منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم التقـنـي و الإداري » ســـاحـــــة الكمبيوتر والانترنت » عندي مشكلة: صفحات اعلانية تنفتح تلقائيا؟

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: عندي مشكلة: صفحات اعلانية تنفتح تلقائيا؟
loloinsana
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 84867

This user is from Germany
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ loloinsana   البريد الإلكتروني loloinsana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
عندي مشكلة: صفحات اعلانية تنفتح تلقائيا؟
-------------------------------------

عندي مشكلة الها اسبوع تقريبا..
من يوم مازارونا بعض الاهل وعندهم اطفال.. فتحت للأطفال حلقات اطفال عاليوتيوب عشان يهدأو شوية [Smile]

بس بعد شوية شفت محولين لي الصفحة الرئيسية ياهو سيرش وانا اساسا عندي الجوجل كروم.. وكمان من الهيستوري شفت شايفين كليبات هيفاء ونانسي اكثر من كرتون الاطفال [Wink] ههههههه

بس مش هيدي المشكلة.. المشكلة من يومها وكل 3 أو 4 دقائق بتنفتح لي صفحة تلقائيا فيها اعلانات مختلفة

ماعرفت كيف الغيها
ماعندي فكرة عن الموضوع بس رحت الاعدادات وماشفت شي متغير، البوبس اب محضور كالعادة..

افيدوني [crying] [crying]

المشاركات: 1526 | من: ذهب ايلول | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اسمح لي بس دول مش اطفال دول ابالسه هههههههههه
المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اذا كانت تطلع نفس الدعاية شوف في اخر الصفحة مافي ان سكراب يعني تشيل الدعاية من عندك؟

متاكد انه الاعدادات هي هي؟

المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
{Memories}
عضو مستمر
رقم العضويه 90854

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ {Memories}     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
ده غالبا سبام ويمكن يكونوا العيال
ضغطوا على الاعلانات اللي بتكون جنب بالمواقع
فحمل اتوماتكلي تروجان على جهازك
وهو زي الفايرس هيفضل يطلع لك اعلانات وصفحات
انت اعمل سكان بآنتي فيرس كويس وبعدين حمل برنامج ل adblock

--------------------

Ask!
 -
إلى متى ..؟

المشاركات: 2911 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
loloinsana
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 84867

This user is from Germany
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ loloinsana   البريد الإلكتروني loloinsana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
شكرا طبيعي و ميموريز

حملت برنامج AdBlock

والحمدلله المشكلة انتهت من الجوجل كروم بس بقت في الياهو ... بعد كده المواقع اللي بتطلع لي دايما حضرتها... وحاليا كل شي تمام

بس باقي مشكلة وحيدة وهو الهوم بيج للجوجل والياهو بتفتح Nationzoom.com

مع اني كل مرة بغير الهوم بيج من السيتينج لكن بترجع اتوماتيكي..

انشاءالله رح افضي نفسي واتعارك معها.. يا انا يا هي

طبيعي: مافيش في الزمن ده اطفال.. البراءة اتغير مفهومها دلوقتي

[Wink]

المشاركات: 1526 | من: ذهب ايلول | تاريخ التسجيل: مايو 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
{Memories}
عضو مستمر
رقم العضويه 90854

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ {Memories}     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
زي ما قلتلك لازمك تعمل سكان scan
Nationzoom.com برنامج بيطلع اعلانات يتجسس على جهازك وبيضرب السيستم
لو مش هتعمل سكان الغي تثبيت البرنامج و ان شاء الله المشكلة هتنحل
مع اني ارجح بعد ما تشيله تعمل سكان

[ ديسمبر 18, 2013, 01:28 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: {Memories} ]

--------------------

Ask!
 -
إلى متى ..؟

المشاركات: 2911 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت