منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » __________ [_UP2⃣DATE_] _________ (الصفحه 217)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  214  215  216  217  218  219  220  ...  311  312  313   
الكاتب الموضوع: __________ [_UP2⃣DATE_] _________
// BanDar //
عضو فعال جدا
رقم العضويه 87745

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ // BanDar //     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
نانسي زعبلاوي ليما الحين عايشه [help]

--------------------

المشاركات: 14134 | من: k.u.w.a.i.t | تاريخ التسجيل: فبراير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
// BanDar //
عضو فعال جدا
رقم العضويه 87745

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ // BanDar //     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
https://twitter.com/ArabwoodTV/status/1664366172358279171?t=-4lCtYFDtQQX-C9nUO1g0w&s=19

سبحان مغير الاحوال [nerd]

--------------------

المشاركات: 14134 | من: k.u.w.a.i.t | تاريخ التسجيل: فبراير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
R@dW@n
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91878

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ R@dW@n     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Taym:
https://www.instagram.com/p/Cs3Dyw6rW6h/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==
ما شاء الله مستوى الإبداع والابتكار والتفرد بسوريا [rofl]

خاصه اسم الوزيرة لبانة

--------------------

-

لا حول ولا قوة الا بالله الله يرحمك يابدر ويسكنك جناته بحرمة الفاتحة

المشاركات: 10366 | من: yemen | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
R@dW@n
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91878

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ R@dW@n     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو // BanDar //:
https://twitter.com/ArabwoodTV/status/1664366172358279171?t=-4lCtYFDtQQX-C9nUO1g0w&s=19

سبحان مغير الاحوال [nerd]

الحشيش والمخدرات جوهم حلو بدقيقه حبايب وبدقيقه اعداء

--------------------

-

لا حول ولا قوة الا بالله الله يرحمك يابدر ويسكنك جناته بحرمة الفاتحة

المشاركات: 10366 | من: yemen | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لسه واخد بالي انه اليوتيوب رجع يظهر الديسلاك عالفيديوهات

اصلا مش فاهم هو كان اخفاها ليه

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 13355 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
طلع ما رجعهاش ولا حاجة بس بتظهر عندي عالابلكيشن بتاع اليوتيوب بدون اعلانات لوول

انا كده حبيت الابلكيشن اكتر 😂

بس كيف التطبيق قادر يخترق معلومات سرية كده لووول

+

احتياطي عشان لو حد حابب يعرف التطبيق اسمه youtube revanced

هو نفسه اليوتيوب بنفس اكونت ال gmail بتاعك عادي بس بدون اعلانات كأنه نسخة premium بتاعة اليوتيوب اللي بفلوس الله يادولار

وهذه صورته

Click for fullsize image

Click for fullsize image

لان حد ممكن يفكر انه شبيه باليوتيوب بس لا هو نفسه اليوتيوب عادي وشغال بقاله اكتر من سنة معايا

[ يونيو 02, 2023, 09:05 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Heel Tito ]

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 13355 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
7amood974
عضو مستمر
رقم العضويه 92242

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ 7amood974   البريد الإلكتروني 7amood974   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Heel Tito:
طلع ما رجعهاش ولا حاجة بس بتظهر عندي عالابلكيشن بتاع اليوتيوب بدون اعلانات لوول

انا كده حبيت الابلكيشن اكتر 😂

بس كيف التطبيق قادر يخترق معلومات سرية كده لووول

+

احتياطي عشان لو حد حابب يعرف التطبيق اسمه youtube revanced

هو نفسه اليوتيوب بنفس اكونت ال gmail بتاعك عادي بس بدون اعلانات كأنه نسخة premium بتاعة اليوتيوب اللي بفلوس الله يادولار

وهذه صورته

Click for fullsize image

Click for fullsize image

لان حد ممكن يفكر انه شبيه باليوتيوب بس لا هو نفسه اليوتيوب عادي وشغال بقاله اكتر من سنة معايا

على طاري يوتيوب
لي فتره بستخدم يوتيوب ميوزك وكل مره ادخل البرنامج بيسوي ريفرش ويغير الاغاني واللسته اللي بتطلع
بس اشتركت فيه فتره مجانيه وخلص الاشتراك صار مايسوي ريفرش والاغاني هي هي ماتتغير الا بعد مده😅
احد صارت معاه من قبل؟ ابي يرجع نفس قبل 👨🏻‍🦯

--------------------
ليرحل مَن يشاء فالله لا يُبعد إلا السيئين !

المشاركات: 2917 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2018  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Bilall2003
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19162

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Bilall2003     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انا بستعمل premium لا اعلانات ولا شي بس مشكل واحد ما احبو فيه لما تسكر التلفون يضل الفيديو يشتغل مايوقف حتى تعملو stop

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 12249 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
طيب يابلال يا ذكي المفروض انه دي ميزة اضافية للبريميام انه الفيديوهات تشتغل في الخلفية حتي لو قافل البيوتيوب 😅

صج انك شحات وفقير ومش متعود عالنضافة

بس انت مشترك بفلوس ولا مستخدم برنامج زيي؟ لانه لو مشتوك بفلوس اسمحلي اقولك انك سفيه

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

A L i
عضو متميز
رقم العضويه 85948

This user is from Sweden
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A L i     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Bilall2003:
انا بستعمل premium لا اعلانات ولا شي بس مشكل واحد ما احبو فيه لما تسكر التلفون يضل الفيديو يشتغل مايوقف حتى تعملو stop

وهذه (الميزّة) الخرافية تعتبرها مشكلة؟
صج انك من فانز ناجي كرم منافسة سارية الوسواس يابلال

--------------------

.

المشاركات: 22916 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Bilall2003
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19162

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Bilall2003     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هههههههههه لان اغلب الوقت اشوف مابسمع وكمان مو كثير ادخل لليوتوب من التلفون احب اتفرج يوتوب على التلفاز يعني اذا بدي شي اذا اخلص اسكر التلفون وانا مني من الناس المهووسة بالتلفون وطول الوقت مشغلو يادوب اشغل الي بدي ياه اول ما اكمل اغلق الانترنات كلها مابحب احد يتصل عليا بالمسنجر او فايبر
للامانة ماحبيت هالحركة لان كل مرة اشوف شي واغلق تلفون القاه لسا يشتغل

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 12249 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
يمدحون خيار ال stop

تقدر تقفل الفيديو

وبعدين انت ايه اللي يخليك تقفل التليفون وسايب البرامج مفتوحة؟

انا قبل ما اسيب التليفون اقفل كل البرامج اللي كنت فاتحها

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

Bilall2003
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19162

مجرد عادة فقد وكمان نوع من الكسل 😂😂😂😂😂
تيتو انا بستعمل هذا البرنامج يعطيك كل البرامج والالعاب الي بنقود تلقاها فيه مجانا. قالك ادفع انا يدوب نيتفلكس بس الي دافع فيها فلوس

-

--------------------
Click for fullsize image

Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
معاك فلوس تدفع لنتفليكس؟ الله يا دولار

اي منصة افلام بالنسبة لي مالهاش لزمة في مواقع وبرامج عليها كل شئ وببلاش

[ يونيو 04, 2023, 12:12 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: [ L.O.V.E.R ] ]

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

Bilall2003
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19162

انا بحب اتفرج على التلفاز اكثر شي نيتفلكس مو دايما مشترك من فترة لفترة وعندي box tv هذا اشتراك عام اعتقد15دولار بس
يفتحلك كل القنوات العربية والاجنبية من الفرنسية والايطالية بريطانية امريكية و. و. و. و. وفيه مكتبة افلام ومسلسلات كبيرة
الاشتراك الوحيد الي دافع فيه هو play station ps4
وهذا الاغلى واحيانا بشتري العاب حديثة. اما على التلفون الله يخلي برامج التهكير ويكثرها

--------------------
Click for fullsize image

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  214  215  216  217  218  219  220  ...  311  312  313   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   Unfeature Topic   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت