منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » The Walking DEAD | Z World (الصفحه 4)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   
الكاتب الموضوع: The Walking DEAD | Z World
,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,,Zak         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمررررررررررررررر [heartpump] [heartpump] [heartpump]

تمام مدام شفتك منورة السالمية ... لك وحشة انتي الثانية ... الاسبوع الي فات بس كنا نحش فيك انا و باباراتزي على التويتر lol

و من كثر ما مشتاق للاخذ و الرد معك ... مبارح و بدون سبب قعدت اراجع الصفحات الاخيرة من sytycd [heartpump] [Frown] ... و كل ما اسمع touch و jar of hearts ، افتكرك [crying]

رد مقتبس:
تنسيق الموضوع بجد واااااااااااااااو
[rose]

ناطر تيكيت HoTtamle Train [rofl] [rofl] [rofl]

-

بالنسبة للمسلسل هو صحيح ممكن يكون مثل ( ما قالت هديل [Roll Eyes] و انتي عززت موقفها [Roll Eyes] ) في وجه الشبه بين الافلام الي تقدمت عن الزومبيز ...

بس الشي الي يحسب للكرو و القناة انهم قاعدين ينفذوا الفكرة في مسلسل " يعني حلقات " برؤية سينمائية ...

و على فكرة كل اعمال القناة متنفذة بنفس الطريقة ... حتى شعارهم " tv for movie people " [Razz]

على سيرة القناة ، انصحك و بقوة تشوفين مسلسل rubicon [heartpump] " ابداع السنييييين " [bgrlaugh] ... هالمسلسل ما انصح بيه غير الغاليين و الذويقة [Cool]

رد مقتبس:
سؤال فى السريع... ازاى الزومبى بيعرفوا ان اللى قدامهم ده انسان مش زومبى زيهم؟؟
شفت الحلقة الثانية " لقطات "... اظن فيها اجابة غيرة مباشرة لتفريقهم بين الزومبيز و الاحياء

رد مقتبس:
برايفت زاك...
باركلى اتفرجت على ترو بلود... ال 3 seasons

متفاجئ منك " ترو بلود و ولكينغ داد مرة واحدة " ابدا مش ستايلك [Confused] ... عقبال ما اشوفك كاتبة " باركلى اتفرجت على فرينج ... ال 3 seasons " [pleased]

عموما انا ساخط على الموسم الثالث من ترو بلود ... سيزن متخلف و يرفع الضغط ... " كله من عمدة فانز الكروانة خلف [Roll Eyes] "

بس يالله نشالله يكون السيزن الرابع حلو خاصة انه الطابع الغالب بيكون عن الـ witches

رد مقتبس:
لى رد مطول عليه بس شاورلى على الموضوع اللى ممكن اكتب فيه رأيى المهم

TRUE BLOOD Coverage

ناطرين رايك المهم و الحاسم [bgrlaugh] [bgrlaugh] [bgrlaugh]

[ نوفمبر 09, 2010, 02:57 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

المشاركات: 33937 | تاريخ التسجيل: أبريل 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
{ Hadeel }
Salmiya Star
رقم العضويه 15440

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ { Hadeel }     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

رأيى من رأى هدولة الجميلة-انتى مش لوحدك [Wink] -... الحلقة فكرتنى ب I am Legend لويل سميث... بس يحبلهم الصراحة انهم يعملوا مسسلسل اكنه فيلم سينما كده...

[Big Grin] :DD:

ظهر الحق وزهق الباطل [Razz]

ايوه كده ياسمر شقعيني .. حسسوني انه المشكله فيني لول

نايس تو سي يو آقين بيبي .. وطانكس ع الدعم [applause]

برب اشوف الحلقه الثانيه [Razz]

--------------------
ليكـ وحشـــه
Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

المشاركات: 8890 | من: الســــعـــوديه | تاريخ التسجيل: مايو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
DAHOOM
عضو مستمر
رقم العضويه 83579

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ DAHOOM   البريد الإلكتروني DAHOOM   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر csi_977@hotmail.com

[Eek!] [Eek!]

نزلـت الحلقة الثـانية

برب جـاري التحميـل

المشاركات: 2833 | من: Riyadh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,,Zak         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
AMC Renews 'The Walking Dead' for Second Season

-

The Walking Dead is coming back for a 13-episode second season

The drama series, toplined by Andrew Lincoln, has broken ratings records, with the show reaching more viewers in the 18-49 demo than any other cable TV show

The Walking Dead's series premiere on Halloween drew 5.3 million total viewers and Sunday's "gutsy" episode took in 4.7 million

that's an incredibly high retention of a record rating and surely made this pickup an easy decision for AMC

The show was also pre-sold internationally through Fox International Channels, which is also going to distribute the show's second season

“The Dead has spread!” said Charlie Collier, President, AMC. “No other cable series has ever attracted as many Adults 18-49 as The Walking Dead

This reaffirms viewers’ hunger for premium television on basic cable. We are so proud to be bringing back The Walking Dead again, across the globe.”

“I wish all programming decisions were no brainers like this one,” said Sharon Tal Yguado, SVP Scripted Programming. “The Walking Dead is a TV masterpiece on so many levels

We want at least 10 seasons, if not more”

Source

--------------------

-

المشاركات: 33937 | تاريخ التسجيل: أبريل 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
زاكووووووووو [heartpump] [heartpump]

رد مقتبس:
الاسبوع الي فات بس كنا نحش فيك انا و باباراتزي على التويتر lol[/quoute]

لووووووووووووول... يارب تكون حشيتوا عليأ بكل خير [Big Grin] ... لما اروح اشوف على التويتر [iwantattention]

[quote]... و كل ما اسمع touch و jar of hearts ، افتكرك

و انا كمان و الله يا زاك [crying] ... كل ما بسمع الاغنيتين بفتكرك.. بالذات "jar of hearts" [heartpump] ...ده انا كل ما بشوف ناتاشا بفتكرك [Big Grin] :... شفت اغنيتها الجديدة صحيح؟؟؟

رد مقتبس:
ناطر تيكيت HoTtamle Train
u got it directly from maryyyyy

[super] u r on the hottamle traaaaaaaaaaaaaain

----------------------

بالنسبة للمسلسل... انا معاك... اللى يميزه انه معمول كأنه فيلم.... مصروف عليه جامد جدااااااا و ده باين... و ده اللى هيصبرنى عليه [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

رد مقتبس:
على سيرة القناة ، انصحك و بقوة تشوفين مسلسل rubicon " ابداع السنييييين
[rofl] [rofl]
شفت توقيعك قلت اكيييييد المسلسل مميز.... خلاص هحمله و اشوفه... بس لسه عايزة احمل damages الاول لانك حمستنى له بشده... المشكله ان لينكاته مش كتير و انا عايزة لينكات تورنت لكل سيزون....

و هحمل فرينج برضه رغم انى حاسة انه فوق مستوى ذكائى [rofl] ... شفت منه حلقة مرة على الام بى سى فكرنى ب x files زمان [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

رد مقتبس:
متفاجئ منك " ترو بلود و ولكينغ داد مرة واحدة " ابدا مش ستايلك
وكينج ديد كان صدفة بحتة... ترو بلود كان كمان صدفة لانى لقيت لينكات دايركت و سريعة للمسلسل فحملته و كنت وقتها فاضية و مش بشوف غير الحلقات الاسبوعية للمسلسلات اللى متابعها... و شفت الحلقة الاولى منه على الام بى سى و تنحت عليها...باختصار شديد المسلسل روعته فى سيزون 1 بسسسسس... السيزون التانى و التالت زبالة... بالذات التالت....و مش متحمسة للرابع لانى شايفة انهم مش هيعرفوا يعملوا زى الاول ابداااااااااااااااا

على فكرة من كتر حماسى للمسلسل -و انا بتفرج على السيزون الاول ,من اول الحلقة الخامسة بالتحديد-... اشتريت كتب ترو بلود كلها من امازون و هتجيلى النهاردة [Big Grin] :

و خلاص هكتب ردى المفصل هناك...لما اشوف انتوا كتبتوا ايه الاول [Big Grin]

هحاول احمل الحلقة التانية من ووكنج ديد و اشوفها...

nice to be here again [dance] [happy.]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هدووووووووووولة [heartpump] [heartpump] ...

و لسه كمان ده انا هروح ادعمك فى جريز اناتومى ... رأيى زى رأيك بالضبطططططط...

بس احكيلى عن توقيعك...انا عارفة ان ده من ال british x factor...

بس عايزة تفاصيل ..مين البشر الغريبة اللى موجودين دول [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و اتس جريت تو بى هير اجين [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] ...وحشتينى و الله [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Paparazzi
عضو نشيط
رقم العضويه 86772

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Paparazzi     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ما بغيت اكتب شي بالموضوع و انا مو ناوي أشوف المسلسل

بس أهنيك زاك على الموضوع ... شغلك دايما مرتب و المعلومات إللي فيه تشد و تحمس ...

مع إني مو ناوي أشوف المسلسل ... بس حبيت إنه مبني على أساس كوميك بوكز (مو عشاني من متابعينها) ...

بس لأنه بهالشكل راح يعطي المسلسل عمق اكثر ... و الباك ستوريز تكون متضبطة أكثر...

+ حبيت أقول ... ولكم باك حق باربي 3> ... صج فقدتج مع ردودج و سوالفج ... [Smile]

مشكلتج تغطين تغطين و تطلعين فجأة ... !!

من امس و انا الحق ردودج ... في أنحاء المنتدى [Big Grin] ...

عرفت إنج تتابعين ترو بلود ... أنا معلق في السيزن الثاني ...

و نصيحتي ... لا تقربين صوب الكتب ... ممله بشكل و المسلسل احلى منهم بمليون مرة ... و أسلوب الكاتبه باهت ...

بانتظار ردج المفصل ... عن ترو بلود ... أحتمال اتشجع و أكتب عنه انا بعد ...

و عن فرينج ... زياده على زاك ... أقول لج لازم لازم تشزفينه ... المسلسل تحفه ... و كل سيزن قاعد يحلو بشكل محد كان يتوقعه ...

المشاركات: 516 | من: Kuwait / Scotland | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
{ Hadeel }
Salmiya Star
رقم العضويه 15440

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ { Hadeel }     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:
هدووووووووووولة [heartpump] [heartpump] ...

و لسه كمان ده انا هروح ادعمك فى جريز اناتومى ... رأيى زى رأيك بالضبطططططط...

بس احكيلى عن توقيعك...انا عارفة ان ده من ال british x factor...

بس عايزة تفاصيل ..مين البشر الغريبة اللى موجودين دول [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و اتس جريت تو بى هير اجين [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] ...وحشتينى و الله [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

ايه والله قريز بالذات حالته ميؤس منها .. يفرحونا بكم حلقه حلوه بعدين ينكبون باقي الحلقات ..

البشر الي في توقيعي ، اول واحد هذا مات كارديل
[heartpump]

http://www.youtube.com/watch?v=D-5M93tovEs

صوته خراااافي [nut] ماقد سمعت مثله .. بدع هالاسبوع .. والمنافسه محصوره بينه وبين مغنيه ثانيه افضع منه اسمها ريبيكا فارغسون [heartpump]

http://www.youtube.com/watch?v=FbBJoKNRZis

اما توقيعي الثاني [crazy] هذا اسمه فاجنر .. طبعا صوته غبي وهو كله كاركتير غبي بس البريطانين مستانسين عليه ( الا الحكام) وكل اسبوع يرجع بتصويت الناس [heartpump]

http://www.youtube.com/watch?v=0tZRnHctL70

بصراحه هو ملح الاكس ..

وعشان مايذبحني زاك لاني خربت موضوعه ، الحلقه الثانيه احلا بكثير من الاولى من ناحية الاحداث والحماس ..
بس يظل المسلسل عادي .. ولا جديد فيه .. او مميز [nerd]

--------------------
ليكـ وحشـــه
Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

المشاركات: 8890 | من: الســــعـــوديه | تاريخ التسجيل: مايو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 26402

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ blank   البريد الإلكتروني blank   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مره ماتوقعت يصير مسلسل لاني احب ريزدنت ايفل
الحلقه رائعه واكثر شي عجبني ان الرعب في عز النهار
ومشاهد دوين وابوه والرصاصه براس الزومبي [rofl] كانت تحفه "كذا الاكشن في اللعبه [heartpump] "
السود في اي مكان تمثيلهم وحضورهم يبرد القلب [heartpump]
المشهد الاخير لما ريك صوب المسدس لراسه وفجاه لقى فتحة الدبابه كان قصير ويقطع النفس
وبرضه اللي نادا على ريك بالدبابه شكله دوره بيكون حلو
ماعجبني الكاست مره بس ممكن يطلع معهم شي بعدين ..وساره كانه نفس شخصيتها في prison break
المهم اكيد متابعه وزاك كل تغطياتك توب ماشالله...

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو , zak:

رد مقتبس:
سؤال فى السريع... ازاى الزومبى بيعرفوا ان اللى قدامهم ده انسان مش زومبى زيهم؟؟
شفت الحلقة الثانية " لقطات "... اظن فيها اجابة غيرة مباشرة لتفريقهم بين الزومبيز و الاحياء
ماشفت الحلقه الثانيه لكن على حد علمي ان الزومبي يشم ويدور على الfresh flesh

[ نوفمبر 10, 2010, 02:24 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: blank ]

--------------------
 -

المشاركات: 1479 | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
Paparazziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

sooooooooooooo hapy 2 see u bro [happy.]

و انا فعلا بغطس كتير و برجع فجأه بس انت برضه بتغطس كتير و بترجع قليل [iwantattention]

رد مقتبس:
من امس و انا الحق ردودج ... في أنحاء المنتدى ...

[rofl] [rofl] [rofl]
لازم لما ارجع ارجع بكامل تألقى [pleased]

رد مقتبس:
و نصيحتي ... لا تقربين صوب الكتب ... ممله بشكل و المسلسل احلى منهم بمليون مرة ... و أسلوب الكاتبه باهت ...

بابراتزى انت جاى تقولى الكلام ده دلوقتى بعد ما اشتريت الكتب و وصلتنى امبارح [crying] ... لازم اقراهم لا مفر ... عايزة ارجع اقرا تانى زيى الاول و املى فى ترو بلود [worried] ..

هكتب رأيى فى المسلسل بس عمالة اقرا اراء الناس فى مواضيع ترو بلود القديمة...i gotta say it's very entertaining [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

and have fun watching true blood, although i gotta say that i enjoyed season 1 more than i did w/ the next two..

and abt fring... okz I'll start watching it as soon as i finish dexter... it will be perfect for my mood since i need action more than drama [smoke]

anyways...stick around bro [Wink]

هدووولة...

الولد فزييييييييييييييييييييييع... تحفة تحفة تحفة ...بدع بصراحة [applause] ... البنت صوتها جامد بس انا حبيت الولد اكتر صراحة بددددددددددع...

بخصوص جدو [Roll Eyes] ... مش مصدقة صوته بصراحة ...و مش مصدقة ان المسؤول عنه اختارله اغانى لسبايس جيرلز و ريكى مارتن [nut] ... و الراجل قتل الاغنيتين...

بس المسلى فى الموضوع هو تعليقات الحكام... شيريل [heartpump] قتلتنى من الضحك [crazy] و سايمون كالعادة رهيب [rofl] ..

كنت ناوية اتفرج عليه بس مش لاقية لينكس ليه..

زاك...
السماح منك [battingeyelashes] ...نرجع لموضوعنا الاصلى... هروح النهاردة اتفرج على ووكنج ديد [Cool]

--------------------

-

,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
E.2 - Guts

رد مقتبس:
الحلقه الثانيه احلا بكثير من الاولى من ناحية الاحداث والحماس
لاااا واضح جدا ان تطلعاتنا للمسلسلات مختلفة 360 درجة [Big Grin]

الحلقة الثانية مستمرة في تأسيس الخطوط المهمة في السيزن ، لكن بالنسبة لي كانت ضعيفة مقارنة بالبرميير [heartpump]

هنا بستعير مفردة من مستر باباراتزي ... الاكشن الي كان محرك للحلقة ... كان اكشن محروق و معروفة نهايته مسبقا

أكثر مشهد حبيته هو مشهد ريك و هو يفرم جثة الزومبي ... على قد ما كان مقرف على قد ما كان مقنع و صادق في إيصال الحالة

حبيت التركيز على الجانب الانساني في شخصية ريك ... السؤال هل هالانسانيات الي عنده بتظل او بيصير مثل شين

خاصة انه اجدد واحد من الاحياء على عالم الزومببيز

هالحلقة كانت فرصة لتقديم الشخصيات الثانية الي حبيت تواجدهم مثل " غلين و اندريا " ...اما لوري و شين فهم " الحلقة الاضعف " لحد الان ...

( حتى ديل و ايمي الي كانت مشاهدهم قليلة ، قدروا يتركوا بصمة من مرورهم الخاطف فهالحلقة )

مشهدهم في الغابة [Confused] كان مشهد اثنين مجبرين يسوون مشهد جنس [Confused] ... جدا مفتعل و مصطنع

مستغرب هالمستوى من Jon Bernthal ... كان جيد the pacific ... اما sarah wayne callies فماهو جديد عليها [Roll Eyes]

مثل ما قالت blank ، " كانه نفس شخصيتها في prison break "

هالممثلة تكون ماشية صح ، لحد ما توصل لمشهد يستلزم تعبير او مشهد عاطفي حميمي ، تخربه ببرودها و تشنجها

+

مشهدها في الغابة و هي مرعوبة ... والله كأنه مشهد مقصوص من لوست [Big Grin] ... كان ناقص بس نشوف السموكي في الخلفية [Razz]

اما المقرف الي تركوه في السطح ، هالنوع من الشخصيات عمرهم اطول من السلاحف ... الزومبي الجائع يوصل لعنده و تنسد نفسه

عموما بانتظار الحلقة الجاية ... اتمنى تكون احسن من الثانية و من نفس مستوى البريميير

-

* باربي

بالنسبة لاغنية ناتاشا strip me ... نايس سمعتها اول ما نزلت و الكليب لو انه تجميع لقطات ، لكن التفيذ [heartpump] ... يس تظل touch شي ثاني اغنية الصيف بالنسبة لي [Frown] [heartpump]

بانتظارك ارائك عن ep.2 و ترو بلود

blank *

Click for fullsize image

[heartpump]

مشتاق لنيل و بيتر ... لحد الان ما شفت الموسم الثاني ...

والسبب اني متخوف من المستوى !! ، خايف يكون موسم مسلوق لان الفرق بين الاثنين اقل من 6 اشهر

[ نوفمبر 11, 2010, 04:56 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الحلقه عاديه ومحستش ببدايتها ونهايتها

مشهد الجنس بالبدايه سخيف قوي واوفر

ساره دورها لحد الان ضعيف ومش بالمستوى ابدا

والمسلسل ككل مبقاش يشدني قوي بس هكملو على فوكس غالبا خساره فيه الداونلود

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dr.SaRa
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 11906

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Dr.SaRa     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو , zak:
/

* الا وينها Dr.Sara [Roll Eyes] ما اشوفها مبينة ... المسلسل من بطولتها نجمتها المفضلة ما اشوفها ردت

مو على الأساس ... الاهتمامات : Sarah Wayne Callies [Roll Eyes] [Roll Eyes]

آنا وصلت [battingeyelashes] سوري عالتأخير الغير مقصود [help] كنت تعبانه شوي والله ومشغوله [worried]

--------------------
=================================
فديت كل ذرة من ترابج ياكويت أحبج يابلادي

المشاركات: 1311 | من: Kuwait | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dr.SaRa
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 11906

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Dr.SaRa     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انا من عرفت عن هالمسلسل انه عن الزومبييز استانست وايد لاني من عشاق لعبة ريزدنت ايفل و24 ساعه العبها على البلاي ستيشن والجيم كيوب ماكو شغل لووول [nut]

وشفت كل أجزاء فيلم ريزدنت ايفل خخخخ .. ومن عرفت ان ماي فيفرت ساره واين كاليز استانست اكثر لاني ماشفت لها شي بعد بريزون بريك [heartpump]

البريمير عجبني وايد حلوووو مشوووق بس فيه عيبين نكدوا علي وخربوا فرحتي حسافه الأول مشهد الحصان عور قلبي حده يعنوا قتلوا الحصان بالصج عشان يصورون مسلسلهم
مالت عليهم الله ياخذهم [crying]

والثاني هالممثل الزفت اللي ماينبلع حددده ومن حظ ساره الزفت مخلينه يحبها مسكينه ساره (مشهدها معاه ماله معني ومقرف) المخرج زباله [iwantattention]

زوج ساره بالمسلسل يونس وتمثيله حلو والحلقة الثانيه كانت مثيره خاصة لما حطموا الجثه عشان يصبغون روحهم بالدم ويدشون وسط الزومبي الأحداث بعدها حلوه واو خاصه لما انحاشوا بالفان [super]

من المشاهد الحلوه وجود الاسمر وولده بأول حلقة ولما كان يحاول يقتل زوجته المتحوله لزومبي [Frown]

زاك يسلمووو عالتنسيق الواو والفيديوات والتوبيك كله الف شكر لك عزيزي [rose] واعذرني عالتأخير [Embarrassed]

--------------------
=================================
فديت كل ذرة من ترابج ياكويت أحبج يابلادي

المشاركات: 1311 | من: Kuwait | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
النص الثاني من حلقة الأسبوع كان على مزاجي [heartpump]

حبيت كيف اللحظات بدأت تتولّد شوي شوي وقت ما طلعوا بين الزومبيز (مشهد كان يحرق الأعصاب)

وصارت تبني أكثر وأكثر لين كبرت وفجأة بدون مقدمات رجعوا كسروا الموود بالمشهد الصامت للمدينة من بعيد

جد رهيب الاخراج, برأيي للان هو بطل العمل وأتمنى الحبكة نفسها تجاريه في المستوى بأقرب وقت..

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت