مرسله في
ليه اشبهها دايما بفلة مشكلتها انها ماتتعب في فنها مو من الاشخاص الي تدور الحان وكلمات وشي جديد هي من الناس الي تستنى من الشركة تجيبلها اغاني وهي تغني وتنزل بس يوم فلسو شركات الانتاج هي ونوعية الناس الي مثلها اختفو الناس والفنانين الي كانو ينتضرو الشركة تعملهم كل شي وهم بس يحطو صوتهم
رد مقتبس:المرسل الأصلي هو FLOP: لو عندها ادارة متل العالم والناس ولو انها حطت عقلها براسها كان زمان اصالة وانغام وسميرة وغيرهم قاعدات بالبيوت.
صوتها في أغنية "جبار" بيسوى اصوات التلاتة هدول + البوماتهم + مسيراتهم الفنية كلهم
بغض النظر عن خرائية صوتها بس الصوت مش كل حاجه هي زيرو كاريزما و استحالة كانت هتنجم
فيك ما تكون فان بس صوت خرائي؟
هي كان الها اكتر من شخصية فنية وكان بإمكانها تكمل بالشخصية اللي عملتها لنفسها بعد ما عملت تاتو وكليب "حاسب" اللي كان عبارة عن نقلة فنية بصورة ليلى غفران ومختلف كلياً عن كل شي عملته قبل، وقتها ما كان ولا فنانة عندها تاتو، حتى اليسا عملته بعدها.
المشاركات: 264 | تاريخ التسجيل: يناير 2013
|
مرسله في
نوال اول من لبست الجينز ليلى غفران اول من عملت تاتو
النجاح و الجماهيرية و الاستمرارية مش بالحاجات دي و الله و بتفق مع بلال هي زيها زي فله الشمحلال و الامبيه عندهم اهم من الفن و دايما راميين فشلهم على ناس ثانية مع انه فشلهم منهم و فيهم
مرسله في
روتانا كان عندها مشاكل مع اغلب الفنانين و حاولت تطفيهم كان عندها مشاكل مع عمرو دياب و اصالة و شيرين و غيرهم من الناس لي موجودين لحد دلوقتي فشلها منها و فيها زيها زي فلة
مرسله في
لو حتى حيرفضني العالم لا يمكن ارجع لك ما لم تبوس رجلي قدام الناس
هالدراما مادري كيف كانت تعجبني الحغيغة واسمعها هه اغلب غنايات ذيك الفترة على نفس المنوال ك مزيكا توزيعها اوفر وميلودراما في الاداء وكلام تراجيدي بس كانت قميله
الله يرحمها شمحلال وهز وفز وخليك زي ما انت هه
المشاركات: 2742 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2017
|