منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم التقـنـي و الإداري » ســــاحـــــة الكمبيوتر وتقنية الإتصالات » [مشكلة بالسناب ]

- إرسال هذه الصفحه لصديق!    
الكاتب الموضوع: [مشكلة بالسناب ]
حمـزةModerator
عضو قدير
رقم العضويه 82337

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ حمـزة     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
[ عـقـلـي وقـف ... نـوال الـزغـبـي ]

ما شفتش حد في الدنيا
خطفني بنظرة والتانية
وأنا اللي عشت طول عمري
بحسب مشاعري بالثانية
وشفتك قلبي ده تبرجل
وجالك جري مستعجل
وأنا الحب اللي جوايا
كان مشروع ومتأجل

أنا عقلي وقف
مش عارفة أنا مالي بجد
أنا أول مرة اتخطف
قدّام الدنيا بحالها
أنا جاية أهو بعترف
على شان لو حد في يوم ما عرفش
خلاص أهو عرف إني بحبك
إني بحبك

في الأول خفت قلت أهرب
بشوفك قلبي يتكهرب
وببقى بحالة مجنونة
لمّا عينيك ليا بتقرّب
ما انت بقيت عندي متلازمة
قال أتقل قال مالوش لازمة
دا وجودك عندي بالدنيا
في بعادك يوم تقوم أزمة

أنا عقلي وقف
مش عارفة أنا مالي بجد
أنا أول مرة اتخطف
قدّام الدنيا بحالها
أنا جاية أهو بعترف
على شان لو حد في يوم ما عرفش
خلاص أهو عرف إني بحبك
إني بحبك

[ فبراير 03, 2021, 11:27 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: حمـزة ]

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 21830 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ Lady Fa ]Moderator
عضو متميز
رقم العضويه 88536

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ Lady Fa ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

مشكلتك غريبه
مرات اشوف شي بالستوري واضغطه بس يوم بفتحه
مايطلع
واتوقع لان صاحب الستوري شاله
بس مع الكل غريبه [worried]

المشاركات: 38759 | من: Kuwait | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
كــــــــــــريس
عضو فعال جدا
رقم العضويه 88158

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ كــــــــــــريس     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
غريبه مشكله غريبه على السناب خخخ

جرب اعمو تسجيل خروج و دش من يديد و اذا ما ظبطت احزف السناب و ارجع نزلو من يدي [nerd]

[ فبراير 21, 2016, 12:17 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: القدع ]

--------------------

Click for fullsize image

The Queen Of Pop
[heartpump]

المشاركات: 14677 | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إستفتاء جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت