المصري بوقتها كان لاربع سنين ونزلت بألبوم مُعلّب
+ اتسربت دقيقتين من كل الاغاني قبل نزولة بأكثر من شهر [worried]
اعتقد التسريب كان من احد شركات الاتصالات المصرية مش فاكر اي وحده
ده حتى سربوا المقاطع نفسها اكابيلا [worried]

في قربك نجاحه كويس جدا بس مش واو،
جابوا سيرته، ما بقاش سر، نكتة بايخة، حيطة سد ارقامهم ممتازة
وحتى يوم يومين، في قربك، جدا جدا فوق الاربع ملايين
ماكو مغارنة، بس سابوك دي زبلة الالبوم لغاية دلوقت مش مصدق ازاي نزلتها بالشكل ده
وعلى فكرة تراهم منزلين من سرعة صوت الست بالغناية [Big Grin] ومادري فكرة من

ويوم يومين سمعها اكابيلا بتقول بالتسجيل والنهارده ده لا لا [rofl] وذاني صح من الاول

المشاركات: 2741 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2017  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ oSama ]
عضو متميز
رقم العضويه 51697

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ oSama ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
بحب في قربك ❤ وانا شايف زي ما قال مارل انه نجاحه كان جيد .. ما كان smash hit يعني بس انسمع ..

--------------------

.
.
 -

المشاركات: 18308 | من: United Arab Emirates | تاريخ التسجيل: فبراير 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
ماقلتش فشل بس المستوي نزل

حيطة سد كنت متوقعلها نجاح اكبر من كده بكتير واكتر من مابقاش سر كمان بس مش عارف ليه ماكانتش هيت لووَل

عموما انا بحس انه اصالة مؤخرا بقت تستهتر كمان في تسجيل الاغاني تحس الاغاني متاخدة لايف one take لووول

يعني البوم في قربك احلي اغانيه من ناحية الصوت هي اغاني فهد لانه واضح انه كان مهتم انها تغني اغانيه مظبوط

اقس علي ذلك كل السينجلات والتترات الاخيرة بداية من الحب وعذاب الحب مرورا باغنية خمسمية خمسمية وصلا لسلام سلام كلها صوتها فيها مش مظبوط

واحس انه الالبوم الخليقي ده هتجيب فيه العيد في التسجيل لانها غالبا اغلبه اتسجل في الحظر في مصر واصحاب الاغنية محظورين في الخليق فاكيد عكت احلي عك

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 12482 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Kayyy
عضو فعال جدا
رقم العضويه 90663

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Kayyy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
تيتو سهم فوق راسها موجود بمصر قاعد مع اصالة وانغام والالبومات الخليقي

--------------------

Click for fullsize image

- A H L A M -

المشاركات: 14866 | من: قطر | تاريخ التسجيل: مارس 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Lram
عضو مستمر
رقم العضويه 92236

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Lram     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
المستوى نزل مقارنة مع الالبومين المصريين اللي قبله
مع اني الحقيقة بشوفه كتنفيذ بنفس المستوى مع المهتمة
وده يمكن عشان برده بالمهتمة كان فيه شوية عك بالتسجيل والتنفيذ
لكن كنجاح أكيد انجح بكثير من شخصية عنيدة

في قربك كان لازمه شوية وقت بالتنفيذ وشوية امانة بالتسجيل
وبرده زيك حاسس في كم غناية كانت وان تايك والسلام عليكم راحت تشيش بعدها
سابوك دي بالذات واضح ان الصوت بعيدا عن كوالتي التسجيل المعفنة فهو مش طبيعي
مش معقول يعني هتغني كإنها واخذه حقن بنج ببقها وكمان الكورال لما بتقول "خسارتها"
ازاي يعني ما اخذوش بالهم انها زعقت لغاية ما صوتها راح وكمان اخدوها بالاغنية [thinking]
وفكرة ينزلوا الطبقة بعد ما تسجل الصوت فكرة غبية جدا، كان ممكن تهزل طولها وتعيد التسجيل
بس مش قادر اجزم عشان عادل حقي ده ممكن يعملها كده مع نفسه بس العيب عليها انها وافقت

الفرق بين صوتها الطبيعي وصوت الزومبي اللي واخذ بنج بالزلاعيم

المشاركات: 2741 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2017  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
لوول كيف بتلاحظ هالاشياء

في الاول فكرت الاولي هي الاصلية وانت في التانية بطئتها

بس طلع العكس هم اللي مبطئين

عموما في الحالتين كواليتي التسجيل عره كانها سجلته عالموبايل في الحمام عشان يطلع صدى وبعتته فويس نوت عالواتس

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا احب سابوك [pleased]

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
انا كمان بحبها بس بتحسر عليها لانها كانت ممكن تكون هيت

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
بالنسبة للمهتمة فانا ماحستش بمشكلة في الصوت الا في اغنيتين مهمتة بالتفاصيل ويوم الرحيل بس برده افضل من سابوك ويوم يومين

ده غير نوعية الاغاني نفسها بعيدا عن التسجيل كانت حلوة والاختيارات افضل

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  292  293  294  295  296  297  298  ...  396  397  398   

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت