منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Desperate Housewives — Season 8 (الصفحه 6)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  46  47  48   
الكاتب الموضوع: Desperate Housewives — Season 8
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
باكي و نيوف العفو [rose]

[ سبتمبر 28, 2011, 12:33 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: N o M i D i A ]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
DAHOOM
عضو مستمر
رقم العضويه 83579

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ DAHOOM   البريد الإلكتروني DAHOOM   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر csi_977@hotmail.com
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو The N:
اللي باعتة الرسالة نضال الاحمدية ,, هاي حركاتها ..

[crazy] [crazy] [crazy]

-

[crazy] [crazy] [crazy] [heartpump]

الحـلقة روووعه رووعه

زايدين جرعة الكوميديا فيـها [heartpump]

المشاركات: 2833 | من: Riyadh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
DAHOOM
عضو مستمر
رقم العضويه 83579

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ DAHOOM   البريد الإلكتروني DAHOOM   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر csi_977@hotmail.com

Desperate Housewives - 8x02 "Making the Connection" Promo

Here

Sneak Peek #1

Here

Sneak Peek #2

Here

Sneak Peek #3

Here

Sneak Peek #4

Here

[heartpump] [heartpump] [heartpump]

المشاركات: 2833 | من: Riyadh | تاريخ التسجيل: فبراير 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عليلو   البريد الإلكتروني عليلو   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر aliloubenz@hotmail.com
حاسس انها رينيه اللي بعتت الرسالة
مش معقول نجمة كبيرة و دورها يكون بهالشكل المسخرة سنتين عالتوالي

--------------------

Click for fullsize image
feel this burning, love of mine ...
[heartpump]

المشاركات: 18221 | من: HOME | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dolce .&. Gabbana
عضو فعال
رقم العضويه 86689

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Dolce .&. Gabbana   البريد الإلكتروني Dolce .&. Gabbana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

i do chew tobaco ,, [rofl] and I AM A WOMAN !!!
now all im missing is a glass of chardonnay [crazy] [crazy] [crazy]

LMAOOOO عجييييب هلمشهد هههههههههههههه

-

-

honey relax since we caught binladen u can stroll into the plane whenever u want
loooooool

i made out with 2 chicks once in collage [crazy] [crazy]

جابي نجمة المسلسل بدون منازع [heartpump] [Big Grin]

رهيبة الحلقة

كل ما تحس حالك مشدود مع مشهد دراماتيك تطلعلك شغلة تموتك ضحك ,,
وقت ما كانو بدفنو الجثة ورن تلفونو ,, their reaction was hilarious [crazy]

and Bree's reaction to her bf,, [Eek!] the dead man had a car , and they forgot to get rid of the ride ,, what idiotsss [Eek!] ... [rofl]

لينيت حقيرة , طول السيزنس القديمة كنت متعاطف معاها 100% وزعلان عليها ,, امس استغلت توم بطريقة وسخة

كتير شغلات اثناء الحلقة قلت بعلق عليهم [heartpump]
بس دايما هلمسلسل هيك , اخر مشهد يقلب القصة 180 درجة, ويخليك مصدوم [Eek!]
now who the fu*k sent that letter ????

انا شاكك ب تنين
يا اما ابن زوجها اللي طردتو من المطعم
او بنتها
لازم يكون حد قديم من ويستريالين و خصوصا عندو تار مع بريي ,, ولا ليش ختارها هي بالذات .
or

Maybe Mark Cherry is messing with us ,, [Big Grin]
ويطلع التهديد كله ماله علاقة بقصة الجثة , تار قديم بخص بريي

----------

نوميديا يسلمو ايديكي

روووعة الصور [heartpump]

--------------------

-

V is for Vanity [heartpump]

المشاركات: 5757 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dolce .&. Gabbana
عضو فعال
رقم العضويه 86689

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Dolce .&. Gabbana   البريد الإلكتروني Dolce .&. Gabbana   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عليلو:
حاسس انها رينيه اللي بعتت الرسالة
مش معقول نجمة كبيرة و دورها يكون بهالشكل المسخرة سنتين عالتوالي

يا ريت والله [rofl]
بس ما اعتقد

تصدق اني بنسا فانيسا ويليام تمثل معاهم ؟؟ [Eek!] i swear
whenever she shows up i get shocked ,, like WTF is this girl doin here ? haha

مشهدين بس [help]
مرة تحش بجارهم ,, والمرة التانية تعرض نفسها لحم رخيص [rofl] ,,
i loved how he turned her down [crazy]

btw she looks very old and fat in this show [Frown] unlike UGLY BETTY

--------------------

-

المشاركات: 5757 | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2008  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ L.O.V.E.R ]Administrator
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

توني مخلص الحلقه [heartpump] [heartpump] [heartpump]

بداية جداً موقفه للسيزن .. ضحكت واستمتعت وانصدمت [Eek!]

خاطري اعلق على اشياء كثيره .. لكن احس اني للحين متأثر من صدمة المشهد الاخير [Eek!]

مستحييييل يكون الشخص اللي واقف ورا الرساله شخصيه جديده مثل رينيه .. لازم يكون واحد من الشخصيات اللي شفناها بالسيزن الاول!!

ولا كيف جاب محتوى رسالة ماري أليس بحذافيرها !!

ما استبعد ان الجار الجديد يكون له يد بالموضوع .. بحكم ان احنا مانعرف عنه شي ولا سبب انتقاله لويستريا ولا هويته ومن جا

ثاني شي اشمعنى بري الوحيده اللي وصلت لها الرساله مش حد ثاني من الهاوس وايفز؟

المهم اعتقد مهما حاولنا نخمن الاجوبه من الحين ماراح نوصل لشي لازم نصبر كم حلقه على ماتتضح لنا الصوره اكثر ..

بس ليكون هذا اللي اقصدوه بعلاقة السيزن الاخير بالأول وهو نفس حالة الرعب اللي عاشتها ماري اليس؟ بذبحهم [Mad]

مشهد غابي والسياره ماله حل لووول

بس اكثر شي ضحكني جد لما الحرامي دخل السياره وقام يهدد بري وبدال لاتخاف بري شقت الحلج واستانست وقالت حياك خذ السياره [rofl]

والحرامي تعابيره كذا [Confused]

ولينيت فعلاً كانت حقيره ومستفزه .. تلعب بمشاعر توم وتستهر فيه

وهو اللي طول هالمواسم كان واقف معاها سواء بمرضها لما صار لها الخبيث وغيره

وفي مشهد تذكرته بعد ضحكني لول لما طبت بري في البرجه خخ قبل ماتطب عطتهم ابتسامه معبره واقفزت [bgrlaugh]

بالنسبه لي اشوف ان بري كانت النجمه الحقيقيه بالحلقه [heartpump]

بإنتظار الحلقه الثانيه على احر من الجمر

مادري اشوف السنيك بيكس اللي حطهم دحوم ولا اصبر واتفاجئ بالحلقه احسن [thinking]

--------------------

-

-

المشاركات: 27170 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Ala DzinE:
و اسف لوفر :$
قلبنا الموضوع شات بس الحماس وعمايلو !!

بالعكس خذ راحتك طالما الشات يتعلق بديسبريت

وبليز كثروا من اللهجه المغربيه انت وعليلو [Razz] ترى اقرا ردودكم كلها حتى لو مافهم منها شي بس احس ان كلامكم يونس [kiss]

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو طبيعي:
نصور سوال تطالع الحلقه باللاب توب ولا تنقله على الشاشه؟

لا عالكمبيوتر [Big Grin]

يمكن لو مسلسل ثاني كنت شفته عالتلفزيون لكن ديسبريت بالذات ما استمتع فيه الا وانا اشوفه عالكمبيوتر [Razz]

يمكن لاني تعودت من اول سيزن وانا اشوفه بهالطريقه .. صرت ما استلذ الا وانا اشوفه على شاشة الكمبيوتر [girlie]

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو The N:
اللي باعتة الرسالة نضال الاحمدية ,, هاي حركاتها ..

لووول احلى تعليق قريته عن الحلقه لحد الان [rofl]

--------------------

-

-

المشاركات: 27170 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dolce .&. Gabbana
عضو فعال
رقم العضويه 86689

This user is from Italy
انا شفت اول 6 seasons علكمبيوتر
بس اخر فترة صرت انقله علشاشة , 50 بوصة وناسة [Big Grin]
belive me it makes a diffirence ,, they all look prettier [heartpump] ,, even u c the small details clearly

يمكن ابن اخت ايدي رجع وبدو الطفل !!

وين جوولي و اندرو [Frown] ؟؟؟
i miss them ,, specialy julie she hasnt appeared last season

شو اكتر لغز عقدكم بالسيزنات القديمة ؟؟
اكتر شي حبيت لغز كاترين وبنتها ,,, + كيلب وامه اللي حبسته بالبيزمنت

[ سبتمبر 28, 2011, 04:57 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Dolce .&. Gabbana ]

--------------------

-

عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عليلو   البريد الإلكتروني عليلو   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر aliloubenz@hotmail.com
اقوى لغز كان لغز ماري اليس ذات نفسها

الاسوء كان لغز ديف سيزن 5

--------------------

Click for fullsize image
feel this burning, love of mine ...
[heartpump]

المشاركات: 18221 | من: HOME | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Dolce .&. Gabbana
عضو فعال
رقم العضويه 86689

This user is from Italy
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو عليلو:
الاسوء كان لغز ديف سيزن 5

-

it was soo predictable

--------------------

-

سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar

نزار عارف شغله .. انا مجمع عندي كل مواسم ديسبريت .. ديفيدي واتش دي من الايتونز ستور

لانه وجود هالمسلسل بمكتبتي جداً يهمني [heartpump]

لما اشغلهم واشوفهم عالتلفزيون والله احس بنفسي اتضايق ومش متعود .. استوحش من اشكالهم على الشاشه الكبيره لول

مع ان صحيح التفاصيل اللي تطلع مبهره بالاتش دي ..

لكن انا واحد اذا مسكت على شي وتعودت على اسلوب معين مستحيل ارتاح لغيره

مثلاً بعطيكم نبذه عن شخصيتي ولحد يعيب علي رجاءاً [Razz]

ابسط شي البلاك بيري والايفون .. تصدقون اني ماعرف لهم ولا اواطنهم ولو اموت ماقدر اتقبل اني اخذ واحد من هالتليفونين واستخدمه؟؟

كل البيت من اخوي الصغير لين الخدامات عندهم واحد من هالتليفونين الا انا [Razz]

خلاص تعودت على ستايل جوالات نوكيا القديمه لول .. خصوصا واني ماحب استخدم التليفون الا بالاتصال والمسجات وبس ..

حتى الكاميرا يالله يالله اتقبل وجودها بالتليفون [worried]

خلونا من هالسالفه .. تعرفون اللاب توبات ؟؟

والله العظيم اني من يوم ماعرفت شي اسمه كمبيوتر ولين الحين عمري ماشريت لاب توب خاص فيني ولا اعرف استخدمه عدل لين اليوم [bgrlaugh]

لاني احس نفسي مش مضطر ..

مستانس على كمبيوتري العادي الديسك توب وماحس نفسي قاعد عالكمبيوتر صج الا اذا قعدت عليه

وبعدين احس الديسك توب حمار شغل [Razz] .. مش دلوع مثل اللاب توب على طول يحتر وسالفه [Razz]

انزين .. تعرفون كمبيوتري الدسك توب ؟؟

ظل عندي عشر سنين من 2001 لين 2010 .. عمري مافكرت اغيره حتى بعد ماصار ثقيييل وبطيء ودايماً يسكر .. خلاص تعودت عليه وحبيته !!

ويوم انه انتهى خلاص وصار مافي امل يشتغل لول

قلت حق محل الكمبيوتر يبدل الكيس الخاص بالكمبيوتر الجديد ويحط الكيس القديم عليه خخ

لاني خلاص مستحيل اتقبل وجود كمبيوتر ثاني بغرفتي .. بحس انه شكله غلط وبظل اهلوس كل ماكون بالغرفه او وانا شغال عليه [help]

كل شمخة على الكيس القديم وكل ستيكر تعنيلي وتذكرني بذكرى معينه .. حتى فتحة الفلوبي ديسك احبها [Razz]

عشان جذي مستحيل اغير طريقة مشاهدتي لديسبريت اللي بديت فيها من اول سيزن عالكمبيوتر حتى لو كان اتش دي وصوره كبيره وواضحه

انا من النوع اللي يتعلق بأشياءه القديمه ويحس ان في بينهم تواصل خفي لول ..

حتى اسلوب حياتي والاشياء اللي اسويها قبل عشر سنين مثلا مازلت لليوم اسويها وماقدر اتخلص من عاداتي القديمه اذا انا مرتاح فيها

عشان جذي انا للحين ماقطعت السالمية مثلا لاني احترم العشره اللي بينا [rofl]

ادري اني دئه ئديمه وسايكو [cleverman] .. بس شسوي انا كده وحفضل كده [Big Grin]

[ سبتمبر 30, 2011, 11:14 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: [ L.O.V.E.R ] ]

--------------------

-

-

سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar

بخصوص اسألتك عن المسلسل نزار

فعلا انا اكثر وحده مفتقدها جولي .. احبها هالانسانه ووجودها دايما لطيف وخفيف عالقلب [heartpump]

اكثر لغز حبيته بالمسلسل طبعاً لغز ماري اليس .. كان ومازال اقواهم ..

رساله تخوف من مجهول << الجارة مارثا

انسانه تقتل نفسها << مارس اليس

صندوق خفي << اللي فيه جثة المقتوله!!

جار جديد ينتقل لويستريا وراسم خريطة المدينة بالخزانه عنده ومحدد عليها البيت اللي يستهدفه << مايك

كل شي على بعضه هاللغز كان مثير ويخوف ..

بعده على طول لغز كيلب ..

ولو ان هاللغز ترى انطرح بنفس الشكل وبحذافيره بمسلسل المحقق كونان وفانز ديسبريت كلهم اتفقوا ان اللغز مسروق لول

بس كان حلو ومثير واطرحوه بشكل جداً قوي ..

وبعده ولا شي وصل لقوتهم .. لكن يمكن اكثر شي حبيته بعد هالاثنين .. لغز العائلة الايطاليه .. كان حلو وماشي حاله

واسوء لغز فعلا كان لغز ديف !!

طيب شباب شنو المشهد اللي تحسونه كان اروع مشهد لكل وحده من الهاوس وايفز واللي علق ببالكم؟

بالنسبه لي:

بري

مشهد بكائها على موت زوجها بنهاية السيزن الاول ..

كيف كانت تنظف المكان بهدوئها المعهود وفجأه انهارت وشفناها اخيراً انسانه طبيعيه تتأثر وتبكي مش مصطنعه ومزيفه ..

غابي

مشهد الطفله الصغيره اللي خذوها منها بالقوه بعد ماقررت انها تصير ام بالتبني بالسيزن الثاني .. كان مشهد يموت من الصياح

وكل ما احضره ولين الحين احس اني اتألم معاها ..

سوزان

لول طبعاً مشهدها وهي عاريه بالسيزن الاول ..

لما شافها مايك وهي تتشمس بحديقتها ومافي شي يغطي جسمها غير الزرع ..

لينيت

اغلب مشاهدها بعد ماصارت بدون شعر لما كانت مريضه بالخبيث ..

خصوصا لما تحس انها صارت بشعه وان توم مايقدر يشوف وجهها وبعدها تلبس الباروكه وتتزين له

ايدي

لوول طبعا المشهد الكلاسيكي لها لما تغسل السياره بالسيزن الاول وترش الماي والصابون على جسمها

المشهد اللي ماقدر انساه لهم كلهم مع بعض

لما اربعتهم يروحون لبيت ايدي عشان يوقفونها عند حدها ويبلغونها بأنها صارت مش صديقتهم وكيف ايدي بعدها ظلت تلحقهم ..

بالنسبه لاحلى ديزاستر ايبسود .. اكيد وبلا منازع افضلهم حلقة الجمعيه ..

وبعده على طول حلقة الاعصار ..

وبعدهم حلقة الربيع الويستيري [Razz] .. لما قامت المظاهره بويستريا لين ومات فيها كارل ..

اتمنى الديزاستر ايبسود بهالسيزن يفجرهم الحلقات اللي فاتت كلهم [Big Grin]

--------------------

-

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مش هعلق عالحلقه

هعلق عليك يا ناصر هههههههههههههه

فظيع انت في تعلقك بالماضي
بس ده خطير في حالة فقدانك لشيء عزيز عليك او شخص قريب منك بسفر مثلا او خلافه اكيد ده بيحطمك

انا بتعلق بحاجاتي وفعلا لو عندي حتى مج او كوب انكسر بحاول بكل الطرق اجيب زيه [Big Grin] او اقرب شكل ليه

بس مش لدرجة ان كمبيوتر ازاي اصلا قعد معاك من 2001 ل2010 ازاي كنت بتشتغل عليه بسرعات زمان ولا كنت مطوره ؟

بس انا زيك بفضل الديسكتوب وما بحياتي اشتريت ولا هشتري لابتوب وخصوصا ان جهازي بينطفي مره كل اسبوع ساعتين ويرجع يشتغل داونلود مستمر وعليه كارت ساتالايت فمستحيل استغنى عنه

وكل مشاهداتي لديسبريت او غيره من المسلسلات على الديسكتوب وشاشته 19 بوصة مش صغيره

المهم

عودة المسلسل قوية والحلقه روعه

جابي هي اللي مطرقعه وسطهم مع ان كلهم ادوارهم قويه
ولحد الان مش فاهم ويلهمينا ازاي عملت في نفسها كده
ومعقول تمر السيزوون الاخير كمان مرور الكرام زي السابق ... بزعل عليها كتير وبتفكرني بفيروز خانوم

بالنسبه لمين بعت الرساله يمكن بول يونج [Big Grin]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
...Paki...
عضو فعال جدا
رقم العضويه 89805

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ...Paki...     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو [ L.O.V.E.R ]:

طيب شباب شنو المشهد اللي تحسونه كان اروع مشهد لكل وحده من الهاوس وايفز واللي علق ببالكم؟

بالنسبه لي:

بري

مشهد بكائها على موت زوجها بنهاية السيزن الاول ..

كيف كانت تنظف المكان بهدوئها المعهود وفجأه انهارت وشفناها اخيراً انسانه طبيعيه تتأثر وتبكي مش مصطنعه ومزيفه ..

غابي

مشهد الطفله الصغيره اللي خذوها منها بالقوه بعد ماقررت انها تصير ام بالتبني بالسيزن الثاني .. كان مشهد يموت من الصياح

وكل ما احضره ولين الحين احس اني اتألم معاها ..

أنا كمان دول
+
سوزان

مشهد لما مايك سابها لما عرف إنها بعدت ابنه عنه و فضلت تجري وراه وهي لابسة فستان الفرح [Frown]

التلاتة دول فضلت ابكي معاهم [crying]

لينيت و ايدي مفيش حاجة ليهم [worried]
ايدي اصلا ماكنتش بحبها كانت رخمة
والطريقة اللي موتوها بيها كانت ارخم منها [help]

وال ديساستر ابيسود أكيد بتاعت لما الطيارة وقعت عليهم في الحفلة [Frown]
و لينيت نطت قدامها عشان تحمي بنت غابي و هم كانوا اصلا زعلانين من بعض [Frown] ضحت بواحد من التوأم عشنها [Frown] < يمكن ده المشهد اللي علق في دماغي ليها [Razz]

--------------------

-

المشاركات: 8104 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2010  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  46  47  48   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت