منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن العـــربــــي » جديد LG .... أنا كده عجباني ..... وقريباً ديو مع دموع تحسين

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: جديد LG .... أنا كده عجباني ..... وقريباً ديو مع دموع تحسين
n@2ooOool
عضو فعال
رقم العضويه 84263

This user is from Syria
أيقونه 29 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ n@2ooOool     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
 -

جديد #ليلى_غفران
#أنا_كده_عجباني

كلمات / #خالد_صالح
ألحان/ #أحمد_محي
توزيع Mix & Mastering # سادو
صولو جيتار #مصطفى_اصلان
صولو ساكس وأكورديون المبدع #محمود_شاهي
طبلة #ماجد_الصواف
تصوير #اسلام_دبور
إخراج فني #علي_الساير
Special Thanks
صالون #محمد_الصغير
#paulajouayed
#auf_jewellery
#lataberna

انا كده عجبانى
انا مش محتاجه انى اتغير
عشان اعجب حد
انا كده عجبانى انا نفسي
من غير ولا حد
وببص يوماتى لمرايتى
تحميلها وتحكيلى حكايتى
وتقوللى مفيش ف الدنيا دى
يستاهلك حد
انا مش محتاجه انى اتغير
عشان اعجب حد

انا كده بطبيعتى وتأثيرى
مطرح ما بكون
وبخلى الدنيا حواليا
لها طعم ولون
وكفايه اصدق احساسى
لو كان مجنون
وببص يوماتى لمرايتى
احكيلها وتحكيلى حكايتى
وتقوللى مفيش ف الدنيا دى
يستاهلك حد
انا مش محتاجه انى اتغير
عشان اعجب حد

أنا كده عجباني

[eyelove] [heartpump]

--------------------
 -

المشاركات: 7397 | من: syria | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
// BanDar //
عضو فعال جدا
رقم العضويه 87745

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ // BanDar //     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هييييت [super]

--------------------

المشاركات: 13958 | من: k.u.w.a.i.t | تاريخ التسجيل: فبراير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Lram
عضو مستمر
رقم العضويه 92236

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Lram     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انا مش مبينة له انا ناوياله على ايه [rofl]
الغناية عبارة عن ميكس الحان مختلفة على خلطة كلمات مختلفة لاغاني سابقة [help]

هذي قناتها حقيقي ولا شنو الموضوع ؟ [thinking]

تسعين مشترك؟ دي لو ما معاها حد ولوحدها وفتحت قناة راح تجيب لها اكثر [thinking]

او حتى تبعث رابط القناة لعيلتها وجيرانها راح تجيب اكثر برده #حزينة

[ يونيو 29, 2023, 11:08 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: Lram ]

المشاركات: 2805 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2017  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
R@dW@n
عضو فعال جدا
رقم العضويه 91878

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ R@dW@n     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
اغنية حلوة لاارامل والمطلقات وفاقدات الامل

--------------------

-

لا حول ولا قوة الا بالله الله يرحمك يابدر ويسكنك جناته بحرمة الفاتحة

المشاركات: 10143 | من: yemen | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
بعطوشModerator
عضو شرفي
رقم العضويه 75

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ بعطوش     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Lram:

تسعين مشترك؟

77 [rofl]

--------------------

-

المشاركات: 16276 | من: نفسيه سودة وثقالة دم | تاريخ التسجيل: مايو 2001  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Lram
عضو مستمر
رقم العضويه 92236

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Lram     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
^^

الحين 85 [crying]

#حزينة_2

المشاركات: 2805 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2017  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FLOP
عضو نشيط
رقم العضويه 90877

This user is from Palestinian
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ FLOP     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
الأغنية حلوة ولطيفة

ولكن كالعادة تسويق صفر ادارة اعمال صفر

جهل بكل ما هو حديث هي نفسها مهملة بفنها وذاتها وقيمتها وكان ممكن تستغل السوشال ميديا لصالحها بما انها مش تابعة لشركة انتاج

حسابها الرسمي عالتيك توك مخزي لمطربة كبيرة

حسابها ع الانستاغرام ولا كانه تابع لمغنية نزلت عمل جديد

ع الفيسبوك عندها مليون صفحة رسمية بإسمها لان كل حدا بيتسلم اعمالها بيعمل شي جديد ونفس الشي لليوتيوب

للاسف عودة مخيبة للامال مع انه الاغنية حلوة وممكن تكون ترند ع التيك توك لكن بسبب قلة الدعاية والترويج

المشاركات: 399 | تاريخ التسجيل: يناير 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FLOP
عضو نشيط
رقم العضويه 90877

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ FLOP     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هاد غير اغنية يا مساء اللوز اللي صورتها وكنسلتها مع انها احلى من هاي بمليون مرة

والاغنية اللي مع دموع اللي لهسا ما حدا بيعرف عنها شي

واغنية خاصة لمصر لهسا ما نزلت

ليلى غفران عنوان للاهمال

المشاركات: 399 | تاريخ التسجيل: يناير 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FLOP
عضو نشيط
رقم العضويه 90877

وين الديو مع دموع؟ [battingeyelashes]

[ يناير 23, 2024, 04:54 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: FLOP ]

--------------------
!

HaMza Saiid
عضو فعال
رقم العضويه 91152

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HaMza Saiid   البريد الإلكتروني HaMza Saiid   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
[Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown]

--------------------

Click for fullsize image
[heartpump]

المشاركات: 4818 | من: بلاد الله | تاريخ التسجيل: يونيو 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
HaMza Saiid
عضو فعال
رقم العضويه 91152

This user is from Canada
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ HaMza Saiid   البريد الإلكتروني HaMza Saiid   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو HaMza Saiid:
[Frown] [Frown] [Frown] [Frown] [Frown]

بزعل عليها وين كانت ووين صارت

--------------------

Click for fullsize image
[heartpump]

المشاركات: 4818 | من: بلاد الله | تاريخ التسجيل: يونيو 2013  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
K رمModerator
King of YouTube
رقم العضويه 76358

This user is from France
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ K رم     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو FLOP:
وممكن تكون ترند ع التيك توك

[crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy]

--------------------

Click for fullsize image

Au point, je sais, que tu serais perdu sans elle

المشاركات: 52287 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
FLOP
عضو نشيط
رقم العضويه 90877

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو K رم:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو FLOP:
وممكن تكون ترند ع التيك توك

[crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy] [crazy]
اه البنات بحبوا هيك مواضيع

شغل نسكافيه وكيك وتصالح مع الذات

ت يرفعوها ع انغامي بالاول بعدين بتضرب ع تيك توك

مهملة

--------------------
!

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت