منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » ______________-| Cinema Café |-______________ (الصفحه 380)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  377  378  379  380  381  382  383  ...  611  612  613   
الكاتب الموضوع: ______________-| Cinema Café |-______________
loloinsana
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 84867

This user is from Germany
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ loloinsana   البريد الإلكتروني loloinsana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عليلو:
http://www.youtube.com/watch?v=HJTe8rqgBss&feature=player_embedded

يا لهوي يا لهوي يا لهوي
لاحظوا و ركزوا على آخر 5 ثواني من الفيديو

ايه الاعجاز ده
الصوت مش ممكن مش ممكن

اتقااااااااااااان

[heartpump] [heartpump] [heartpump] [heartpump]
المشاركات: 1526 | من: ذهب ايلول | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
علوووشModerator
عضو متميز
رقم العضويه 17300

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ علوووش     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
CANT WAIT FOR THE AVENGERS

MERYL IS MAGNIFICENT

--------------------

-

المشاركات: 37006 | من: Australia | تاريخ التسجيل: أغسطس 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
unknow
عضو نشيط
رقم العضويه 83821

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ unknow     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عــــلاوي:
 -

فيلم يسبب الغثيان [Embarrassed] [worried] [iwantattention] نصيحة اخوية لاحد يشوفه .. الفيلم مممل بطريقة تسبب النوم [Embarrassed] [Confused] .. الإخراج يتناول القضية بسنة الـ 80 و و81 .. [Roll Eyes] والأكشن ميت بالفيلم .. صدموني روبرت دينيرو + ستاثام ثاني صدمة له

[heartpump]

انا كنت في قمة الحماس له استغربت كلامك عنه
وش صدمتك الأولى معة ؟

المشاركات: 811 | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عــــلاوي
عضو نشيط
رقم العضويه 10275

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عــــلاوي   البريد الإلكتروني عــــلاوي   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو unknow:
رد مقتبس:
 -

فيلم يسبب الغثيان [Embarrassed] [worried] [iwantattention] نصيحة اخوية لاحد يشوفه .. الفيلم مممل بطريقة تسبب النوم [Embarrassed] [Confused] .. الإخراج يتناول القضية بسنة الـ 80 و و81 .. [Roll Eyes] والأكشن ميت بالفيلم .. صدموني روبرت دينيرو + ستاثام ثاني صدمة له

[heartpump]

وش صدمتك الأولى معة ؟

اظن بليتز .. كان عادي جدا بعد .. بس ميكانيك كان روعة [heartpump] [applause] ياليت تكون كل افلامه بمستوى ميكانيك

--------------------
 -  -  -  -  -  -
 -  -  -  -  -  -

المشاركات: 594 | من: الإمارات | تاريخ التسجيل: يوليو 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
loloinsana
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 84867

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ loloinsana   البريد الإلكتروني loloinsana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عليلو:
هههههههه

و الله مشهد لما تستقبلو و هي شبه عارية مسخرة
و معاك حق هي بوادي و سكسي بوادي

بس مع هيك حبيت دورها ,,, اشهد يا تاريخ

i didnot like the movie
the beginning is good and Jennifer (hhh.. nice).. but then
the scenes and conversation went silly
[Smile]

المشاركات: 1526 | من: ذهب ايلول | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
صـعـب
عضو فعال
رقم العضويه 89958

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ صـعـب     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو unknow:
رد مقتبس:
 -

[heartpump]

وش صدمتك الأولى معة ؟

اظن بليتز .. كان عادي جدا بعد .. بس ميكانيك كان روعة [heartpump] [applause] ياليت تكون كل افلامه بمستوى ميكانيك

شنو الفيلم الي تتكلمو عنه [thinking] الصورة مو طالعة [iwantattention]

--------------------

-  -
 -

المشاركات: 4169 | من: KSA | تاريخ التسجيل: أبريل 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ L.O.V.E.R ]Administrator
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

انا رسمياً صرت متحمس لدور ميريل ستريب وحاس اني بعشق اداءها بالفلم

المهم نزل تريلر لفلم جديد اسمه Shame

يقولون انه بلاك سوان السنه .. شكله روعه والممثل فيه حاس انه حجز اوسكار افضل ممثل من الحين!!

كاري موليغان بعد موجوده .. بنت الايه افلامها هالسنه كلها قويه

شكل النجوم وهي مصفوفه باخر التريلر يخرع!!

[ أكتوبر 15, 2011, 01:21 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: [ L.O.V.E.R ] ]

--------------------

-

-

المشاركات: 27170 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عليلو   البريد الإلكتروني عليلو   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر aliloubenz@hotmail.com
حبيت لوفر الاعلان عجيب
و دوروا اوسكاري الصراحة و فاز كمان باحسن ممثل بفينيسيا هالسنة

كاري ممكن تترشح كممثلة مساعدة لو عملولها دعاية مهمة

و كمان نزل مبارح تريلر البيرت نوبس

الصراحة الفيلم واضح انو مخيب للامال
الانتاج و التصوير و الاخراج واضح انو تشيب و ركيك

حتى لو اداء غلين حلو ما يهم في ظل فيلم سيء لهالدرجة (حكمت من التريلر لانو واضحة النتيجة عموما)

--------------------

Click for fullsize image
feel this burning, love of mine ...
[heartpump]

المشاركات: 18221 | من: HOME | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
*RaZaN*
عضو فعال
رقم العضويه 84134

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ *RaZaN*   الموقع المفضل للعضو   البريد الإلكتروني *RaZaN*   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

-

حضرتو قبل يومين بس لعيون Ryan Reynolds [eyelove]

حتى Jason Bateman [heartpump] بحبو

بس اصطدمت بالواقع المرير فلم تافه وسخيف

حتى انى ماقدرت اكملو للاخر [help]

+

سيبكم من العك اللى فوق ده انا [super] اخيراا اخيراا سنحتلى الفرصة وشفت رائعة شارلي كوفمان
Eternal sunshine of the spot less mind [heartpump]

-

حبيتو ومخمخت عليه من اول مشهد وكيف ان القصة بدت بالعكس اى من اخر نقطة وبعد كده بتبتدى تتكشف الامور لدرجة الواحد سعات فنص الفيلم بيحصلو ضيعان من كوتر ماالاحداث ماشه مقلوبه ومتلخبطة ودى هنا عبقرية كوفمان اللى دايما بيفاجائنا بسناريوهات مش تقليدية ابدا

دلوقتى فهمت [Wink] ليه الفلم ماخد اوسكار على افضل سيناريو حتى على مستوى الحوار ارقى مايكون [heartpump]

Jim Carrey ياكرهى ليه بس ابدع ابدع فى شخصية جول فى كل شيى حتى نبرة صوتو وتعابيرو الحزينة الباردة
كان قمة فى كل شيى

اما Kate Winslet كمان ابدعت جدا وظهرت بشخصية مختلفة عن كل افلامها حتى اللى بعد كده وهى البنت المحبة للحياة والمندفعة لحد الجنون وده كان واضح من خلال صبغها لشعرها بالالوان فاقعة جدا شخصيتها على النقيض تماما من جول

وكيف حافظو على حبهم من خلال رفض جول لمسح كل الزكريات اللى فيها كلمنتين رغم انو كان منوم والجهاز كان بيمحلو كل الزكريات

فلم رائع رائع من الافلام اللى تعيش فالزاكرة وفعلا انو من نوعية الافلام العظيمة اللى بتعمل بصمة قوية لسنييين وسنييين

انا بقالى فترة بتفرج فالافلام اللى انتجت مابين 2004-2008 فى كم فلم راصداهم فالفترة دى وكان منهم هالفلم [heartpump]

--------------------

Click for fullsize image

حرية سلام وعدالة والثورة خيار الشعب [heartpump]

المشاركات: 7777 | من: ارض النيلين | تاريخ التسجيل: مارس 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
علوووشModerator
عضو متميز
رقم العضويه 17300

This user is from Lebanon
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ علوووش     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
Shame

عمل ضجة كبيرة لهلق بالمهرجانات ناطره أكيد حاصة انو مايكل باين جايي بقوة وكاري شكلها هتبدع

لهلق الريفيوز كتير قوية يالانتظار

--------------------

-

المشاركات: 37006 | من: Australia | تاريخ التسجيل: أغسطس 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عليلو   البريد الإلكتروني عليلو   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر aliloubenz@hotmail.com

مشاهدات اوسكارية (1)

Click for fullsize image

___ MIDNIGHT IN PARIS ____

الطرح البسيط و الخفيف ملعب وودي آلن بكل بساطة
الفيلم راايق و بسيط , القصة فانتازية جميلة مش رح اتطرق لها عشان ما احرق عليكم شي

بس فعلا التريلر ما بيقرب و لا بيعلن عن الاحدات على الاطلاق لانها غير بالفيلم .

الحكمة من الفيلم جدا رائعة و قوية
ارفع القبعة لوودي آلن عن هالفيلم اللي بعتبروا من اروع ما قدم
كمان يعتبر اكبر نجاح حققوا وودي بالبوكس اوفيس

الفيلم شخصيا حبيت جدا و بعطيه 7 من 10

و بعتقد حيكون منافس شرس بفئة افضل سيناريو اصلي .

--------------------

Click for fullsize image
[heartpump]

المشاركات: 18221 | من: HOME | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
عليلو

midnight in paris انا قيمته 5/5 على rotten tomatoes

أجمل فيلم شفته في الصيف. توليفة الكاست غير متوقعة ورجع قدم ممثلين بطريقة مختلفة مثل اوين ويلسون اللي ما كنت استسيغه

ريتشل ماك ادمز كانت من مفاجات الفيلم بالنسبة لي, ما توقعت يطلع منها اداء متقن وتلقائي لهالدرجة بالذات ان حوارات وودي طويلة وصعبة

بس عندي كل الكاست في كفة و corey stoll في كفة. قدم دور عمره في هالفيلم بعد ما كان ما بين مغمور و محصور في أدوار ثانوية رتيبة

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
•SaLMaN•
عضو مستمر
رقم العضويه 90133

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ •SaLMaN•   البريد الإلكتروني •SaLMaN•   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
أحد فيكم شاف هذا الفلم ... دورته فى التورنت لكن ما لقيت .. وما ادرى دخل البوكس اوفيس ولا ما دخل ... وتقييمهفى الموقع ما اعجبني 5.2 ....
Trailer تبعه شجعنى صراحه .. انا احب هذه الاجواء

Texas Killing Fields

--------------------
 -

المشاركات: 2396 | من: kSa | تاريخ التسجيل: يوليو 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Scorpian v4.00:
عليلو

midnight in paris انا قيمته 5/5 على rotten tomatoes

أجمل فيلم شفته في الصيف. توليفة الكاست غير متوقعة ورجع قدم ممثلين بطريقة مختلفة مثل اوين ويلسون اللي ما كنت استسيغه

ريتشل ماك ادمز كانت من مفاجات الفيلم بالنسبة لي, ما توقعت يطلع منها اداء متقن وتلقائي لهالدرجة بالذات ان حوارات وودي طويلة وصعبة

بس عندي كل الكاست في كفة و corey stoll في كفة. قدم دور عمره في هالفيلم بعد ما كان ما بين مغمور و محصور في أدوار ثانوية رتيبة

بصراحة ابدع وودي بكل تفاصيل الفيلم
فعلا يؤكد انو البساطة هي الجمال و الجمال في البساطة

قريت مقال عجبني عن الفيلم و حبيت اهم شي عنوان المقال
"" لا احد كوودي آلن عندما يكون في المود "" لوول

--------------------

Click for fullsize image
[heartpump]

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
بالذات في هالفيلم عليلو كان مو بس في الموود الا مسلطن عالاخر [eyelove]

قريتله مقابلة في الصيف قال ان الفيلم فيه لمحة من قصة حياته لما كان في بداية مشواره, بس بعكس الأحداث

قال انه انعرض عليه يعيش في باريس ويشتغل على افلامه من هناك وكان طاير بالفكرة لأنه يعشق البلد, بس خوفه خلاه يرفض

وانه كان من أكثر القرارات اللي ندمان عليها لليوم. أحس هذا اللي خلاه يعكس الأحداث مع شخصية اوين في الفيلم..

بانتظار بقية مشاهداتك وانشالله أكون شايف أشياء منها..

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  377  378  379  380  381  382  383  ...  611  612  613   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   Unfeature Topic   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت