منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق

ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الإداري » سـاحــة الإعلانات والإقتراحات » __ Hadoola تتوقف عضويتها ظــلما و جــورا !!!! طلب ارجاع العضوية ___ (الصفحه 4)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5   
الكاتب الموضوع: __ Hadoola تتوقف عضويتها ظــلما و جــورا !!!! طلب ارجاع العضوية ___
.• Christopher •.
عضو متميز
رقم العضويه 83664

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .• Christopher •.   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان ياهو ماسنجر *  عنوان المسنجر *
هاني شيرو اتوقف مرتين بسبب ردودو عن مي
و انا كمانا اخدت انذار وقتها
بس ما حكيت شي لانو بعرف انو انا غلطتت وقتها و رجعت اعتذرت من مي بعد ما انفصلت عن اداره اعمال نوال منشان ما حدا يحكي انو عم بتلزق فيها
و انا معك و اكيد اي حدا بيغلط ع مي او غيرها من الاعضاء بيستاهل الانذار و التوقيف كمانا

--------------------

قاهرة الاليسا

-

ولا شي بيعجبني .. و لا شي بيرضيني

لازوردي [gibe]

المشاركات: 18701 | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heba-K
عضو فعال
رقم العضويه 44239

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heba-K   البريد الإلكتروني Heba-K   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان المسنجر habhoba_1987@hotmail.com
كريس

وهوه لما شال مهزومه ضعيفه تحت الصورة وكتب اللى كاتبه دلوقتى ..خلاص كده المفروض اننا ن [applause]

ما اللي كتبه دلوقتي مستفز اكتر!

--------------------
 -

المشاركات: 4669 | من: القاهره | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
D h a r i
عضو فعال
رقم العضويه 85478

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ D h a r i     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اللي محيرني
الادارة شلون تختار المشرفين [Confused]
يشوفون اسلوبهم وماضيهم [Confused]

___

ما ادري شكتب بس والله انصدمت لما عرفت انه عضوية هديل توقفت [help]
اكبر واقدم اعضاء المنتدى تتوقف عضوياتهم على اشياء تافهه من ناس تاااافهه [help]

يالمراقبين [bye]
اسألو مشرفين الساحه الفنية القدماء والشريفين
عن العضوة هديل [Wink]

--------------------

Click for fullsize image

There are many stars, but no one shine like you

المشاركات: 4550 | من: kuwait | تاريخ التسجيل: يونيو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Eagle212
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 20884

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Eagle212   البريد الإلكتروني Eagle212   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو [ سـلطـان ]:
والله طالما عرض صوره في المنتدى بكل ثقة ,, خلاص يتحمل اللي يجيه [Wink] صار حاله حال نوال و انغام و مي و الشلة الكريمة اللي نازلين مسخرة فيهم [Wink] [/QB]

EXACTLY [applause]

بقي شخصية عامة علي رأي شلتهم لول [nut]

--------------------

-

المشاركات: 1686 | تاريخ التسجيل: فبراير 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.• Christopher •.
عضو متميز
رقم العضويه 83664

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .• Christopher •.   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان ياهو ماسنجر *  عنوان المسنجر *
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو HabhobA:
كريس

وهوه لما شال مهزومه ضعيفه تحت الصورة وكتب اللى كاتبه دلوقتى ..خلاص كده المفروض اننا ن [applause]

ما حكيت عن توقيع مهزومه لانو التوقيع التاني انا كنت بشرم الشيخ و ما شفتو و اكيد لو كنت شفتو كنت راح بعاتبو و بطلب منو يغيرو و انا اكيد انو ماكان راح يردني

--------------------

قاهرة الاليسا

-

لازوردي [gibe]

المشاركات: 18701 | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Euphoria -
عضو فعال
رقم العضويه 86670

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Euphoria -     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه  NZ
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو •¦•¦•h®is©•¦•¦•:
رد مقتبس:
كريس

ما حكيت عن توقيع مهزومه لانو التوقيع التاني انا كنت بشرم الشيخ و ما شفتو و اكيد لو كنت شفتو كنت راح بعاتبو و بطلب منو يغيرو و انا اكيد انو ماكان راح يردني
ماشا الله و احنا كل مرة نستنى سعادتك تجي و تطلب منه يغير توقيعه و هو يغيره عشان ما يزعلك و بس تروح شرم الشيخ يرجع و يحط توقيع مستفز أكثر و أكثر

هالعضو مصخها و لازم يحترم نفسه

غلط على مي
غلط على فانز نوال
في كل رد له يكتب 71 و 71 و الكل ساكت عنه و من اول ردود له في المنتدى و هو نازل شتيمه و مسبات في فانز نوال و كلنا سكتنا عليه و مع ذلك احنا نطلع الغلطانيين

كريس ,, انت مو كريس اللي اعرفك من قبل ؟ معقول قدروا يغيرونك و معقول انت صرت ضعييف قدامهم و صرت تشوف اننا الغلطانيين و هم الصح

وين ايام اول لما كنت حقاني ؟؟؟

--------------------

-  -

للكشـ خ ـة عنوان و مقياس

المشاركات: 7059 | من: Dammam - KSA | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Moshageb
عضو نشيط
رقم العضويه 84935

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Moshageb   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Moshageb   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان الأي سي كيو 923  عنوان ياهو ماسنجر mahmoud_love_923@yahoo.com  عنوان المسنجر refaat106@hotmail.com
الحمد لله ان الكلام خلص والدليل بيتكرر
رأيى الاخير فى الموضوع ان اى عضو جنب فنان هو صفر ع الشمال
هاتكلم عن الموضوع من ناحيتين
اولا نوال الزغبى مش فنانة ومش نجمة ومش مغنية
هى واحدة من الشعب اللبنانى بنت الشعب اللبنانى جمال روحها وخفتها لبنانيين والسخرية منها زيها زى السخرية من اى شخص عادى جدا
لا هى بنت الطبقة الهاى كلاس اللى مناخيرهم فى السما وبيبصوا للناس من فوق ولا بنت الطبقة الفقيرة اللى مش لاقيه تاكل لا دى واحدة متواضعة جدا بيبان فى حواراتها الصحفية بيبان لما تمسك مايك ع المسرح وبيبان لما بتقف تغنى وسط الناس
ده اللى بحبه فى نوال الزغبى قد نجوميتها لكنها البنت البسيطة وبالتالى اتساوت مع اى حد فينا...

نوال الزغبى الفنانة وبما اننا فى منتدى فنى فاعتقد ان الاولوية للفنان مش للعضو اللى بيغلط فى الفنان
انا فانز للفنان الفلانى ودخلت لقيت العضو الفلانى بيغلط فى الفنان ده والنتيجة الناس بتصقف له...
ابسطها مش هادخل تانى وبالتالى خسرنا فانز نجوم عشان خاطر عضو عادى جدا
اكبرها هاشتم فيه وفى نجمه وفى المنتدى باعضائه بطقم مشرفيه وادارته واطلع من غير حتى ما استنى الوقف وبالتالى برضه خسرنا فانز النجم ده عشان عضو
يعنى فى كل الاحوال بحط فنان بجمهوره فى كفة مع واحد بس فى كفة وانا عايز كفة الواحد ده هى اللى تطب...
انا ايه جنب اى فنان؟!
صفر ع الشمال
فنان بقاله 20 سنة بيغنى وبيتعب ويوصل للمجد عشان فى الاخر الصفر ده يشتمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
وياريت فيه تصرف لا ده تحت رعاية ادمن الموقع وصاحبه وهنا انا مش غلطان لانى لما بصيت فى قوانين القسم ده لقيت ان ممنوع اشتكى مشرف فى القسم ده لانه متعين من قبل الاداة وهى شايفه انه مكانه كدة صح وواضعة ثقتها فيه وبالتالى هو نائب المدير وينوب عنه وبالتالى هو زيه زى المدير

كلامى هايزعل كتير منى وممكن اخد انذار كارت اصفر يعنى
ومش بعيد طرد كارت احمر يعنى
لكن انا اتعودت كدة كلمة الحق مابحبسهاش

--------------------
 -

-

المشاركات: 553 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Eagle212
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 20884

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Eagle212   البريد الإلكتروني Eagle212   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 

-

الرد ده عينة من الي شيروت بيقولو لاعضاء السالمية المحترمين زي احمد
عادي نقول """BRA""" ونوع و شكل ال..... , ونتريق علي الاعضاء المحترمة و نتبلي عليهم علشان نقول كلام شوارع و يتسكت عليه
بس عضوة محترمة من سنين بتطرد و تنظلم .. والله هديل خسارة تبقي موجودة في منتدي بيتقال فيه الكلام ده عادي

اسلوب كلاس فعلا .. [Smile]

[ أغسطس 05, 2009, 05:42 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: Eagle212 ]

--------------------

-

المشاركات: 1686 | تاريخ التسجيل: فبراير 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.• Christopher •.
عضو متميز
رقم العضويه 83664

رد مقتبس:

كريس ,, انت مو كريس اللي اعرفك من قبل ؟ معقول قدروا يغيرونك و معقول انت صرت ضعييف قدامهم و صرت تشوف اننا الغلطانيين و هم الصح

وين ايام اول لما كنت حقاني ؟؟؟ [/QB]

سلطان [heartpump]

--------------------

قاهرة الاليسا

-

لازوردي [gibe]

Moshageb
عضو نشيط
رقم العضويه 84935

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Moshageb   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Moshageb   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان الأي سي كيو 923  عنوان ياهو ماسنجر mahmoud_love_923@yahoo.com  عنوان المسنجر refaat106@hotmail.com
رد مقتبس:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو •¦•¦•h®is©•¦•¦•:
رد مقتبس:
كريس

ماشا الله و احنا كل مرة نستنى سعادتك تجي و تطلب منه يغير توقيعه و هو يغيره عشان ما يزعلك و بس تروح شرم الشيخ يرجع و يحط توقيع مستفز أكثر و أكثر

هالعضو مصخها و لازم يحترم نفسه

غلط على مي
غلط على فانز نوال
في كل رد له يكتب 71 و 71 و الكل ساكت عنه و من اول ردود له في المنتدى و هو نازل شتيمه و مسبات في فانز نوال و كلنا سكتنا عليه و مع ذلك احنا نطلع الغلطانيين

وين ايام اول لما كنت حقاني ؟؟؟

خلاص يا سلطان بقيتوا 72...
بعدين يا عم هما فانز عمرو قد ايه يعنى ؟؟؟!
4 وانا الخامس
فوت فوت الكلمة مابتلزقش

--------------------
 -

-

المشاركات: 553 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
DAHOOM
عضو مستمر
رقم العضويه 83579

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ DAHOOM   البريد الإلكتروني DAHOOM   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان المسنجر csi_977@hotmail.com
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Moshageb:
الحمد لله ان الكلام خلص والدليل بيتكرر
رأيى الاخير فى الموضوع ان اى عضو جنب فنان هو صفر ع الشمال
هاتكلم عن الموضوع من ناحيتين
اولا نوال الزغبى مش فنانة ومش نجمة ومش مغنية
هى واحدة من الشعب اللبنانى بنت الشعب اللبنانى جمال روحها وخفتها لبنانيين والسخرية منها زيها زى السخرية من اى شخص عادى جدا
لا هى بنت الطبقة الهاى كلاس اللى مناخيرهم فى السما وبيبصوا للناس من فوق ولا بنت الطبقة الفقيرة اللى مش لاقيه تاكل لا دى واحدة متواضعة جدا بيبان فى حواراتها الصحفية بيبان لما تمسك مايك ع المسرح وبيبان لما بتقف تغنى وسط الناس
ده اللى بحبه فى نوال الزغبى قد نجوميتها لكنها البنت البسيطة وبالتالى اتساوت مع اى حد فينا...

نوال الزغبى الفنانة وبما اننا فى منتدى فنى فاعتقد ان الاولوية للفنان مش للعضو اللى بيغلط فى الفنان
انا فانز للفنان الفلانى ودخلت لقيت العضو الفلانى بيغلط فى الفنان ده والنتيجة الناس بتصقف له...
ابسطها مش هادخل تانى وبالتالى خسرنا فانز نجوم عشان خاطر عضو عادى جدا
اكبرها هاشتم فيه وفى نجمه وفى المنتدى باعضائه بطقم مشرفيه وادارته واطلع من غير حتى ما استنى الوقف وبالتالى برضه خسرنا فانز النجم ده عشان عضو
يعنى فى كل الاحوال بحط فنان بجمهوره فى كفة مع واحد بس فى كفة وانا عايز كفة الواحد ده هى اللى تطب...
انا ايه جنب اى فنان؟!
صفر ع الشمال
فنان بقاله 20 سنة بيغنى وبيتعب ويوصل للمجد عشان فى الاخر الصفر ده يشتمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
وياريت فيه تصرف لا ده تحت رعاية ادمن الموقع وصاحبه وهنا انا مش غلطان لانى لما بصيت فى قوانين القسم ده لقيت ان ممنوع اشتكى مشرف فى القسم ده لانه متعين من قبل الاداة وهى شايفه انه مكانه كدة صح وواضعة ثقتها فيه وبالتالى هو نائب المدير وينوب عنه وبالتالى هو زيه زى المدير

كلامى هايزعل كتير منى وممكن اخد انذار كارت اصفر يعنى
ومش بعيد طرد كارت احمر يعنى
لكن انا اتعودت كدة كلمة الحق مابحبسهاش

[applause] [applause] [applause]

وانا معكـم من الفـانز 73

المشاركات: 2836 | من: Riyadh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
L'Original
Creative
رقم العضويه 82918

This user is from United States
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ L'Original     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 

العين بالعين [Wink]

يعنى امتى بقى تبطل العنصريه ضد فانز نوال
نفسى افهم ؟..يعنى لو كان اسرائلين و يهود
كان اتعملنا احسن من كده [Smile]

مشرفين تتعين مخصوص لانهم بيكرهوا نوال
اول مره اشوف مشرفين بتاخد انذارات و ردودها بتحرر
مع ان المشرف بيكون المفروض عضو مميز يستاهل انو يشرف على ردود اعضاء ثانيه مش عضو مشكلجى اصلا [Smile]

يعنى نفسى افهم مسموح للكل انو يعصب و يشتم
و يسب و اديكم اسامى و برينت سكرين لو حابين
لما حد يقرب ناحيه الفنانه اللى بيحبها الا فـانز نوال اى حد نرد عليه انذار و تحرير و طرد

من فتره هانى و دلوقى هديل اللى بقالها اكتر من 5 سنين بالسالميه ؟... [Confused]
قادرين بس علينا احنا و مش قادرين على الشله اياها
اللى بقالكم اكتر من سنه مش عارفين تتطردوها من المنتدى ؟...

ايه التهريج ده ؟!

شيرو مش اول مره يسبب مشاكل مع الاعضاء
المفروض نستحملو على ايه ؟؟... [Confused]
فهمونا بس لو فى واسيط بالحاجات دى او لعب
من تحت التربيزه عشان نبقى عارفين [Razz]

نوال بالاخر انسانه فى ناس منا كتير بنحترمها
و بالنسبه لينا اكتر من كليب و البوم ..لاننا
قابلنها بالحقيقه و بنحترمها .. [Smile]
يعنى زى ما شيرو ليه الحق يزعل على رد هديل ليه
احنا كمان لينا الحق نزعل اللى كان حاطوه بتوقيعوه

و العين بالعين و هو اللى بدء .. [Smile]
ليه بسلامتو بقى ما ينطردش ؟...
و بعدين المشرفين مش منزهين عن الخطا
يعنى من حقنا كاعضاء لما نشوف حد اخطىء نشوف
اعتذار من المشرف و انو يتحاسب غلى غلاطتوه
الدنيا مش سايبه ...

لان لو مسموح قله الادب يبقى تشمى بقى ع الكل [Wink]

كفايه تهريج بقى ..المنتدى مستواه بينزل
و ده مش كلامنا كاعضاء كلام باقى المشرفين كمان
فى ناس هنا قرف و داخله تهرج و تشتم و تتطلع كبت
و اخدنها بلطجه ..و على ايه اخرهم اعضاء بمنتدى فى زيوه مليووووون اخرى حقفل الصفحه
and say go to hell [Smile]

--------------------

-  -

Long Live The Queen

المشاركات: 20260 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
L'Original
Creative
رقم العضويه 82918

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ L'Original     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Eagle212:

-

الرد ده عينة من الي شيروت بيقولو لاعضاء السالمية المحترمين زي احمد
عادي نقول """BRA""" ونوع و شكل ال..... , ونتريق علي الاعضاء المحترمة و نتبلي عليهم علشان نقول كلام شوارع و يتسكت عليه
بس عضوة محترمة من سنين بتطرد و تنظلم .. والله هديل خسارة تبقي موجودة في منتدي بيتقال فيه الكلام ده عادي

اسلوب كلاس فعلا .. [Smile]

وعدتها بمزاجى ..لانى مليش فى اسلوب الشرشحه دى
تفاهه [Smile]
المفروض يعنى اتضايق من كلام شخص على الانترنت ؟ [Confused]
OMG [nerd]

--------------------

-  -

Long Live The Queen

المشاركات: 20260 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
L'Original
Creative
رقم العضويه 82918

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو DARYq8:
اللي محيرني
الادارة شلون تختار المشرفين [Confused]
يشوفون اسلوبهم وماضيهم [Confused]

بيحطوا اسامى و بيختاروهم بالقرعه [Razz]

--------------------

-  -

Long Live The Queen

معرفش ليــه
عضو فعال
رقم العضويه 37709

This user is from Spain
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ معرفش ليــه   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني معرفش ليــه   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا بصراحه مليت من لعب العيال ده
عندنا منتدي احسن من مليون موقع معرفش احنا ليه هنا

--------------------

-
ندهتك خلصنى من اللــيـل و يا ريت
نرجع إلنا أشياء نحــبا و عنا بيت
صدقني لو بقدر أتحمل عذاب الأشياء كلا ما كنت فليت يااااااريت

المشاركات: 6428 | من: USA | تاريخ التسجيل: أغسطس 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5   

فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت