منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم العـــام » ســاحــــة الــسياحــه والـسفـــر » ممكن استفسار من بعض الاصدقاء بدوله الكويت

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: ممكن استفسار من بعض الاصدقاء بدوله الكويت
hosam2007
عضو جديد
رقم العضويه 83356

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ hosam2007   البريد الإلكتروني hosam2007   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
السلام عليكم
انا اخوكم المهندس حسام من مصر ومسافر قريب دوله الكويت لكن في الحقيقه انا معلوماتى ضيقه عن الكويت لانى اول مره بانزل فيها
لكن حبيت ادخل على المنتدى واطلب من الاخوة او الاخوات تذليل بعض العقبات اللى ممكن تواجهنى هناك خصوصا انى رايح على قيزا حره والسكن متوفر والحمدلله لكن يمكن موضوع البحث عن وظيفه في مجالي اعتقد هياخد وقت شويه
اناحابب انى اتكلم احسن مع اخ او اخت من الكويت على الايميل ويارب الاقي اجابه مفيده لعل الله تعالي يرزقنى برزقه الحلال ولكم وافر احترامى وتقديري لكل الشعب الكويتى
وانا عنيا لاي اخ او اخت كويتي يبون اى شيء من مصر انا تحت امرهم والله
وجزاكم الله الف خير
hosam2007@yahoo.com
0020122234615
مهندس حسام

المشاركات: 4 | من: مصر | تاريخ التسجيل: يناير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FisaalModerator
مشرف
رقم العضويه 31

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Fisaal   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني Fisaal   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اهلا وسهلا بك في بلدك الثاني اكيد ماراح تحس باي غربة لن يوجد اكثر من نصف مليون مصري بالكويت

والشعب الكويتي شعب مضياف وطيب وانشاء الله ترتاح وانا ضفتك عندي بالماسنجر واتمنى اساعدك اكيد وباي طريقة

--------------------
 -

المشاركات: 15562 | من: دار آل الصباح | تاريخ التسجيل: أبريل 2001  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
hosam2007
عضو جديد
رقم العضويه 83356

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ hosam2007   البريد الإلكتروني hosam2007   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
في الحقيقه اخويا فيصل انا سعيد بردك السريع عليا وعدم ترددك في تقديم المساعده وان شاء الله اقدر ارد الجميل ده وانا فعلا ياجماعه متفائل ان اخواتى في الكويت مش هيبقو اغراب عليا ابدا بالعكس انا حاسس انى رايح بلدى الثانى وفعلا احنا كمان بنحبكم وايد باللهجه الكويتيه وشكرا مره تانيه اخى فيصل وهنتقابل على الماسنجر ان شاء الله
hosam20075@hotmail.com
واستفساري يافيصل هيكون عن بعض الشركات المتعلقه بالاغذيه لان انا اساسا بشتغل مهندس جوده في شركه سيكم وهى بتصدر لكل دول اوروبا وبعض الدول العربيه
بالتالي انا محتاج بعض الارقام او العناوين اوالبريد الالكترونى للشركات المتخصصه في الاغذيه عمومايعنى هاوضح اكتر مثلا الالبان او العصاير او الحلويات او الكيك او الحبوب او المعلبات جميعها او حتى مترجم لانى عندى لغتين ايطالي وانجليزي
ارجو يكون وصلك قصدى ببحثى عن وظيفه في مجالي وجزاك الله الف خير اخى فيصل
اخوك حسام

المشاركات: 4 | من: مصر | تاريخ التسجيل: يناير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• Sally •
عضو مستمر
رقم العضويه 84288

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • Sally •   البريد الإلكتروني • Sally •   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
مرسييييي

--------------------
 -

المشاركات: 2505 | من: LeBaNoN | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Je t'aime
عضو مستمر
رقم العضويه 82505

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Je t'aime     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
ميرسي شو يا سالي خخخخخخخخخ

--------------------

-

جـــــــــــــــاري التحــــــــــــميل

Click for fullsize image

I can't live If living is without you

المشاركات: 2189 | من: بعيد جدا ً | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت