منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » _____♬ ♪______e l i s s a ____Album no13______تفاصيل أكثر صـ181__♬ (الصفحه 173)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  170  171  172  173  174  175  176  ...  211  212  213   
الكاتب الموضوع: _____♬ ♪______e l i s s a ____Album no13______تفاصيل أكثر صـ181__♬
FaysaLight
عضو نشيط
رقم العضويه 92246

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ FaysaLight     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مهزلة !!! اول مرة اشوف جملة تبتدئ ب'' لما'' , و جمل و كلمات متقطعة .
مكتب فني ناطق باسم فنانة عربية و ما فيه اي اجادة للغة العربية او صياغة صحيحة للجمل .

--------------------
بيشوفوني ، بيحسبوني اني بتمايل على الاغاني
بس انا اتمايلت من الأمراض و الجراح اللي وكلاني
...أنا مش بتمايل على الBeat !
لأ !أنا مش بتمايل على الBeat
!

-

المشاركات: 437 | من: Tangier | تاريخ التسجيل: يناير 2020  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HolyAngemon   البريد الإلكتروني HolyAngemon   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لما كانت

قاعدة تردح عالبلكونة [rofl]

رجعوها روتانا و استروا عليها [pleased]

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

المشاركات: 18058 | من: K.S.A | تاريخ التسجيل: فبراير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو HolyAngemon:
تيتو حتى الديجيتال لازم يكون له شركة توزيع توزعه عالمنصات و تحصل الحقوق منهم

بعرف بس مجرد اسم تقدر تأسس شركة اسمها "عنزات اليسا" وتستخدمها واجهة لتوزيع الااغاني

مش محتاجة شركة حقيقية يعني

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 13036 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Heel Tito
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91354

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Heel Tito     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هو الالبوم اسمه "لما كانت" ولا ايه؟

وبعدين ايه حكاية كل مايتم ذكر الالبوم في البيان لازم يتكتب وراها الذي يحتوي علي انا وبس ومن اول دقيقة

اللي هو كأنها تقول للقمهور تراني نزلت لكم اغنيتين من الالبوم بطلوا نق وحلوا عن ط#زي بقي ماني مرا يهوديي

--------------------
 -
المنتدى يفتقر للهيت

المشاركات: 13036 | من: ماسر | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FaysaLight
عضو نشيط
رقم العضويه 92246

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ FaysaLight     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
المفروض البيان ينزل قبل شهرين
بس نزل الحين كذريعة لتاجيل الالبوم الاسطوري
ياريت تنزل الألبوم بدون ما تعمل اتنشن ودراما

--------------------
!

-

المشاركات: 437 | من: Tangier | تاريخ التسجيل: يناير 2020  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FaysaLight
عضو نشيط
رقم العضويه 92246

https://twitter.com/AbdullahAbdin11/status/1607852362714198016
تعاون جديد يجمع الملحن المصري أحمد زعيم باليسا وقال انه هيكون أجمل ألحان الألبوم [Confused]
كلمات : نادر عبدالله
ألحان : أحمد زعيم
توزيع : أحمد إبراهيم

--------------------
!

-

[H][A][SS]
عضو فعال جدا
رقم العضويه 85935

This user is from Jordan
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [H][A][SS]   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني [H][A][SS]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان ياهو ماسنجر hnk20_love@yahoo.com
لما كانت الفنانه ؟؟؟؟؟؟ [Roll Eyes]
ما هذا الهراء [Roll Eyes]

--------------------

#ماحصلش

-

المشاركات: 13960 | من: jordan | تاريخ التسجيل: أغسطس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ iDoc     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لما كانت تتفشخ

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 48137 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HolyAngemon   البريد الإلكتروني HolyAngemon   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
https://youtu.be/HP3CfDsVYvw

لما كانت تكتب البيان

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

المشاركات: 18058 | من: K.S.A | تاريخ التسجيل: فبراير 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
iDoc
دكتور السالمية
رقم العضويه 74592

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ iDoc     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
https://youtu.be/HP3CfDsVYvw

لما كانت تكتب البيان

تخيلت المنظر [crazy]
و

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 48137 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
اهم شي ضافت الديو المخنز للالبوم عشان بكرا لما يطيح بجبدها تقولهم شوفوا جايب 300 مليون 🤭🤭

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

FaysaLight
عضو نشيط
رقم العضويه 92246

رد مقتبس:
اهم شي ضافت الديو المخنز للالبوم عشان بكرا لما يطيح بجبدها تقولهم شوفوا جايب 300 مليون 🤭🤭

حقيقة استغربت من عدم ضمها الالبوم مع العلم انها بالاصل اغنيتها هي مو أغنية الاخ .
اتمنى تنزل بالالبوم نسخة solo .

--------------------
!

-

HolyAngemon
عضو متميز
رقم العضويه 89162

This user is from Norway
https://twitter.com/aaboulyazeed/status/1608164114601480192?s=46&t=gpR3WGCRDQjm_aTs__nXSA

وصلة الردح مكملة

--------------------

-

♬♥ a h l a m ♬♥

• W.A.S_Signature •

// BanDar //
عضو فعال جدا
رقم العضويه 87745

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ // BanDar //     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ولييي شكلها هتعاندهم وترفع قضيه عليهم

--------------------

المشاركات: 13785 | من: k.u.w.a.i.t | تاريخ التسجيل: فبراير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
A L i
عضو متميز
رقم العضويه 85948

This user is from Sweden
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A L i     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لما فسا واحنا سوا

--------------------

.

المشاركات: 22532 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  170  171  172  173  174  175  176  ...  211  212  213   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت