منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق
إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » [ تغطية ما قبل الألبوم _كده باي _ نوال الزغبي: التيزرز + عناوين الأغاني + نقاشات ] (الصفحه 78)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  75  76  77  78  79  80  81  ...  235  236  237   
الكاتب الموضوع: [ تغطية ما قبل الألبوم _كده باي _ نوال الزغبي: التيزرز + عناوين الأغاني + نقاشات ]
حـســـNZـــــون
عضو فعال
رقم العضويه 86819

This user is from Bahrain
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ حـســـNZـــــون   البريد الإلكتروني حـســـNZـــــون   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
علي النجم .. يمدح طريقة التسويق
ومشتاق يسمع

نوال راجعه [super]

--------------------

-

ماتهددنيش ان انت هتمشي فيوم وتغيب
انا قبلك سايبة عشان عارفاك يوم هتسيب

المشاركات: 4328 | من: Kingdom of Bahrain | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ crazy-boy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عالياااا:
اغنيه كاتبها بهجت قمر
وملحنها عمرو مصطفى
ومغنيتها نوال الزغبي
بينها وبين الرخص مليار سنه سيرو نظفو اذونكم
وقلوبكم من الحقد ترا بعدكم ماشفتو ولا سمعتو شي
خلكم باغاني فنانتكم الرخيصه

هذا الي مطمني [heartpump]

--------------------
 -

المشاركات: 2412 | تاريخ التسجيل: يوليو 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ crazy-boy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الانترو علق براسي ، كيف بدي شيلو

--------------------
 -

المشاركات: 2412 | تاريخ التسجيل: يوليو 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سعـود
عضو متميز
رقم العضويه 12040

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ سعـود   البريد الإلكتروني سعـود   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Heel Tito:
كنت عايز اقول حاجة بعد مانزل التيزر وطلع اسمها كده باي

بس مالقتش حاجة اقولها بصراحة

كده باي واشوفك عالصيف الجاي [bye]

--------------------

-

المشاركات: 16194 | من: Riyadh | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.saleem.
عضو فعال جدا
رقم العضويه 86204

This user is from United States
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .saleem.   البريد الإلكتروني .saleem.   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو حـســـNZـــــون:

لكن من بعد ماعرفش ليه و مش مسامحة .
مانتقبل "كده باي" مكتوبة على سيدي لنوال !!

بالزبط وهاد يلي عم بحاول احكيه ,,, اخر همي نوال تكون ناجحة او لا المهم اغانيها اضل راقية زي دايما,, نوال لحد اللحظة ما عمرها نزلت اغنية هابطة او مش رايقة واخر البومين الها بالنسبة الي راضي عنهم تماما (ما عدا اغنية يا خول) وبتمنى اتضل على هاد المستوى

ميسي

المشاركات: 11306 | من: J O R D A N | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
The Don
عضو فعال
رقم العضويه 90210

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ The Don     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
علي النجم .. يمدح طريقة التسويق
ومشتاق يسمع

نوال راجعه [super]

منو علي النجم؟؟
رڨاصه؟؟

المشاركات: 4958 | تاريخ التسجيل: يوليو 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
K رمModerator
King of YouTube
رقم العضويه 76358

This user is from France
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ K رم     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Heel Tito:
كنت عايز اقول حاجة بعد مانزل التيزر وطلع اسمها كده باي

بس مالقتش حاجة اقولها بصراحة

غير قصة الإنسداح تحت سكة القطار والاغماء على ثواني مو معروفين غنية ولا دعاية صابون قول مبسوطين مو مشكلة

بس عايشين الدور لاخر رمق إنها اول مين عمل فيديو للأغاني

لازمن برمة عنص الفنانين ويبلشوا بألبوم وائل كفوري عاليوتيوب

--------------------

Click for fullsize image

Au point, je sais, que tu serais perdu sans elle

المشاركات: 51776 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.saleem.
عضو فعال جدا
رقم العضويه 86204

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .saleem.   البريد الإلكتروني .saleem.   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو crazy-boy:
الانترو علق براسي ، كيف بدي شيلو

ممكن اعرف اي انترو؟؟؟ 10 ثواني لحن بدون ولا ربع كلمة علق براسك؟ [rofl]

[ فبراير 01, 2019, 11:13 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: .saleem. ]

المشاركات: 11306 | من: J O R D A N | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
NRJ
عضو فعال جدا
رقم العضويه 18286

This user is from Brunei
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ NRJ   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
بجد اللي عايز مواضيع الإنشاء يروح يسمع ابليسا
و اللي عايز كلام لبناني و ترك بوم ستك يسمع نجوى

احنا مبسوطين باللي بنسمعو
و نوال عارفة بتعمل ايه
في ثلاث اغاني مواضيعهم يهدو جبل من قوتهم
الباقي اغاني شبهها و شبه لونها

عاساس طول عمري و الليالي و كم ليلة اللي كسرو الدنيا
كان كاتبهم نجيب محفوظ

باي

--------------------

Click for fullsize image

BOKRA

المشاركات: 9802 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.saleem.
عضو فعال جدا
رقم العضويه 86204

يونس منور [kiss]
The Don
عضو فعال
رقم العضويه 90210

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ The Don     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو .saleem.:
رد مقتبس:

بالزبط وهاد يلي عم بحاول احكيه ,,, اخر همي نوال تكون ناجحة او لا المهم اغانيها اضل راقية زي دايما,, نوال لحد اللحظة ما عمرها نزلت اغنية هابطة او مش رايقة واخر البومين الها بالنسبة الي راضي عنهم تماما (ما عدا اغنية يا خول) وبتمنى اتضل على هاد المستوى

ميسي

+ مليون

من شوي كتبت نفس الشي!!
انا احبها فاشلة المهم الاغاني تكون راقية!!

اه يا سيدي + الجمال له ناسه + كده باي ثلاث اغاني بستايل شعبي اظن كده كتشييير يا مدام

المشاركات: 4958 | تاريخ التسجيل: يوليو 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
NRJ
عضو فعال جدا
رقم العضويه 18286

This user is from Brunei
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ NRJ   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
عن نفسي ماحكمت على الاغنية
ولا قلت ماراح تكون حلوة .
انا اكثر واحد مشتاق اسمع شغلها مع عمر مصطفى
ومتفائل من كل الاغاني

بس اسم "كده باي" كإسم " لألبووووم "
مو شي ظريف ابدا
اسم غريب يشوق ان نسمع الاغنية . ومبين ان الغنية قوية
لأن التوزيع او الانترو خراااافي

حبيبي لما نوال كانت تصور كوفر كانو لِسَّه الفنانين بيتصورو صورة الباسبور
لما سمت الالبوم الليالي كانو لِسَّه بيسمو الالبوم باسم الفنان و السنة و تاريخ الميلاد
هي سمت الالبوم كده الباي
بس خمس سنين حتشوف تشاو و اوروفوار و ثانكس عنوانين

😘

--------------------

Click for fullsize image

BOKRA

المشاركات: 9802 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
NRJ
عضو فعال جدا
رقم العضويه 18286

This user is from Brunei
حسون انا بع فك بتحب نوال انا بهزر مش بناقش

--------------------

Click for fullsize image

BOKRA

مها الزغبي
عضو فعال
رقم العضويه 90794

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مها الزغبي   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني مها الزغبي   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   عنوان المسنجر m.moon.m_14@hotmail.com
انا بستغرب من بعض متى تبطلون هالعقلية بخصوص العمر اذا نزلت اغنية شبابية وهي بعمر 60 وين المشكله ؟!!! هذي جنيفير لوبز بيونسي وغيرهم ينزلون اغاني هيلق عادي ماشفنا حد حاسبهم على عمرهم ليش تنتقدون على الفنانات العرب سو نوال او غيرها خلااااص متى بتنقرضون

--------------------
 -

المشاركات: 4124 | من: العين | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
NRJ
عضو فعال جدا
رقم العضويه 18286

This user is from Brunei
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو .saleem.:
يونس منور [kiss]

[heartpump]

--------------------

Click for fullsize image

BOKRA

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  75  76  77  78  79  80  81  ...  235  236  237   

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت