المشكلة مو بكلامه هو حر يحبه او لا بس انه يتناقش بالحانه وانها مو قد كلام نزار
على فكرة محمد منير شعبيته مخيفة بمصر. برا مصر فيه ناس تحبه لكن داخل مصر الي يحبونه شي خرافي. مثل رويشد بالكويت يحبونه وااايد عكس برا شعبيته مو ذاك الزود
هذا مربط فرس اغلب المصاروه يقيسون النجاح على مصر ويعمموه وهالشي لحد ال 2005 صح بعدها السوق انقلب رأسا على عقب ومصر صارت كماله عدد بتصدر اللبنانية ومن بعدها الفن المغاربي والعراقي
هذا مربط فرس اغلب المصاروه يقيسون النجاح على مصر ويعمموه وهالشي لحد ال 2005 صح بعدها السوق انقلب رأسا على عقب ومصر صارت كماله عدد بتصدر اللبنانية ومن بعدها الفن المغاربي والعراقي
انا ما شفتش كلام مدحت العدل بس لو بيتكلم على ان منير هو اللى بينافس عمرو فى (مصر) فدي حقيقة بل و منير يتفوق عند بعض الفئات كمان
مرسله في
لا بالوطن العربي الاتنين طايح حظهم عمرو نفسه بمصر مش نفس عمرو بتاع زمان
منير من بعد الثورة و من بعد ما بقي يعرص للنظام فى حفلاته و اغانيه اغلب الناس نفرت منه لان حب الناس لمنير نابع من نوعية اغانيه المختلفة و اللى غالب على بعضها الطابع الثوري يكفي ان اغنية الثورة كانت #ازاي
مرسله في
طلال موضوع ان الفن عراقي صار متسيد ع المصري او اللبناني او المغاربي حاليا مش شي حقيقي الفن مؤخرا صار فن اقلميات و محليات رغم ان مواقع التواصل الاجتماعي المفروض توحد الذوق و الجيد هو اللي يطفى صار كل بلد او منطقه متقوقع و متعصب على فن منطقته ، يعني العراقي مهما جاب ارقام يظل سبب هالارقام القويه هي منطقه العراق و العراقيه ممكن محب لهالنوع من بلاد ثانيه يسمع له بس مش معنى ان الفن العراقي مكتسح البلاد الثانيه و ع حسب الفن المصري او اللبناني
مرسله في
روتانا بقت مبذرة في الاعلانات و يا ريت فيه نتيجة فتحت اغنية كبير الشوق طلعلي اعلان اغنية صابر فتح اغنيته طلعلي فيها اعلان لاغنية ثانية ليه كده كتشير