منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » The Walking DEAD | Z World (الصفحه 8)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10   
الكاتب الموضوع: The Walking DEAD | Z World
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
يالهوي باربي عديتي الناس كلها بتكتب جرايد زيك هههههههههههههههههه

[rofl] [rofl] [rofl]

زاكو و باباراتزى...

accept my request to follow ur tweets..i'm finally back [Wink] ...wait 4 my tweets

و عندى ردود كتيييييييير بس محتاجة مخمخة and I gotta go sleep coz I have work 2omorrow [nut]

I promise.I'll reply here 1st thing in the morning...

Zacko...loved ur post in the English songs thread [heartpump] ...ot all excited again to comment there [super]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
{ Hadeel }
Salmiya Star
رقم العضويه 15440

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ { Hadeel }     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:
خلينى اعلق على الحلقة الاول...

الحلقة توووووووووووحفة و فيها سسبنس عالى...-مش متفقة معاكى المرة دى يا هديل-..

بالعكس كانت مليانة اكشن... الميزة ان كل مرة مش ببقى متوقعة ايه اللى هيحصل...معنديش سيناريو فى دماغى للى هيحصل...

حلو التغيير .. مو ضروري نتفق كل شوي.. اقلها عشان مايحسدونا [Big Grin]

علي عكسك ، انا توقعت الحلقه تكون ساسبينس ويرمون كل ثقلهم فيها .. بما انها ختاميه .. ولفتره طويله مارح نشوف الموسم القادم ..

فكان ضروري منهم يسوون شي عليه القيمه .. يعلّم اكثر ..

ماحبيت اللعب على العواطف والجوانب النفسيه للناجيين ، كان بامكانهم يسوونها بثاني او ثالث حلقه .. او يخلونها حلقه متوازنه بين رعب وجوانب ثانيه بما انه المسلسل "رعب" ..

--------------------
ليكـ وحشـــه
Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

المشاركات: 8890 | من: الســــعـــوديه | تاريخ التسجيل: مايو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هدولة..

رد مقتبس:
حلو التغيير .. مو ضروري نتفق كل شوي.. اقلها عشان مايحسدونا [Big Grin]

صح انا بقول كده برضه [bgrlaugh] ...

انا كان نفسى ان الحلقة تكون مليانة زومبيز... بس رغم كده استمتعت بالاكشن و ازاى هيطلعوا من المكان... خاصة ان المكان ده هو ملجأهم الاخير... و بعد ما اكتشفوا ان كل محاولات علاج المرض ده فشلت.. مبقاش ليهم مكان تانى...

متحمسة اشوف السيزون اللى جاى فيه ايه [super]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
زاكو.. كتبت رد طويل عريض و كالعادة ذهب مع الريح...هكتبه من الاول [nut]

بالنسبة لجريز... اخر حلقة اتعرضت كانت حلوة و عجبتنى...

بس حرااااااااااااام عليك تقول على بايلى كده... دى كانت من شخصياتى المفضلة كنت بمووووت فيها بجد [heartpump] ...طبعا -كنت- بسبب الاخت شوندا اللى خربت شخصيتها و خلتها باهتة ... و دلوقتى كمان بقوا الرجالة يجروا عليها... اخر حلقة فيه ممرض صغير و [nut] good looking asked her out

مش حاساها... بايلى مش بتاعت الحاجات دى

رد مقتبس:
كسولة كسولة كسولة

يا هي قوية !!! ... يا كبرها عند الله ... نص موضوع التحديثات في الفنية ردودك extra large !!!

لوووووووووووووووووووووول... يعنى ردودى هنا اللى صغيرة اوى... انا قصدى بكسولة انى ساعات بكسل اكتب ارائى و تلاقينى دخلت فى بيات شتوى اقرا بس او حتى اكسل اتابع... لكن اول ما برجع اكتب برجع اكتب فى كل المواضيع زى ما انت شايف... و شوية و ارجع لبياتى الشتوى..

مش بقولك كسولة...

الفيلم الالمانى شكله محمس حبييييييييييييييييت... جارى التحميل

و معقوووووووول بتشمئز من السينما الفرنسية و كمان اللغة فى الافلام؟؟؟... اختى رجعت تتعلم فرونسيه و موهومة بجد... عايزة تنزل افلام و مسلسلات و اغانى فرونسيه هوستنى بجد

بس Le fabuleux destin d'Amélie Poulain مهما بشوفه ما بمل منه... بجد روووووووووووووووعة و كله تفائل و سعادة و حب... بحبه اوى بيدينى امل فى الحياة [heartpump] ...

بالنسبة لالبوم ناتاشا ... خلاص حملته و جارى سماعه...اول مرة اسمعلها البوم كامل...

و عادة بحمل المسلسلات و الافلام على التورنت.. بس انا شخصيا بفضل الدايركت لينكس بحسها الطف..

و بالنسبة لفرينج... ثانكس على التوضيح... بس مش باين ان ده هى...anwyway هعمل زى باباراتزى...قلوب لفرينج [heartpump] [heartpump] [pleased] ...

انا قريت كل التويتس بتاعت باباراتزى معرفتش برضه ايه الريالتى شو ده!!!!... وبعدين انت غيرت التويتر بتاعك ملحقتش اقرا التويتس القديمة بتاعتك [iwantattention] ...

-----------------------------------------------------------------------------
باباراتزى...

قبل ما انسى..

Elissa is not a hag [iwantattention]

قصصكم بتاعت الغربة كوميدية بجد... اكيد الستات دى مش هشوفهم فى حياتى... بيفكرونى بالستات فى قصص اجاثا كريستى [rofl]

بالنسبة لجريز.. بص السيزون اللى فات كان سخيف بالذات الفينالى المتخلف اللى عملوه... السيزون ده ما بين العادى اوى و الحلو... مش قادرة ابطل اشوفه لازم اكمله لحدج ما شخصياتى المفضلة كلها تمشى..

و اتفرج على برايفت براكتس.. حلو بجد... شفت اخر حلقة حبيييت... كفاية ان فى المسلسل فيه حالات انسانية و فيه اكشن و فيه مرضى بحالات غير... جريز حاسة انهم نسيوا انهم فى مستشفى

بالنسبة لترو بلود.. تارا شخصيتها اختربت تماما... بجد خناقاتها مع امها كانت توووحفة... و لما راحت تطلع الديمون من على امها و من عليها... بجد كانت رهيبة [eyelove] ...

و جايسون بهبله و بغبائه بيموتنى من الضحك... الكومنتس بتاعته هى اللى صبرتنى على المسلسل فى اخر 2 سيزونز [crazy]

بالنسبة ل Six feet under ...شكله محمس اوى... شفت جزء من الحلقة الاولى لقيت ان الفكرة is very authentic

مايكل سى هول علق على الموضوع ده فى لقاء جديد ليه و قال I'm always surronded by dead bodies [rofl]

بس بجد مقهووووووورة [Mad] ... فى واحد متخلف فى منتدى تانى حرقلى نهاية شخصية من شخصيات المسلسل.. بجد اتقهرررررررررت... و اللى يستفزك بجد ان الموضوع عن ديكستر و فجأه واحد داخل عرض حرق نهاية المسلسل فى شخصية معينة ... اذا فجأة لقيتنى قريت الجملة و ضيعت على نفسى السسبنس

بجدد بكره ال Spoilers بجدددددددددد [Mad]

هرجع احيى اكاونتى على Good reads and i'll add u [Wink]

[ ديسمبر 09, 2010, 07:54 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Barbie Girl ]

--------------------

-

,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,,Zak         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
مش حاساها... بايلى مش بتاعت الحاجات دى
انا مش قصة خربت شخصيتها ، بالاساس ما بطيق بايلي ، من ايام ما كانت عاملة فيها هتلر على Interns

تمثيلها too much for me ... و زاد كرهي لها في الفينالي الفلتة ...

( الحمد لله اني في احد غيري حس ان السيزن الفينالي متخلف ، لان الكل يقول حماسي و قنبلة و مافيش منه [help] [help] )

رد مقتبس:
كفاية ان فى المسلسل فيه حالات انسانية و فيه اكشن و فيه مرضى بحالات غير... جريز حاسة انهم نسيوا انهم فى مستشفى
[rofl] [rofl] [rofl] Can’t be disagreed

رد مقتبس:
و شوية و ارجع لبياتى الشتوى..

[Frown] [Frown] [Frown] وحدها ردودك انتي و باباراتزي بترضيني " رغايين مثلي " [pleased]

رد مقتبس:
فرونسيه
هالكلمة كأنها طالعة من شكران و شهرت ، نعمت و بقية شلة هوانم جرادن سيتي [rofl] [heartpump]

رد مقتبس:
و معقوووووووول بتشمئز من السينما الفرنسية و كمان اللغة فى الافلام؟؟؟
بدون شك الفرنسيين في الموضة و خرابيط الديكور سوبر كلاس و غلامور-| ( فان لنوال و اليسا يتحدث [rofl] )

حتى الاغاني عندهم راقية ( باسثتناء الراب ) خصوصا اعمال Céline Dion ، Hélène Ségara ، Garou Corneille ، Patricia kaas

و حتى الجداد Vitaa ، Jena Lee ، Julien Doré ، Camélia Jordana ، Emmanuel Moire

بس كفن سابع ، الي بيقدموه ما بيعجبني … لغتهم بتطلع جافة جدا ، حتى افلامهم القصيرة و الي بالمجمل

الغرض منها ن تقديما اعمال فنية بحثة ... بشوفها بلا طعمة !!!

رد مقتبس:
anwyway هعمل زى باباراتزى...قلوب لفرينج [heartpump] [heartpump] [pleased] ...
[heartpump] [heartpump] [pleased]

رد مقتبس:
وبعدين انت غيرت التويتر بتاعك ملحقتش اقرا التويتس القديمة بتاعتك
مثل ما قلت صارت اختلالات في الاكاونت القديم ... فحذفت .... كنت قربت اوصل لـ 1000 tweets [Frown]

رد مقتبس:
Elissa is not a hag
شايفة كيف طلع مية من تحت نار [Roll Eyes] ، لعلمك بس قعدت ادافع عن اليسا [heartpump] [Frown] و احاول اغير نظرته لها [Roll Eyes] ... بس لا حياة لمن تنادي [Roll Eyes]

رد مقتبس:
تارا شخصيتها اختربت تماما... بجد خناقاتها مع امها كانت توووحفة
اما عااد ام تارا العربدية لول ... ما ادري ايش كنتوا بتقول

لو الممثلة الي قدمت شخصية تارا في الحلقة التجريبية هي الي استمرت بالدور

قارنوا بين المشهدين و طلعوا الفروق السبعطاش ... بتعرفوا قيمة Rutina Wesley

http://www.youtube.com/watch?v=KsnG8743oxU
&
http://www.youtube.com/watch?v=2RVQd3cQym4

رد مقتبس:
Six feet under
هالمسلسل ياما ماجد نصحني اشوفه ... و محمل كل اجزاءه ، مش متحمس له ... شفت مقاطع من البايلوت جوه كئيب جدا

رد مقتبس:
عادة بحمل المسلسلات و الافلام على التورنت.. بس انا شخصيا بفضل الدايركت لينكس بحسها الطف..
حتى انا بفضل الدايركت لينكس ... بس لما يكون النت حباب و ابن ناس ... مش بيقطع قبل ما يقرب يخلص تحميل الفايل [Mad]

+ بالنسبة لمواسم كاملة للمسلسلات ما في احلى و لا اريح من التورنت [heartpump]

* بالنسبة للفينالي ... شفته نصه الاول و ما عجبني ... لما ارجع اشوفه كامل بيكون الي رد مفصل

[ ديسمبر 10, 2010, 11:09 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

المشاركات: 33937 | تاريخ التسجيل: أبريل 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
زاك قريت اخر الجريده بتاعتك بس "" منك لله ياللي ببالي ههههههههههه

مسلسل 6 اقدام تحت الارض "" فعلا كئييييييييييييييييب قوي

ولاني شفت جرعه مكثفه منه جالي اكتئاب حاد ايامها

بنصح لو مصريين تشوفو كفايه حلقه كل كم يوم

بالنسبه للوكينج ديد معقول نستنى سنه لسه عشان نعرف راحو فين

هحاول اعملو ديليت من عقلي عشان مبقاش مستني

ووقت ما ينزل نبقا نتابع

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
زاك قريت اخر الجريده بتاعتك بس "" منك لله ياللي ببالي ههههههههههه

[rofl] [rofl] [rofl]

أكيد مش قصدك عليّا صح [battingeyelashes]

زاكو

رد مقتبس:
( الحمد لله اني في احد غيري حس ان السيزن الفينالي متخلف ، لان الكل يقول حماسي و قنبلة و مافيش منه )
ايوه انا برضه شكيت فى نفسى... بجد ما عجبنى ابدا و قلت يمكن عشان خربت الفينالى لما شفت اخر حلقة الاول و بعدين رجعت شفت اللى قبلها... بس برضه ما حبيت...و حسيت ان شوندا is such a drama queen and she loves drastic horrible changes... and wat annoyed is that ppl she didn't want anymore...she got them killed...like really!!! [worried]

رد مقتبس:
:Frown: :Frown: :Frown: وحدها ردودك انتي و باباراتزي بترضيني " رغايين مثلي " [pleased]

لازوردى...وحده بيكملنى [rofl] [rofl]

و الله الشعور متبادل يا زاكو و انت اكيد عارف...بحب قرا ردودكم ....it puts a HUGE smile on my face [Smile]

رد مقتبس:
هالكلمة كأنها طالعة من شكران و شهرت ، نعمت و بقية شلة هوانم جرادن سيتي
[crazy] [crazy] [crazy] ...ايوه صح زيهم...قال يعنى [bgrlaugh]

بالنسبة للاغانى الفرنساوى...لو ينفع تدينى ليسته بأغانى حلوة ستايل لارا فابيان عشان اختى يبقى غسى كتير... يا حرام البنت طول النهار بتسمع لارا فابيان و متعرفش غيرها [rofl]

رد مقتبس:

رد مقتبس:
Elissa is not a hag
شايفة كيف طلع مية من تحت نار [Roll Eyes] ، لعلمك بس قعدت ادافع عن اليسا [heartpump] [Frown] و احاول اغير نظرته لها [Roll Eyes] ... بس لا حياة لمن تنادي [Roll Eyes]

ايوه انا شفت يا زاك ...عامة لينا تويتر نتكلم فيه و نتحاسب معاه [iwantattention] [rofl]

رد مقتبس:

لو الممثلة الي قدمت شخصية تارا في الحلقة التجريبية هي الي استمرت بالدور

شفتها يا زاك..فاشلة فشل السنييييييييين و باردة جداااا [Embarrassed] ... بجد تارا وهمية فى الدور تحس انه مكتوبلها مخصوص [Eek!]

P.S.انا قريت كل مواضيع ترو بلود و كل ردودكم فيه عشان ابقى معاكوا على الخط [Big Grin]

رد مقتبس:
حتى انا بفضل الدايركت لينكس ... بس لما يكون النت حباب و ابن ناس ... مش بيقطع قبل ما يقرب يخلص تحميل الفايل [Mad]

+ بالنسبة لمواسم كاملة للمسلسلات ما في احلى و لا اريح من التورنت [heartpump]

بالضبط... نفس اللى بيحصل معايا... بس مؤخرا اتضبط و مبقاش يفصل فى النص...

و التورنت تحفة فى المساحات الكبيرة...نزلت الخمسة سيزونز بتوع Six Feet under 8 جيجا تورنت [heartpump] - لااااازم اشوفه حتى لو كئيب [Frown] ...مايكل [heartpump] -..

و نزلت كمان البوم Adele - 19 [2008][CD+2 SkidVid_XviD+Cov]192Kbps ... و فى سرعة خرافية...يعنى مفيش احسن من كده [super]

و منتظرة رأيك فى الفينالى...متهيألى كان لازم تشوفه كله على بعضه

--------------------

-

Paparazzi
عضو نشيط
رقم العضويه 86772

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Paparazzi     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
باربي

رد مقتبس:
Elissa is not a hag
[battingeyelashes] متل ما بدِّك [battingeyelashes]

بس for the record I said she is a "FAT HAG"

[kiss]

ولا يغرج زاكو ... جذاب بو طير .. المشكلة إنه على حسب كلامه عنده نفس نظرتي عن السنيورة ...

بس بما أن الاخ مسح أكاونته القديم ... مفيش دليل ... [nerd]

رد مقتبس:
بيفكرونى بالستات فى قصص اجاثا كريستى
[Big Grin] جبتيها من الآخر ... لول ...

رد مقتبس:
و اتفرج على برايفت براكتس.. حلو بجد...
مخليه بس أبدي الكريسماس بريك ... إللي كل هموم الدنيا بسويها فيه [help]

رد مقتبس:
بجد خناقاتها مع امها كانت توووحفة...
شوفي ... بدايه علاقتها بأمها إللي لما كانت سكرانه ... كان شي يعوّر القلب [Frown]

بس بعد ما الاخت تدينت ... و صارت السبحة ما تفارق أصابعها [rofl] ... الخناقات صارت تحفه تحفه ...

و تارا المتخلفة ... يعني تدرين أمج فاصله ... سايريها ... لا الأخت تزين النار بنزين ... [Big Grin]

رد مقتبس:
بالنسبة ل Six feet under ...شكله محمس اوى... شفت جزء من الحلقة الاولى لقيت ان الفكرة is very authentic

مايكل سى هول علق على الموضوع ده فى لقاء جديد ليه و قال I'm always surronded by dead bodies

[heartpump] المسلسل جدا جدا authentic ... و افكارهم جدا حلوة و غريبه على الرغم من أنها واقعيه

في أشياء و مواضيع انا استفدت فيها على الصعيد الشخصي ... على الرغم من الاحباط إللي توحيه لج القصة

و على تعليق مايكل ... يمكن عشان ثيمه المسلسل إنه كل حلقة تبدي بشخصية يديدة ... تموت بأول خمس دقايق ...

بس جد حتى هالشخصيات ... لاعبين عليها صح ... ما أبي اخرب عليج ...

بس المسلسل يستاهل حتى لو ما قدرتي تخلصينه .. أول سيزنين [heartpump] كافي

رد مقتبس:
بجدد بكره ال Spoilers بجدددددددددد [Embarrassed]
و هاذي بعد وحده من عندي [Embarrassed] ... أذكر أيام آخر كتاب هاري بوتر ... كان فيه واحد مصور الناس و أهم يشترون الكتاب

و اهو الكلب قاريه ... و قاعد يخرب عليهم ... من باب التسليه

و المتخلف حاط مكبر صوت و يدور بالشوارع ... و الله حقدت عليه يومها ... مع غني شايف الفيديو بس ... و أشوه كنت قاري الكتاب

رد مقتبس:
هرجع احيى اكاونتى على Good reads and i'll add u
[Smile] بالانتظار

زاك

رد مقتبس:
بالاساس ما بطيق بايلي ، من ايام ما كانت عاملة فيها هتلر على Interns
عاد مو لهلدرجة ... بالعكس شخصيتها تتطلب إنها تكون شويه أوفر ...

بالعكس أنا أفقدها إذا ما طلعت وايد بالحلقة ... يمكن إللي ما حبيته بالستوري لاين مالها مشاكلها مع زوجها إللي طلقته ... و اللوعه هاذي كلها

بس استانس عليها لما تعقد الإنترنز ... و تخليهم على أعصابهم

يوم كالي صارت المسئوله عن الريزيدنتز ... لما تقعد تطفرها بايلي ... [Big Grin] كانت تفطسني ضحك

رد مقتبس:
وحدها ردودك انتي و باباراتزي بترضيني " رغايين مثلي "
[pleased] الشعور متبادل زاكو ... الله يعافي فرينج ... اول ما تابعته ... كنت أكتب و ما احس روحي أكتب من الهذرة إللي ما تخلص [Big Grin]

رد مقتبس:
[heartpump] [heartpump] [pleased]
دعايه حق فرينج ... توني داش الموضوع .... ولا اهو صحراء قاحلة ... جود الله يرزقنا متابعين هذارين

رد مقتبس:

رد مقتبس:
Elissa is not a Hag
أمووووت عن الدفاع الفتاك ... حبيب قلبي لا تقعد تربط عصاعص ... يعني منخش ورا اكاونتك اليديد و قاعد تتفلسف [Big Grin]

على العموم حلوة منك ... كافي الـemoticons إللي تعبر عن وجه نظرك إللي "تعارض" وجه نظري و تبي تغيرها lol

رد مقتبس:
قارنوا بين المشهدين و طلعوا الفروق السبعطاش ... بتعرفوا قيمة Rutina Wesley
يا الله شنو بارده الممثلة الأولى ... no wonder تبدلت ...

روتينا ويسلي [heartpump] ... والله المفروض يسولها مسلسل بروحها تيمنا بخورخي غارسيا (شكو) مع السموك [Big Grin]

رد مقتبس:
شفت مقاطع من البايلوت جوه كئيب جدا
اهو من ناحية كئيب ... فهو كئيب ... أوافق عمرو إنه حلقة وحده تكفي باليوم ...

مع إني ساعات أغلط و أشوف أكثر ... بس عمري ما ندمت المسلسل جدا معمول بطريقة حلوة

الستوري لاينز ... الكاركترز ... جدا نظيف شغلهم عليه ... و حتى تمثيل و اخراج !!!

رد مقتبس:
بفضل الدايركت لينكس ... بس لما يكون النت حباب و ابن ناس ...
انا مع الدايريكت لينكس في جميع الاحوال ...

اصلا التورنت صار لي دهر مو مستعمله ... من اول ما غيّرت لكمبيوتري الحالي ... و أهو من نفسه لنفسه ما يشتغل البرنامج [help]

فعايش على الدايريكت لينكس ... النت عندي معقول

توقيعك عذااااااااااااب ... من أمس و انا احاول إنه ما أشوفه ... و "أغض البصر" ...

بس آنا ... [eyelove] ... يالله على تعابير ويهها ... مشتاااااااق

المشاركات: 516 | من: Kuwait / Scotland | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,,Zak         تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمر

رد مقتبس:
such a drama queen and she loves drastic horrible changes
حسيت شوندا حابة تعمل فرقعة و تشيل السيزن الفاشل باي وسيلة ، فقلبت سياتل لمجزرة ... من دون ما ننسى the unstoppable saico " the biggest cliché on this finale "

رد مقتبس:
ليسته بأغانى حلوة ستايل لارا فابيان عشان اختى يبقى غسى كتير... يا حرام البنت طول النهار بتسمع لارا فابيان و متعرفش غيرها
لارا فابيان [worried] ، تذكرني بماجدة الرومي ... " الاثنين يقعدوا يصارخون لحتى يبان ضرس العقل " [worried]

عموما هذي ليستة للاغاني الفرنسية الي احبها بين القديم و الجديد و الكثير منها نفس ستايل اغاني لارا بلوط

Corneille - Comme Un fils 'one of my fav song ever ' [Frown] [heartpump] - Avec Classe - D'amour et d'amitié

Céline Dion - Je sais pas - Pour que tu m'aimes Encore - S'il suffisait d'aimer

Tous les secrets de ton coeur - Ziggy - Sous le vent / duo with Garou

Vitaa - A fleur de toi [heartpump] - Ma soeur - Pourquoi les hommes - Pour que tu restes

Camélia Jordana - Quelqu'un m'a dit - Calamity Jan

Hélène Segara - Elle tu l`aimes - Il y a trop de gens qui t'aime - Oublie moi - Vivo Per Lei / duo with Andrea Bocelli

Patricia Kaas - Quand j'ai peur de tout

Emmanuel Moire - Mon Essentiel - Être à la hauteur

Zaho - Je te Promets [heartpump]

Jena Lee - J'aimerais tellement

في اغان ثانية بس هذول الي مستحضرهم هلق

رد مقتبس:
انا قريت كل مواضيع ترو بلود و كل ردودكم فيه عشان ابقى معاكوا على الخط
من رجعتك " انا متابعة و مخلصة الثري سيزنز من ترو بلود كلهم ، و راح اتابع ردودكم و يكون لي رد حاسم قاسم "

هنا بستعري بعض مفردات العزيز المحترم باباراتزي ... " للان الا شفنا غير غبرتك [help] "

رد مقتبس:
Adele
حلوة اغنية عضلات الاخيرة ... ، بس هي مش النوع الي بتنجم و تصير ستار ، وضعها من وضع امال ماهر و المطربات الي متبنياهم رثيبة الحفني في دار الاوبرا

" اصوات قوية و container عرب و تقنيات ... لكن زيرو كاريزما ... "

فديت المتميزة و الاستثنائية Duffy [heartpump]

* في الكليب ... طول الوقت جالسة و قاعدة تزاعق

a cow waiting to be milked

no grace no charm

[Roll Eyes]

paparazzi

رد مقتبس:
ولا يغرج زاكو ... جذاب بو طير .. المشكلة إنه على حسب كلامه عنده نفس نظرتي عن السنيورة ...

بس بما أن الاخ مسح أكاونته القديم ... مفيش دليل
-
أمووووت عن الدفاع الفتاك ... حبيب قلبي لا تقعد تربط عصاعص ... يعني منخش ورا اكاونتك اليديد و قاعد تتفلسف

[rofl]

هييهيي ، كل شوي اكاونتك الجديم .... اكاونتك اليديد [Roll Eyes]

لا تشكك بمصداقيتي لو سمحت [Roll Eyes] ... معروف اني شهادتي المجروحة في العالمية الأولى [heartpump] [heartpump] [pleased]

طبعا انت هلق بتلزق تبريراتك كلها على مسح الاكاونت القديم ... بس لسوء حظك ذاكرتي فتاكة [battingeyelashes]

اتذكر بالضبط ان الكلام ابتدى حول كليب كارول سماحة ، منها لسليم الترك ، و طبعا " و لغاية في نفس جيكوب [Razz] " دخلت سيرة اليسا و قصة Hag

انا بس عقبت اني ما حبيت البوم الاخير خصوصا المصري لاني ما بحب مزيكة وليد سعد [worried] و يا كثره في الالبوم الاخير

و اني فاقد تواجد JMR في اخر البوماتها بشكل مرعب ... باختصار ما جبت سيرة hags - witches

رد مقتبس:
اول ما تابعته ... كنت أكتب و ما احس روحي أكتب من الهذرة إللي ما تخلص
والله انا فاقد هالهذرة [heartpump] ... المعلقات و الاقتباسات الكبيرة كانت تطلع بشكل تلقائي ... اخ لو سمر تنضم لكلوب فرينجو

بنصك عشرات صفحات في اسبوعين lol .... نشالله تتابعه بعد السبات الشتوي [heartpump] -> دريم حياتي [Roll Eyes]

رد مقتبس:
توني داش الموضوع .... ولا اهو صحراء قاحلة ...
و السبب ؟؟؟؟ [Roll Eyes] [Roll Eyes] [Roll Eyes]

رد مقتبس:
الستوري لاينز ... الكاركترز ... جدا نظيف شغلهم عليه ... و حتى تمثيل و اخراج !!!
والله المشكلة اني عندي طابور مسلسلات قديمة بدي احضرها بس ، كل واحد فيهم اقل شي 5 مواسم

BSG – SFU – The Wire – Rescue Me

كل ما اطالع عدد الحلقات و الملفات يجيني احباط

*على الارجح بكمل deadwood & terriers و بشوف حلقات هالسيزن من b&s – mentalist و اذا في مجال ببتدي في الموسم الاول من The Wire

رد مقتبس:
اصلا التورنت صار لي دهر مو مستعمله ... فعايش على الدايريكت لينكس ... النت عندي معقول
بصراحة انا بفضل التورنت بكل الحالات ... حتى لما كنت في المغرب

الداريكت لينكس بستخدمها للملفات البسيطة ... النت عندي هنا سريع ، بس المشكلة تجيه اوقات يخرف ' الفايل الواحد احمل اكثر من 3 مرات ليضبط '

* مدام عندك مشاكل مع التورنت من لما غيرت اللاب ، يمكن مشكلتك انك مو ضايف برنامج التورنت لاسثتناءات الجذار الناري

رد مقتبس:
توقيعك عذااااااااااااب ...
بس آنا ... ... يالله على تعابير ويهها ... مشتاااااااق

[eyelove]

ما شفت شي ... الحلقة من النوع الي بيعجبك و الكيز جدا مؤثر ... مشهد Marionette [Frown]

حابب كيف قاعدين يشتغلوا على شخصية اوليفيا هالسيزن ، اذا ما اترشحت anna هالسيزن للايمي و الغلوب ... يبقى ما عندهم سالفة [iwantattention]

[ ديسمبر 12, 2010, 12:59 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

المشاركات: 33937 | تاريخ التسجيل: أبريل 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 26402

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ blank   البريد الإلكتروني blank   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
زاك توقيعك [heartpump] [heartpump]

المهم اخر حلقه احباط
توقعت انهم يحاولون يرقعون شي عشان نتحمس للموسم الجديد
لكن فيه ضعف في كل مكان بالحلقات بالتمثيل بالحوار بالاحداث الغبيه
العيوب واضحه من مشهد لمشهد

لو كان الموسم الجديد بنفس الاستهبال هذا ماتوقع انه يستمر
خايفه يحرقون فكرة الزومبيز او الاموات الاحياء تحديدا لانه الفكره بحالها بطله كمسلسل =(

--------------------
 -

المشاركات: 1479 | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
Paparazzi

رد مقتبس:

I might agree w/ "Fat"... but not Hag [iwantattention]

و انا حسيت برضه انى بيتمسخر... بس هو زى ما قلت مفيش دليل عليه- بعد ما شال التويتر القديم [pleased] -... لكن انت عليك ادلة كتييييير...

رد مقتبس:
شوفي ... بدايه علاقتها بأمها إللي لما كانت سكرانه ... كان شي يعوّر القلب
ايوه مضبوط... كانت بتصعب عليّا اوى... بالذات لما المستفزة امها كانت بتضربها [Mad] ..

و بعد كده حواراتهم كانت كوميدية بجد [crazy]

رد مقتبس:
و تارا المتخلفة ... يعني تدرين أمج فاصله ... سايريها ... لا الأخت تزين النار بنزين ...
انا زى تارا... بس على اخف طبعا... but I know this feeling when u can't take it anymore [Frown]

بالنسبة ل Six feet under ...ده انا نزلت الخمسة سيزونز فأكييييد هشوفه... خاصة انه فعلا شكله حلو اوى...

الامهم ...نسيت ارد على مسخرتك عليّا عشان The Vampire Diaries ... بص هو Twilight مش بحسه بتاع مراهقين بس... و هو لطيف و شخصياته حلوة و فيه حبكة... و على الاقل جدااااا... الكتاب و الفيلم هما اللى بدأوا موجة الفامبايرز اللى زهقنا منها...و اللى بعد كده كله بقى بيعملها... زى The Vampire Diaries السخيييييف... يعنى بخصوص نفس الحبكة و نفس الصراع الثلاثى ... و بعدين حوارات المدرسة فى المسلسل ده اكتر... فيه الpopular ... و اللى بتغير من البطلة... [Embarrassed] I'm sooooo done w/ this

شفت حلقة و نص على 70 مرة... زهقت اوى

بمناسبة حوارات السلبويلرز... كنت انا و اصحابى بنحكى عن الكتب... فصحبتى بتقولى انا عايزة اقرا Atonment and The Notebook ...

فصحبتى الهبلة التانية ردت عليها بكل ثقة... انا شفتهم افلام و طلعوا نكد اوى... واحد اخره الاتنين بيموتوا و التانى الست هيجيلها زهايمر... [nut]
صحبتى انهارت على نفسها و صرخت "انتى حرقتى الاتنين عليّا"

و رايى زى رأيك بالضبط فى بايلى...كنت بموووووت فيها بجد ...دلوقتى مش بحبها بالهبل ده...

زاكو

رد مقتبس:
حسيت شوندا حابة تعمل فرقعة و تشيل السيزن الفاشل باي وسيلة ، فقلبت سياتل لمجزرة ... من دون ما ننسى the unstoppable saico " the biggest cliché on this finale "
oh yea...the grieving husband [Roll Eyes] ... 2o2ally agree w/ u

and thx alot 4 the french songs' list

هى ملهاش فى اللغة الفرنسية... فأكيد اول حد هتسمعه يا لارا فابيا يا سيلين ديون... الوحيدين اللى تعرفهم..

رد مقتبس:
هنا بستعري بعض مفردات العزيز المحترم باباراتزي ... " للان الا شفنا غير غبرتك "

[crazy] [crazy]

معلش اعذرونى... حاضر هكتب رأيى الفزيع المريع فى اقرب وقت ممكن

بالنسبة ل Adele ...وصفك ليها فى محله طبعا-وصف امال ماهر مش وصف البقرة-... هى فعلا غالبا مش هتبقى ستار ... بس كفاية انها بتعمل اغانى حلوة بجد... انا معلقة على الاغنية بشكل رهييييييب...

المشكلة كمان فى الشكل اللى طالعة بيه فى الكليب... طالعة جدة بتسريحة الشعر و القعدة... المفروض المخرج كان يستغلها احسن من كده... على الاقل تقف يعنى..

رد مقتبس:
اتذكر بالضبط ان الكلام ابتدى حول كليب كارول سماحة ، منها لسليم الترك ، و طبعا " و لغاية في نفس جيكوب " دخلت سيرة اليسا و قصة Hag
ايوه انا شاهدة [pleased] ...المهم رأيك فى اليسا و نكهة جون مارى رياشى اكييييييد تحترم... يمكن انا عشان فان حابة كل حاجة منها... بس اللى بيعجبنى انها بتتطور مع الوقت و بتعمل موسيقى حلوة و فى نفس الوقت بتعجب الاغلبية... بس طبعا الواحد مفتقد ستايل اغانى من ايام جون مارى رياشى----فيس يتذكر البوم "احلى دنيا"

رد مقتبس:
اخ لو سمر تنضم لكلوب فرينجو

بنصك عشرات صفحات في اسبوعين lol .... نشالله تتابعه بعد السبات الشتوي -> دريم حياتي

loooooooooooooooooooool...u bet [rofl]

و خليك متفائل يا زاك... هل كنت تتوقع انى انا اتفرج على ترو بلود ال3 سيزونز فى الوقت القياسى ده [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و حبيت توقيعك اوى [Wink]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
Paparazzi

رد مقتبس:

I might agree w/ "Fat"... but not Hag [iwantattention]

و انا حسيت برضه انى بيتمسخر... بس هو زى ما قلت مفيش دليل عليه- بعد ما شال التويتر القديم [pleased] -... لكن انت عليك ادلة كتييييير...

رد مقتبس:
شوفي ... بدايه علاقتها بأمها إللي لما كانت سكرانه ... كان شي يعوّر القلب
ايوه مضبوط... كانت بتصعب عليّا اوى... بالذات لما المستفزة امها كانت بتضربها [Mad] ..

و بعد كده حواراتهم كانت كوميدية بجد [crazy]

رد مقتبس:
و تارا المتخلفة ... يعني تدرين أمج فاصله ... سايريها ... لا الأخت تزين النار بنزين ...
انا زى تارا... بس على اخف طبعا... but I know this feeling when u can't take it anymore [Frown]

بالنسبة ل Six feet under ...ده انا نزلت الخمسة سيزونز فأكييييد هشوفه... خاصة انه فعلا شكله حلو اوى...

الامهم ...نسيت ارد على مسخرتك عليّا عشان The Vampire Diaries ... بص هو Twilight مش بحسه بتاع مراهقين بس... و هو لطيف و شخصياته حلوة و فيه حبكة... و على الاقل جدااااا... الكتاب و الفيلم هما اللى بدأوا موجة الفامبايرز اللى زهقنا منها...و اللى بعد كده كله بقى بيعملها... زى The Vampire Diaries السخيييييف... يعنى بخصوص نفس الحبكة و نفس الصراع الثلاثى ... و بعدين حوارات المدرسة فى المسلسل ده اكتر... فيه الpopular ... و اللى بتغير من البطلة... [Embarrassed] I'm sooooo done w/ this

شفت حلقة و نص على 70 مرة... زهقت اوى

بمناسبة حوارات السلبويلرز... كنت انا و اصحابى بنحكى عن الكتب... فصحبتى بتقولى انا عايزة اقرا Atonment and The Notebook ...

فصحبتى الهبلة التانية ردت عليها بكل ثقة... انا شفتهم افلام و طلعوا نكد اوى... واحد اخره الاتنين بيموتوا و التانى الست هيجيلها زهايمر... [nut]
صحبتى انهارت على نفسها و صرخت "انتى حرقتى الاتنين عليّا"

و رايى زى رأيك بالضبط فى بايلى...كنت بموووووت فيها بجد ...دلوقتى مش بحبها بالهبل ده...

زاكو

رد مقتبس:
oh yea...the grieving husband [Roll Eyes] ... 2o2ally agree w/ u

and thx alot 4 the french songs' list

هى ملهاش فى اللغة الفرنسية... فأكيد اول حد هتسمعه يا لارا فابيا يا سيلين ديون... الوحيدين اللى تعرفهم..

رد مقتبس:
هنا بستعري بعض مفردات العزيز المحترم باباراتزي ... " للان الا شفنا غير غبرتك "

[crazy] [crazy]

معلش اعذرونى... حاضر هكتب رأيى الفزيع المريع فى اقرب وقت ممكن

بالنسبة ل Adele ...وصفك ليها فى محله طبعا-وصف امال ماهر مش وصف البقرة-... هى فعلا غالبا مش هتبقى ستار ... بس كفاية انها بتعمل اغانى حلوة بجد... انا معلقة على الاغنية بشكل رهييييييب...

المشكلة كمان فى الشكل اللى طالعة بيه فى الكليب... طالعة جدة بتسريحة الشعر و القعدة... المفروض المخرج كان يستغلها احسن من كده... على الاقل تقف يعنى..

رد مقتبس:
اتذكر بالضبط ان الكلام ابتدى حول كليب كارول سماحة ، منها لسليم الترك ، و طبعا " و لغاية في نفس جيكوب " دخلت سيرة اليسا و قصة Hag
ايوه انا شاهدة [pleased] ...المهم رأيك فى اليسا و نكهة جون مارى رياشى اكييييييد تحترم... يمكن انا عشان فان حابة كل حاجة منها... بس اللى بيعجبنى انها بتتطور مع الوقت و بتعمل موسيقى حلوة و فى نفس الوقت بتعجب الاغلبية... بس طبعا الواحد مفتقد ستايل اغانى من ايام جون مارى رياشى----فيس يتذكر البوم "احلى دنيا"

رد مقتبس:
اخ لو سمر تنضم لكلوب فرينجو

بنصك عشرات صفحات في اسبوعين lol .... نشالله تتابعه بعد السبات الشتوي -> دريم حياتي

loooooooooooooooooooool...u bet [rofl]

و خليك متفائل يا زاك... هل كنت تتوقع انى انا اتفرج على ترو بلود ال3 سيزونز فى الوقت القياسى ده [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و حبيت توقيعك اوى [Wink]

--------------------

-

,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو blank:

المهم اخر حلقه احباط
توقعت انهم يحاولون يرقعون شي عشان نتحمس للموسم الجديد
لكن فيه ضعف في كل مكان بالحلقات بالتمثيل بالحوار بالاحداث الغبيه
العيوب واضحه من مشهد لمشهد

لو كان الموسم الجديد بنفس الاستهبال هذا ماتوقع انه يستمر
خايفه يحرقون فكرة الزومبيز او الاموات الاحياء تحديدا لانه الفكره بحالها بطله كمسلسل =(

نفس نظرتي للفينالي و الموسم الاول و المعالجة بشكل عام

من هالست الحلقات ، الحلقة الوحيدة الي ينقال عنها متكاملة و على مستوى ... هي البايلوت " يمكن لانها حملت توقيع Frank Darabont " ككتابة و اخراج

باقي الحلقات تتأرجح بين المتوسط و الرذيء ، خصوصا الكتابة جدا سيئة ، كأنهم موزعين قصاصات الكومكيز على الممثلين و قايلين لهم

" هذا هو الحوار ... خلوا الباقي ارتجالي "

الممثلين كمان ينحط عليهم علامات الاستفهام ... باسثتناء ريك و اندريا ما اقتنعت ببقية الكاست، تمثيلهم متفاوت ، مفتعل و اوقات كاريكاتوري

اتمنى قرار اعطاء المسلسل موسم ثان كامل بالاضافة لتغيير فرانك لطاقم الكتابة في الموسم الثاني يكون له اثر ايجابي على مستوى العمل

* ( لما amc تقرر تجدد لـ walking dead و تكنسل rubicon ، شي يخوف عن مستوى الاعمال الجاية لقناة معروفة بدقتها و جودتها في الاختيارات )

[ ديسمبر 13, 2010, 03:53 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank

رد مقتبس:
زاك توقيعك [heartpump] [heartpump]
شكلك شايفة الحلقة ؟ ... هلق المسلسل دخل في البريك الشتوي ، ما عاد لك حجة ، نبغى débriefing عن الحلقات المعروضة من السيزن 3 بشكل عام [Big Grin]

barbie

رد مقتبس:
زى The Vampire Diaries السخيييييف
اخ لو يسمعك خلف لول ، على فكرة كنت اتابع الموسم الأول لحد البريك الثاني

بعدها حسيت نفسها زي ما اكون متنوم مغناطسيا [worried] و ناسي انه من عند cw قناة المراهقين و التسطيح + خلف كرهني فيه بمفاضلته مع ترو بلود [Roll Eyes]

على سيرة المقارنة بين الاثنين لول ، من فترة قريت احد الردود لعضو صديق [heartpump] في منتدى ثان شقيق

و حبيته جدا .... نفسي لو خلف يقراه [rofl] [rofl]

رد مقتبس:
قناة CW موجهه للمراهقين ما فيه شك .. لكن الاشكال اللي نطيح فيه هو لما يبدا شغل المقارنات بين مسلسلات هالقناة وبين مسلسلات القنوات الثانية !

مثل المقارنة المضحكة المبكية بين True Blood و The Vampire Diaries !

يعني المسلسل الاول فيه كمية ابداع مهيب طبيعية .. على مستوى القصة والتمثيل والاخراج .. وغير مفاهيم كثيرة حول مصاصين الدماء .. وفرض نمط حياة مختلف وواقعي بنفس الوقت !

بينما المسلسل الثاني هو النسخة التلفزيونية من فيلم المراهقين الاول Twilight !

شوية فامبايرز مماليح يتهاوشون على بنت .. والمشكلة ليت البنت عندها قدرات ولا شي مميز .. لا بس بنت عادية " والهدف هنا

واضح هو عشان يخلون البنات يتخيلون انهم مكانها " .. على عكس بطلة True Blood " سوكي " اللي من بدا المسلسل وهي

مجلعده مع الشعيب .. عجزت ترتاح يوم واحد .. ويوم قربت ترتاح اشتغل داخلها عداد كهرب

True Blood ارتكب غلطة وحيدة .. انه جاء بوقت " تسطيح مصاصين الدماء " .. لو انه جاء قبل خمس سنين يوم الناس ناسين سالفة مصاصين الدماء كان ما احد قارنه بغيره ! "

[rofl]

-

رد مقتبس:
طالعة جدة بتسريحة الشعر و القعدة...
القعدة و التسريحة و ضيف عليهم الحجم العائلي ذكروني بميادة الحناوي و كيف طول وقتها في الكليبات قاعدة

او واقفة زي الصنم في الركن البعيد الهادي تغني و تروي حكايات ... و الموديلز لابسين لبس غريب مع شويه رقصات تعبيرية هبلة

رد مقتبس:
بس طبعا الواحد مفتقد ستايل اغانى من ايام جون مارى رياشى----فيس يتذكر البوم "احلى دنيا"
JMR + Elissa [heartpump]

شوفي راح كون صريح معك ، عيبها في الفترة الأخيرة الاوفرة بالرومانسية " ضمضمك ، شمشمك ، غفغفك ، بوسك ، احضنك ، نعسك ، اغمرك ، احبسك "

[help] [help] [help]

تركيزها صاير ان الرومانس و السلو ليكونوا الشيء الاهم في البوماتها الاخيرة ... و الاغنية او الاغنيتين الدانس كمالة عدد

ما بتشتغل عليهم نفس زمان قارني " عايشالك - بدي دوب - قربلي - لو نرجع سوا بـ " مش كثير عليك و ما عاش و لا كان "

حتى الي مفروض هيت الالبوم " تصدق بمين " سلمتها لوليد تعس [help] ... الي خلى منها part 2 للكام اليوم الي فاتوا

فهالشي قاعد يكرس للاسف فكرة ان JMR مطرحه فاضي في البوماتها الأخيرة ، شاء أو ابى الفانز [nerd]

رد مقتبس:
و خليك متفائل يا زاك... هل كنت تتوقع انى انا اتفرج على ترو بلود ال3 سيزونز فى الوقت القياسى ده
صحيح اتفاجئت من مشاهدتك لترو بلود و ديكستر ... " حسيتك راجعة ... رجعة دموية " [bgrlaugh]

المشكلة مع فرينج انه ساينس فيكشن و حاسس مالكش فهالمواضيع .... عموما يالله فاجئيني بعد السبات الشتوي القادم

و اذا حصل و شفتيه و كان رايك فيه سلبي [Roll Eyes] ... بليز ساعتها احتفظي برأيك لنفسك [Roll Eyes]

[ ديسمبر 14, 2010, 03:51 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: , zak ]

--------------------

-

Paparazzi
عضو نشيط
رقم العضويه 86772

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Paparazzi     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
حسبي الله على بليس ...

الردود شلون تكاثروا ... ؟؟؟ أرد على منو و لا منو ؟؟؟

زاكو خربنالك الموضوع ... او بالاحرى أنت خربته معانا ... صار من The Walking Dead إلى The Talking Dead

[Razz]

(شهالملاقة على اول اليوم؟؟)

[ ديسمبر 13, 2010, 01:20 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Paparazzi ]

المشاركات: 516 | من: Kuwait / Scotland | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت