منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم التقـنـي و الإداري » ســـاحـــــة الكمبيوتر والانترنت » الى خبراء موقع اليوتيوب .. مشكلة غريبة عندي

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: الى خبراء موقع اليوتيوب .. مشكلة غريبة عندي
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [Tito]   البريد الإلكتروني [Tito]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
مساء الخير

بداية انا طول عمري عندي اكونت عادي عاليوتيوب وبرع فيديوهات في منها شغال في منها يتعمله بلوك ... الخ

وانا فاهم موضوع حقثوق الملكية وفاهم اني ممكن اختار الفيديو بتاعي يكون عام او برايفت .. الخ

انا قلت الكلام دة لاوضح انه انا عندي خبرة في اليوتيوب

المشكلة : مؤخرا اصبحت ادمن في قناة خاصة عاليوتيوب وهي قناة مدفوعة الاجر يعني من حقي ارفع شئ من انتاجي واعمله حقوق ملكية اي حد غيري بيرفعها بتنقفل .. اوك؟؟

طبعا انا مش لوحدي معي ناس تانية في القناة والفناة تابعة لاحد البرامج التلفزيونية

المهم انه تم رفع حلقات البرنامج وعملنا لها حقوق بحيث محدش يرفعه عاليوتيوب غير القناة

المشكلة انه معظم الفيديوهات لما اجي اخش عليها من متصفح اخر او اكونت اخر يعني مش كصاحب الفيديو تظهر لي الرسالة دي

the uploader has not made this video available

ولحد الان مش عارفين حل للمشكلة دي

مع العلم انه في فيدوهات شغالة عادي

وبعدين الرسالة بتقول the uploader

يعني انا .. انا صاحب الفيديو وانا اللي عامل المشكلة

ودورت في الخيارات والاعدادات وكل شئ تمام

وقارنت بين الفيديوهات اللي شغالة والفيديوهات اللي مش شغالة

لقيت كل الاعدادات واحدة ومش عارف السبب

دورت على جوجل لقيت مشكلة مختلفة لها علاقة بالبلوك في بعض الدول

والان مش عارفين حل للمشكلة دي

عايز حد يكون مشترك او خبيييير في موضوع اليوتيوب يكون عارف السبب ويفهمنا ايه المشكلة وماحلها

--------------------

-

فولو مي اون طويطر
https://twitter.com/heeltito

المشاركات: 4113 | من: مــصـــــر | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
«[.MASTER.]»
عضو متميز
رقم العضويه 12532

This user is from Great Britain
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ «[.MASTER.]»   البريد الإلكتروني «[.MASTER.]»   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
لو تعرض مشكلتك لليوتيوب نفسهم احسن
احس المساله الي تسال فيها بروفيسونال كثير

--------------------

-
امــــــي [heartpump] A N N E

المشاركات: 40288 | من: U.A.E الامـــارات | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
مــــراح ®
عضو فعال جدا
رقم العضويه 11649

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مــــراح ®   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
المشكل يا خي ان عند رفع الفيديو لم ينتهي من الرفع
وقع مشكل في الرفع
يجب حذفه واعادة رفعه من جديد [Wink]

--------------------

-

المشاركات: 9020 | من: الارض | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
مــــراح ®
عضو فعال جدا
رقم العضويه 11649

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مــــراح ®   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
المشكل يا خي ان عند رفع الفيديو لم ينتهي من الرفع
وقع مشكل في الرفع
يجب حذفه واعادة رفعه من جديد [Wink]

--------------------

-

المشاركات: 9020 | من: الارض | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت