منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق
إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » [ مـلـتـقـى الـنـجـمـة الـذهـبـيـة نـوال الـزغـبـي ] (الصفحه 79)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  76  77  78  79  80  81  82  ...  266  267  268   
الكاتب الموضوع: [ مـلـتـقـى الـنـجـمـة الـذهـبـيـة نـوال الـزغـبـي ]
Vintage
عضو جديد
رقم العضويه 88263

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Vintage     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو وتــر حساس:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Vintage:
يا وتر يا حساس لول لأ عنجد هلأ ليه ما بتعملو تجربة بسيطة؟

في كزا سيرفس, اشتروا منو وشوف. ما عندك فضول؟

أنا جربت أكتر من مرة وكتر خير الله اقتنعت وفهمت اللعبة كلاّ...

جربت ع اي اغنية ؟ [rofl]
صراحة جربت على فيديو للشغل عندي.... ب٤٨ ساعة بيوصلو المشاهدات وفيك تنقي إذا من أميركا أو أيّ مكان تاني في العالم.
المشاركات: 29 | من: Lebanon | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الكومنتات والللايكات مرتبطة اكتر بالهوس مش بالنجاح

يعني نوال لها قاعدة جماهيرية هوسية لازم تحط لايك و178 كومنت علي كل اغنية

انما اسما ماحدا عارفها اصلا بس الاغنية حلوة ومسموعة من الناس العامة فبيسمعوها وبس ولا لايك ولا بايك

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 12438 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
وتــر حساس
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 91536

This user is from Ireland
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ وتــر حساس     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
هات لينك للفيديو .. بلكي بنساعدك ب 71 مشاهدة [pleased]

--------------------

دع الأيام تفعل ما تشاء

المشاركات: 1600 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2014  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Vintage
عضو جديد
رقم العضويه 88263

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Vintage     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
هات لينك للفيديو .. بلكي بنساعدك ب 71 مشاهدة [pleased]

هههههههه حلوة
المشاركات: 29 | من: Lebanon | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
رد مقتبس:
رد مقتبس:
يا وتر يا حساس لول لأ عنجد هلأ ليه ما بتعملو تجربة بسيطة؟

في كزا سيرفس, اشتروا منو وشوف. ما عندك فضول؟

أنا جربت أكتر من مرة وكتر خير الله اقتنعت وفهمت اللعبة كلاّ...

جربت ع اي اغنية ؟ [rofl]
صراحة جربت على فيديو للشغل عندي.... ب٤٨ ساعة بيوصلو المشاهدات وفيك تنقي إذا من أميركا أو أيّ مكان تاني في العالم.
الموقع الي انت حطيته كاتب انه ال 25 الف فيو بس ب 150 دولار [Confused]

واحنا هنا بنتكلم عن مشاهدات فيك بالملايين يعني لو جبنا اغنية جايبة 30 مليون المفروض تكون مثلا 10

يعني في 20 مليون مزيفين لو حسبناها هنلاقي تكلفتهم 100 الف دولار [crazy]

يعني اليسا دفعت اكتر من مليون دولار عشان تزود المشاهدات

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 12438 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ crazy-boy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
صدقني اني حزرت وبزياده ، وانا والله ماعندي اي شي شد اسماء ، بس انا اتكلم منطق فقط لا غير
 -
 -
يعني المليون عامل 2000 لايك و 150 تعليق
وال 80 الف عاملين 2000 لايك و 150 تعليق [rofl]

[ فبراير 18, 2019, 06:37 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: crazy-boy ]

--------------------
 -

المشاركات: 2412 | تاريخ التسجيل: يوليو 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
وليدووووووه
عضو فعال جدا
رقم العضويه 83573

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ وليدووووووه         تحرير/حذف المشاركه 
بعد ما شككوا بمشاهدات اغاني اليسا رغم اللايكات والردود اللي فيها طبيعي يشككون بمشاهدات غيرها وكله عشان يبررون فشل نجمتهم المصديه
انا اقول انبسطوا بنجاح الالبوم الملموس في كلوبات لبنان وخلوا الارقام لناسها وسلمولي على لزمة هالصيف كده باي خخخخ

--------------------
 -

المشاركات: 10059 | من: R i y a dh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ crazy-boy     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو B l a c k:
بعد ما شككوا بمشاهدات اغاني اليسا رغم اللايكات والردود اللي فيها طبيعي يشككون بمشاهدات غيرها وكله عشان يبررون فشل نجمتهم المصديه
انا اقول انبسطوا بنجاح الالبوم الملموس في كلوبات لبنان وخلوا الارقام لناسها وسلمولي على لزمة هالصيف كده باي خخخخ

المصدية طبيعي مشاهدتها مصدية
لكن مصدية وعندها ملايين [rofl]

--------------------
 -

المشاركات: 2412 | تاريخ التسجيل: يوليو 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohamed Saed
عضو متميز
رقم العضويه 87926

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohamed Saed     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
https://twitter.com/doryzogheib/status/1097243935540416512

دوري رجع للحضن الزغبي ؟

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 33649 | من: مصر | تاريخ التسجيل: مايو 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Mohamed Saed:

دوري رجع للحضن الزغبي ؟

[crazy] [crazy] [crazy]
الله يعين نوال وفانزها [rofl]

--------------------
 -

[(zahra)]
عضو مستمر
رقم العضويه 83630

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [(zahra)]   البريد الإلكتروني [(zahra)]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انا ما بهتم بالمشاهدات انا اللي بيقنعني تواجد الفنان بحفلات ومهرجانات وبرامج هاي اللي بتاكد نجوميتو.
شو فايده ملايين المشاهدين والفنان قاعد ببيته.
انا سمعت البوم نوال مره واحده عاليوتيوب اول مانزل وبعدين سجلته بتلفوني وبسمعه كل يوم mp3.

المشاركات: 2734 | من: فلسطينيه وافتخر | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
MOHD@Moderator
SHINY STAR
رقم العضويه 33139

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ MOHD@     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
ابشركم الالبوم كله جاز ع اعجابي
الا اغنيه كده باي طلعت الاسوء فيهم
كل ما اذكر انها الهيت اضحك عالغباء

لابغيت تستانس تسمع : الجمال لناسه وجوه قلبو وصبح صبح واللي براسي
لابغيت تروق تسمع : مش خايفه وايام صعبه
ولابغيت النكد : محايه وميه وجع

ولابغيت تقهر سعود : اه يا سييييدي

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 11326 | من: السعوديه | تاريخ التسجيل: يونيو 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
NRJ
عضو فعال جدا
رقم العضويه 18286

This user is from Brunei
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ NRJ   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
للصراحة إطلالتها بديو المشاهير باهتة

لمسة طوني مندلق بالشعر ناقصة

لونها طالع بني و لون الشعر مطفيها

فيكتور كايروز مش مناسب لنوال

--------------------

Click for fullsize image

BOKRA

المشاركات: 9802 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
crazy-boy
عضو مستمر
رقم العضويه 91767

This user is from Cyprus
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو crazy-boy:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Mohamed Saed:

دوري رجع للحضن الزغبي ؟

[crazy] [crazy] [crazy]
الله يعين نوال وفانزها [rofl]

دخلت بروفايله يخزي العييييين ملحق عليهم كلهم ، ريتويت من هون لايك من هونيك ، بوست من هون ، مش مخلي فنانة لبنانيه عاتبه عليه
ططش ووود

--------------------
 -

[(zahra)]
عضو مستمر
رقم العضويه 83630

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [(zahra)]   البريد الإلكتروني [(zahra)]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو NRJ:
للصراحة إطلالتها بديو المشاهير باهتة

لمسة طوني مندلق بالشعر ناقصة

لونها طالع بني و لون الشعر مطفيها

فيكتور كايروز مش مناسب لنوال

حتى انا ماحبيت اطلالتها
المشاركات: 2734 | من: فلسطينيه وافتخر | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  76  77  78  79  80  81  82  ...  266  267  268   

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  
فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت