منتــدى الســالميــه
الموضوع مغلق  الموضوع مغلق

ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الإداري » سـاحــة الإعلانات والإقتراحات » شو هالمسخرة يلي صايرة بالساحة الفنية- وين المراقبين (الصفحه 3)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6   
الكاتب الموضوع: شو هالمسخرة يلي صايرة بالساحة الفنية- وين المراقبين
,,Zak
عضو متميز
رقم العضويه 58744

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,,Zak         تحرير/حذف المشاركه 
دام الوضع كذا كذا خربان و فلتان
ياريت ترجعوا لنا خاصيه حذف الردود

--------------------

-

المشاركات: 33937 | تاريخ التسجيل: أبريل 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
• مصطفى Mustapha •
عضو متميز
رقم العضويه 90614

This user is from Algeria
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ • مصطفى Mustapha •     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ´Zak:
دام الوضع كذا كذا خربان و فلتان
ياريت ترجعوا لنا خاصيه حذف الردود

+ 1
احيانا الواحد ينزل 20 رد نفس الشيء على الاقل نقدر نحذفهم

--------------------

-

الملكة [heartpump]

المشاركات: 18887 | من: الجزائر | تاريخ التسجيل: فبراير 2012  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
طبطب مش مطلوب تبرر ياض كلنا عارفينك ملكش خلق اصلا عشان تمحي المواضيع ده انت بتدي انذار وبتكسل تقول ليه ههههههههه

الحركه فعلا سخيفه مش لانه ضيعت مجهود الناس لانه بالاخر هبل وكلام فاضي ميتزعلش عليه بس السخافه في التكرار

يعني فعلا اول مره كان دمها خفيف ومفاجاه وضحكنا بس التكرار والسخافه مالاخر يعني حركه بيض بيض واللي عملها عيل بيييييييييض

بس من ناحية اخرى فرحان في زين فان البيتش هههههههههههههههههههه تستاهل ان كل الهبل اللي بتعملو راح عالفاضي وياريتك تعقل وتبطل نقل اخبار الهايفه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
حبيت القسم هههههههههههه والاهم كل واحد بيقسم باسمو اللي بالبطاقه المدنيه مش باسمو بالمنتدى هههههههههههه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الحقني يااض بيفرموا بيا اللحم ده انا بالع موس وساكت الله يقطع العيال وخلفة العيال كان مالي انا والمنتدى ده
المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
معلش يا كبيييير استحمل ادي اخرة اللعب مع العيال ههههههههه

بس سيبك انت .. البت المنكوشه اللي فتوقيعك المعبر دي شكلها مشمحلة اخر حاجه وعامله دماغ عاليه وفدنيا تانيه

[ مايو 25, 2013, 06:31 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: الجامد قوي ]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ طبيعي     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
اه دي كانت طول الليل بالكلوب بتشرب وتتعرى وتطلع بلالينها ومافيش فايدة لما سكر الكلوب وش الفجر وطردوها راحت اتركنت تنطر الباص يردها شقتها المعفنة
المشاركات: 44721 | من: الـكـويـت | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
هههههههههههه انت هتالف قصه ياض عالصورة

انا اقصد التوقيع جامد ومعبر عن الدماغ العاليه والعياذ بالله [Razz]

ومحدش يقدر يفتح بقه ويتهمك ياض وان كان عالواد تركي مجنون بلقيس ده زي ابنك برضو بس ارجع واقولك انت الغلطان اخدتهم علينا مفروض انا وانت محدش مالعيال دي يكلمنا الا اما يقول يا عمو طبيعي وعمو عمرو ..

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

,BasModerator
Salmiya Dj
رقم العضويه 83164

This user is from United States
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ,Bas     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
عمى الدبب

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 20393 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
...Paki...
عضو فعال جدا
رقم العضويه 89805

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ...Paki...     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ونيت_ونيت_ونيت:
وهذا سجل الهيستوري للمواقع الي دخلته امس

-

مثل ماهو مبين عندكم لي الساعة 6 المغرب دخلت

وبعدها نمت وقعدت 11

ومثل ماشفت موضوع المراقبين انحط الساعة 8 ونص وابلاغ عن اختفاء المواضيع وطبعا وقتها انا كنت بسابع نومة

والهيستوري بالصورة مومبين اني دخلت ولا ملتقى

كيف امسح بدون مادخل الملتقى؟؟

اللي هقوله مش بقصد التشكيك فيك بس كمعلومة ليك يعني
ممكن إنك تمسح مواضيع في الهيستوري عادي

--------------------

-

المشاركات: 8104 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[Tito]
عضو فعال
رقم العضويه 90470

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [Tito]   البريد الإلكتروني [Tito]   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
معروف انه بدر هو اللي بيمسح المواضيع

بدر ملفاتك وسيديهاتك عندي

--------------------

-

فولو مي اون طويطر
https://twitter.com/heeltito

المشاركات: 4113 | من: مــصـــــر | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ...Paki...:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو ونيت_ونيت_ونيت:
وهذا سجل الهيستوري للمواقع الي دخلته امس

-

مثل ماهو مبين عندكم لي الساعة 6 المغرب دخلت

وبعدها نمت وقعدت 11

ومثل ماشفت موضوع المراقبين انحط الساعة 8 ونص وابلاغ عن اختفاء المواضيع وطبعا وقتها انا كنت بسابع نومة

والهيستوري بالصورة مومبين اني دخلت ولا ملتقى

كيف امسح بدون مادخل الملتقى؟؟

اللي هقوله مش بقصد التشكيك فيك بس كمعلومة ليك يعني
ممكن إنك تمسح مواضيع في الهيستوري عادي

انا حطيت الهاستوري مثل ماهو ضنا مني انكم واثقين فيني

طيب انا بكذب ومسحت مواقع

القسم اكذب فيه ازاي؟

وانا بقول روحي كلوا بالمنتدى طلعتوا مش واثقين فيني لي هالدرجة !!

طبيعيAdministrator
مراقب
رقم العضويه 11956

This user is from Kuwait
مومعقول كيف تبون غصب اكون انا الي مسحت الملتقيات

خلاص كل شي قطوا على راسي خلو جنجاه تطلع بالقنوات

تقول بدر هو الي قتل سعاد حسني ورماها بالبلكون

وهشام طلعت يطلع برائه وانا اخش السجن بداله وانا الي

نحرت سوزان تميم وانا الي قتلت بنت ليلى غفران في

شقق زايد كل شي قطوه على راسي

kallmny viip
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 90573

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ kallmny viip   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
صحيح ايه القرف ده زى ما عملولى طرد من المنتدى وما عرفوش يرجعوه حسبن الله ونعم الوكيل فى اللى كان السبب

--------------------

-
haifamagazine

المشاركات: 1701 | من: مصر - الاسكندرية | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
حمـزةModerator
عضو قدير
رقم العضويه 82337

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ حمـزة     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
^
^

امبي بدر انت من صجك شاك بنفسك!! شنو انت مو واثق من أفعالك؟ دامك مو مسوي شي لا تبرر حق نفسك.. ومسير الحثالة الي مسوي جذي راح يبين وتطلع براءتك انت حالك حال اي شخص الحين لا تتنرفز وتتوتر راح يبان راح يبان

--------------------
Click for fullsize image

المشاركات: 21830 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6   

فتح الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت