منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الإداري » سـاحــة الإعلانات والإقتراحات » بكرهكم كلكم ونهاركم اسود ومنيل (الصفحه 1)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2   
الكاتب الموضوع: بكرهكم كلكم ونهاركم اسود ومنيل
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [Tito]   البريد الإلكتروني [Tito]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا عايز اعرف انا اتوقفت ليه؟؟ لييييييه؟؟

حسب معرفتي انه الوقف بعد 3 انذار انا جالي 2 انذار بس

مش مشكلة لكن المشكلة الانذار التاني دة جالي ليه؟؟ على ردي في موضوع انه الملك عبدالله كان هيرهن بيته؟

الموضوع كله تريقة من اوله لاخره اشمعنى انا

عالعموم انتم الخسرانين عضو زيي طبعا

على فكرة انا قاعد مش ماشي [Big Grin]

عشان انا تنح ومش بيهمني وجو القمصة بتاع زمان كبرنا عليه

--------------------

-

فولو مي اون طويطر
https://twitter.com/heeltito

المشاركات: 4113 | من: مــصـــــر | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
«[.MASTER.]»
عضو متميز
رقم العضويه 12532

This user is from Great Britain
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ «[.MASTER.]»   البريد الإلكتروني «[.MASTER.]»   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
يالهوي يا طيطووو
وقفوك ؟
طب ليه ؟ كدة

--------------------

-
امــــــي [heartpump] A N N E

المشاركات: 40288 | من: U.A.E الامـــارات | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [Tito]   البريد الإلكتروني [Tito]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا اعرف؟؟

انا عايز اعرف دلوقتي والا هعملكم مليونية الجمعة الجاية واقلبهالكم مولتوف وقنابل غاز

--------------------

-

فولو مي اون طويطر

المشاركات: 4113 | من: مــصـــــر | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
«[.MASTER.]»
عضو متميز
رقم العضويه 12532

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ «[.MASTER.]»   البريد الإلكتروني «[.MASTER.]»   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
كان غيرك اشطر [gibe]

--------------------

-

المشاركات: 40288 | من: U.A.E الامـــارات | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
لااااا انا غير

دة انا مصري يعني خبرة تلات سنين في المظاهرات والاشتباكات

خافوا مني

--------------------

-

فولو مي اون طويطر

«[.MASTER.]»
عضو متميز
رقم العضويه 12532

مجتمع فاشي [nerd]

--------------------

-

طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
مين وقفك شوف الرسايل الخاصة وعلمنا السبب
المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Muna™
العضوة الهادئة
رقم العضويه 73925

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Muna™     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
واحنا كمان صرنا نكره حالنا بعد كلامك [Frown]

--------------------

وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَى يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا (27) يَا وَيْلَتَى لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا (28)

المشاركات: 9617 | من: P.A.L.E.S.T.I.N.E- وطن الأحرار | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
بعطوشModerator
عضو شرفي
رقم العضويه 75

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ بعطوش     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا اللي وقفتك و انت عارف اني انا اللي وقفتك و برضه عارف ليه
استهبالك في العامة زايد عن اللزوم و هذا الشي مرفوض بالنسبة لي
يا تغير اسلوبك ياهتتوقف برضه من انذار واحد

--------------------

-

المشاركات: 15649 | من: نفسيه سودة وثقالة دم | تاريخ التسجيل: مايو 2001  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
يعني اتوقفت عشان بستهبل ودمي خفيف [Roll Eyes]

واللي بيشتموا الاعضاء شتيمة مباشرة مابيحصلهمش حاجة يا حلاااااوة

اغلبية الردود في المنتدى دة اصلا استهبال ومش هنضحك على بعض ومع ذلك مش هخش في نقاش عقيم مالوش معنى

لانه اخر همي موضوع المنتديات دة لو من 3 سنين ايام ما كنت اهبل كنت طلعت لكم بلاوي من المنتدى ومحدش بيعملهم حاجة ومن مشرفين

بس اتس اوك انه يعني سافا [smoke]

--------------------

-

فولو مي اون طويطر

[ Lady Fa ]Moderator
عضو متميز
رقم العضويه 88536

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ Lady Fa ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 

احد قالك تحبنا [rofl]
يا كثر ما مت ضحك لوول لمن قلتلي [Razz]

المشاركات: 38759 | من: Kuwait | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الساحة العامة مثل الجزيرة

ممكن الواحد ينفعل ويسب سياسيا

لكن انه الواحد يدش ويحاول يقلبها قناة وناسة لم ولن

المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
قول والله؟؟

دش على موضوع الملك عبدالله طلب رهن منزله وشوف الردود وشوف ردي اللي اتوقفت عليه وطلعلي الفرق

--------------------

-

فولو مي اون طويطر

Miso ( asma )
عضو
رقم العضويه 19623

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Miso ( asma )   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان ياهو ماسنجر MISO  عنوان المسنجر MISO
سيبك منهم خليك بالفنية نحن للوناسة عنوان

--------------------
بدر 😔😔

المشاركات: 34768 | من: من: من: من: من | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Muna™
العضوة الهادئة
رقم العضويه 73925

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Muna™     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا (مع) وجود القليل من الاستهبال في العامه

بعطوش وبدر خايفين على رواتبهم وكراسيهم مشان هيك ماخدينها قفش

--------------------

وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَى يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا (27) يَا وَيْلَتَى لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا (28)

المشاركات: 9617 | من: P.A.L.E.S.T.I.N.E- وطن الأحرار | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2   

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت