منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم التقـنـي و الإداري » ســـاحـــــة الكمبيوتر والانترنت » محتاج مساعده لبرنامج تسجيل من التلفزيون للكمبيوتر

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: محتاج مساعده لبرنامج تسجيل من التلفزيون للكمبيوتر
نجم الليل
عضو نشيط
رقم العضويه 4464

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ نجم الليل   البريد الإلكتروني نجم الليل   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
السلام عليكم

شباب محتاج مساعدتكم

حاولت ادور في المواضيع القديمه وما حصلت

ودي اسال عن برنامج للتسجيل من التلفزيون على الكمبيوتر

ودي اعرف شنهي البرامج اللي متوفره ومميزاتهم والفرق بينهم، وشنهي الاشياء اللي لازم اتكون متوفره في كمبيوتري عشان يشتغل البرنامج وشلون اشبك ال TV للكمبيوتر.

انا سمعت عن أل Windows Vista Ultimate ايجي معاه Windows Media Center و انه عالبرنامج تقدر تستخدمه في تسجيل Live TV بس المشكله اني مب قادر اركب ال Ultimate على اجهزتي

انا مثلا عندي لاب توب وديسك توب
الاب توب جديد وفيه ال WINDOWS Vista Buisness
وما اقدر اركب له ال Windows Vista Ultimate لانه مافي درايفر له يستحمل ال Ultimate

والديسك توب قديم صار له حوالي 4 سنين، ومواصفاته وايد زينه ومعاه Windows XP وهم قالوا لي ما ينفع اركب له Vista Ultimate لانه ماله داريفر يستحمل vista Ultimate.

ياريت انه حد يساعدني في هالمشكله

وشكرا

[ يناير 14, 2008, 03:41 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: نجم الليل ]

المشاركات: 100 | من: قطر | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
مــــراح ®
عضو فعال جدا
رقم العضويه 11649

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مــــراح ®   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
هلا نجم الليل

لتركيب التلفاز على جهازك الكميوتر

ان تذهب الى محلات الكميوتر وتشتري كارت تلفاز او

كارت ستلايت لجهازك الكميوتر ديسك توب

وتركبها عليه.

في علبة الكارت ستجد سيدي دريفر للكارت

وبرنامج تشغيل وتسجيل من التلفاز

-

المشاركات: 9020 | من: الارض | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت