منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » #شيرين _______________ (الصفحه 33)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  30  31  32  33  34  35  36  ...  1108  1109  1110   
الكاتب الموضوع: #شيرين _______________
وسآم
عضو جديد
رقم العضويه 88211

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ وسآم   البريد الإلكتروني وسآم   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو __ easier2lie __:
أنا مش بطييييييييييييق أخوها دة

عامل زي البغل وشكله أهطل ودمه يلطش

بس على الاقل هوه الوحيد بينهم الي تحسه طبيعي يعني مو فارقه معاه الشهره
فشليون وياسر تحسهم جوعانين شهره.. بحفلة البحرين كنت اصور شيرين يجي ايمن يوقف قريب منها عشان يطلع بالصوره [rofl]
وياسر كان يجلس باللوبي وينتظر اي حد يجي يكلمه عشان يتصور مع شيرين ..واذا حد طلب منه يقول مقدرش [crying] [rofl]
بس بيتأكد الناس يعرفونه او لا [crazy] [help]

المشاركات: 20 | من: ksa | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
ســهــم
عضو مستمر
رقم العضويه 86849

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ســهــم   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر s_ooosOOO@hotmail.com
مساء الخير
شباب ممكن رابط لاغنية شيرين بتونس بيك اللي غنتها في هلا فبراير 2015

المشاركات: 2236 | من: جده | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohamed Saed     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رحيم منزل صورة قديمة ليه مع شيرين و كاتب working
اغانى المسلسل فى الغالب

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 33663 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ __ easier2lie __     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو وسآم:
رد مقتبس:

بس على الاقل هوه الوحيد بينهم الي تحسه طبيعي يعني مو فارقه معاه الشهره
فشليون وياسر تحسهم جوعانين شهره.. بحفلة البحرين كنت اصور شيرين يجي ايمن يوقف قريب منها عشان يطلع بالصوره [rofl]
وياسر كان يجلس باللوبي وينتظر اي حد يجي يكلمه عشان يتصور مع شيرين ..واذا حد طلب منه يقول مقدرش [crying] [rofl]

علي فكرة أنا هكره ياسر قريب

بحب جدا وفاءه لشيرين وشغله ليها بس فيه حاجة غريبة ماتطمنش

يعني أتعب وانا قول إن كل اللي حواليها أبرعا برميل خرا

--------------------

-

المشاركات: 12215 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
S H E R ï N
عضو متميز
رقم العضويه 19227

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ S H E R ï N     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو وسآم:
رد مقتبس:

:OMG [help] [help] [help] :help

حتي إنت كمان يا ياسر [Frown] يلعن أبوه من فريق عمل

[ مارس 01, 2015, 03:15 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: S H E R ï N ]

--------------------

-
3>

المشاركات: 16338 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ __ easier2lie __     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Mohamed Saed:
اغانى المسلسل فى الغالب

أنا مش عاوز شيرين تشتغل مع رحيم تاني لأنهم مهما حاولوا صعب جدا جدا حاجة زي "مشاعر" تيجي تاني ...

They will look desperate if they try

[ مارس 01, 2015, 03:53 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: __ easier2lie __ ]

--------------------

-

المشاركات: 12215 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohamed Saed     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Mohamed Saed:
اغانى المسلسل فى الغالب

أنا مش عاوز شيرين تشتغل مع رحيم تاني لأنهم مهما حاولوا صعب جدا جدا حاجة زي "مشاعر" تيجي تاني ...

They will look desperate if they try

كده كده المسلسل لازمله تتر و كده كده اى حاجه بعد مشاعر مهما كانت روعتها هتبقى كاكا

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 33663 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
أكيد بس أنا بقول كانت تحاول مع ملحن تاني عشان مايكرروش نفسهم ويبقي شكلهم بيحاولوا يكرروا نجاح "مشاعر"

--------------------

-

Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
هى المشكلة لو ملحن كل اغانى المسلسل هيبقى اوفر بجد
انا بحب التنويع

--------------------
Click for fullsize image

__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
خالد عز [heartpump]
إيهاب عبد الواحد [heartpump]
تامر علي [heartpump]

أبيهم

--------------------

-

Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
https://www.facebook.com/Yalla.Drama1/photos/a.280667605391293.1073741829.262620643862656/362147283909991/?type=1

--------------------
Click for fullsize image

__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
Is this official

--------------------

-

Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
رد مقتبس:
Is this official

nope

--------------------
Click for fullsize image

Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أكد السيناريست تامر حبيب أن فريق العمل بمسلسل "طريقى" الذى تقوم ببطولته شيرين عبد الوهاب لا يتعجل خروج المسلسل إلى النور، خصوصاً أنه يضم مشاهد صعبة، تتطلب تقديمها بصورة جيدة، مشيراً إلى أن التصوير يسير بشكل طبيعي من دون ضغوط. ويضيف أن العرض الرمضاني ليس شرطاً لضغط التصوير من أجل إنجازه، مؤكداً أن الفريق يسعى إلى تقديم عمل بجودة عالية من دون الارتباط بمواعيد عرض، وهو أمر تتفهمه الشركة المنتجة.

يواجه "طريقي" التجربة الأولى لشيرين عبد الوهاب في الدراما التلفزيونية شبح الخروج من السباق الرمضاني، رغم بداية التصوير قبل أكثر من أسبوعين، إذ يجري التصوير بإيقاع بطيء لحرص شيرين على الاهتمام بالتفاصيل، بالإضافة إلى عدم التصوير بشكل يومي لاختيار المخرج محمد شاكر بدء تصوير المشاهد الخارجية أولا. وقد أوقف فريق العمل التصوير، أكثر من مرة، لاستكمال جلسات التحضير للدور، وخضوع شيرين لتدريبات في التمثيل، بالإضافة إلى تصوير مشاهد محورية تضم ممثلين كثراً.
كلام الناس

[ مارس 02, 2015, 08:07 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: Mohamed Saed ]

--------------------
Click for fullsize image

__ easier2lie __
عضو فعال جدا
رقم العضويه 19266

This user is from Egypt
أي كلام في الحمام

--------------------

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  30  31  32  33  34  35  36  ...  1108  1109  1110   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت