منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق

ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الإداري » سـاحــة الإعلانات والإقتراحات » هل يمكن إختصار "أم الدنيا " بكلام سفيه من احدهم

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: هل يمكن إختصار "أم الدنيا " بكلام سفيه من احدهم
أنا دمي نجواني
عضو نشيط
رقم العضويه 63251

This user is from Bermuda
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ أنا دمي نجواني         تحرير/حذف المشاركه 
بظن هون كل شي مسموح إلا التعدي على الكرامة والبلد والدليل امامكم

-

بتمنى من المراقب يتصرف

--------------------
 -

المشاركات: 606 | من: سوريا | تاريخ التسجيل: مايو 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ oSama ]
عضو متميز
رقم العضويه 51697

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ oSama ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اتوقعت انو يكون مهدي علي باشا لأني شايف الموضوع قبل...
هالشخص ببساطة ما عندو احترام لأي حدا بالمنتدى وكأنو هو الوحيد اللي موجود ومافي أعضاء غيرو...عديم الإحساس بمعنى الكلمة...وكذا مرة برد ردود مقرفة وبلا زوق على المواضيع وبتفه الفنانين اللي بنحبهم بينما هو بيسمع لمجموعة من الفنانين اللي طالعين من أنفاق أوروبا!!...عن جد فظيع..بتمنى يتخذ معاه الاجراء اللازم ومرسي " أنا دمي نجواني " على المداخلة لأنك فشيتيلي خلقي...!

--------------------

.
.
 -

المشاركات: 18238 | من: United Arab Emirates | تاريخ التسجيل: فبراير 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
الكبير™
عضو متميز
رقم العضويه 38974

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ الكبير™     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه  عمووووور سابقاً
انا مكنتش ناوي ارد بس العضو ده الصراحة قليل الادب ومفيش حاجة وراه غير الغلط علي مصر والمصرين

سبق قبل كده وادبته بس مفيش فايده في قليل الادب عمره ما ينصلح اخلاقه

انا حايش نفسي عنه لحد دلوقت ياريت الادارة تاخد موقف معاه علشان يقف عند حده

--------------------

-

المشاركات: 17625 | من: Alexandria | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
**weroode@alhob**
عضو فعال
رقم العضويه 29434

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ **weroode@alhob**   البريد الإلكتروني **weroode@alhob**   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
بليييييز اوقفوا عضويتو

--------------------

-

***weroode@alhob***

المشاركات: 7786 | من: Le MaRoC mOn AmOuR | تاريخ التسجيل: مايو 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
يجيلك يومModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 122

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ يجيلك يوم   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
لنك الموضوع لو ممكن ؟

--------------------

المشاركات: 13760 | من: United Arab Emirates | تاريخ التسجيل: مايو 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Safeer
مــراقـب
رقم العضويه 11

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Safeer   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Safeer   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الاخ الكريم أنا دمي نجواني

كون هذا الشخص يحتقر المصريين او يحتقر الكويتيين او غيرهم فهي مشكلته هو وليست مشكله المصريين او او غيرهم

لاتدقق كثيرا على كل مايكتب ولاتظن ان عقول الناس او اهوائها متساويه

--------------------

مع تمنياتي للجميع بالتوفيق
مـراقب منـتدى الــســالمية

المشاركات: 3849 | من: الــكويت | تاريخ التسجيل: أبريل 2001  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت