منتــدى الســالميــه   
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم العـــام » ســاحــــة الــسياحــه والـسفـــر » Algeria Photos Gallery ● نعمة التنوّع (الصفحه 9)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  33  34  35   
الكاتب الموضوع: Algeria Photos Gallery ● نعمة التنوّع
88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
أيقونه 29 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ 88448.     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 

◦◦الجزائر _ منوعات◦◦

صور منوعة من كل حتة لووول,,

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

[ ديسمبر 19, 2010, 02:43 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: [Hamza-Ro] ]

المشاركات: 2735 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ 88448.     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 

◦◦الجزائر _ منوعات◦◦

صور منوعة من كل حتة لووول,,

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

[ ديسمبر 19, 2010, 02:34 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: [Hamza-Ro] ]

المشاركات: 2735 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
v . e . l . v . e . t
عضو مستمر
رقم العضويه 87344

This user is from France
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ v . e . l . v . e . t     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
 -
ياحلوها نشرين يوم كانت صاقيره ياختشي [kiss]
[bgrlaugh]

--------------------

-

المشاركات: 3250 | تاريخ التسجيل: يناير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
•.NiN.•
عضو
رقم العضويه 21036

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ •.NiN.•     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
^^
ممكن جدا تكون انا عفكرة [Big Grin]

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 23512 | تاريخ التسجيل: فبراير 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
R3ed ..
عضو فعال
رقم العضويه 82881

This user is from Jordan
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ R3ed ..     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
الصور تبعون المدن والمباني اللي من فوق بتخويت
كانو مدن من اروبا وااو

--------------------
 -

المشاركات: 6353 | من: الاردن | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
v . e . l . v . e . t
عضو مستمر
رقم العضويه 87344

This user is from France
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ v . e . l . v . e . t     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو •NesnouSA•:
^^
ممكن جدا تكون انا عفكرة [Big Grin]

[eyelove] [kiss]

--------------------

-

المشاركات: 3250 | تاريخ التسجيل: يناير 2009  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ 88448.     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رعد منور الحتة ,

انا هاحاول اضيف فيديوهات spot , عشان تعيشوا الصورة لووول,

---

فيلفت منورة و نسريم كمان [Big Grin] , تعرفي اظن انو الحي نفسوا اللي اتربت فيه نسرين, حي القصبة العثماني , مش كذه نسرين ؟

---

انا ما زرتش كل المدن اللي حطيتها على فكرة لووول,, عموما انا بالصيف احي اروح لـ[سيدي فرج], و بالربيع احب اروح مدينة [جميلة] الاثرية و للمروج القريبة و هي على فكرة على طريق مدينة بلال لووول, و عندي كمان مكان ازوره بالنسبالي أسطوري لووول اسمو [وادي الصفصاف] [heartpump] , جد روعة , انا هادور على صور مصورها في الاماكن دي لانه غالبا بتكون الوجهة المفضلة ليا, و ان ما لقيتش هاعمل تقرير كامل مصور عن المواقع دي الزيارة القادمة و احطه هني

---

[bye] , و لي عودة اكيد [Wink] .

--------------------

زوروا مواضيعي في منتدى السالمية
[rose]

88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
Hi

زي ما قلتلكم , في مروج بعيدة علينا حوالي 40 كم, اروح ليها دايما بالربيع , انام هناك زي البقرة لووول, و اكل حشيش لووول

كل ما اروح هناك لازم احط compilation من الاغاني تبع فيروز و هي بتغني لفيلمون وهبي , مزاج عني [Razz] ,

Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

---

ملاحظين شباب و بنات , الزهزر صفراء [pleased] [Big Grin] , في كمان اغنية لجملة لمغني اسمو بلال بعنوان سهيلة [Big Grin] , المرة الجاية احطها مع باقي الاغاني [super] ,

---

في الصيف عندنا سيدي فرج و جيجل , بزاف بزاف شابين [heartpump] [girlie] ,

Click for fullsize image

[girlie] ,

Click for fullsize image Click for fullsize image
Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

--------------------

[rose]

88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
كيما قلت سيدي فرج تهبل, و بيتنا كلهم يحبوا يروحوا لهناك لووول, و تبتدي المشاكل [Roll Eyes] , المهم نواصل الرحلة [girlie] ,

Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image Click for fullsize image

Click for fullsize image

نودع المكان [Frown] [Embarrassed] ,

و نروح للسيارة ’

Click for fullsize image

اول حاجة اطمان عليها عصافيري [eyelove] <<--- مو جنها الوالدة هي اللي تنظف و توكل [pleased] ,

Click for fullsize image

---

صور اخرى من جيجل [eyelove] [heartpump] ,

Click for fullsize image

السيارة هني لام تبقى جدامي, ما نامنش عاد , لووول

---

و اخيرا احب اوريكم شوي من [وادي الصفصاف] [heartpump] [eyelove] : ,

صج عجيب [eyelove] ,

طولو شب 5 كم و كلو اشجار صفصاف و مياه و عصافير و و و [nut] , اعدكم بموضوع عنو في الربيع تنشاء الله [Big Grin] .

--------------------

[rose]

L'Original
Creative
رقم العضويه 82918

This user is from United States
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ L'Original     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
انبهرت !
اول مره اعرف ان الجزاير حلوه كده !
بفكر فعلا اروح
[Big Grin] الشواطى [nut] [nut]

بالنسبه للجو بيكون بارد باغلب الوقت ولا حر ؟
و التذاكر الطيران بردوه عندك فكره عن الاسعار ؟
و العمله ؟ تساوى كام دولار ؟

جد طالعه فى بالى [Razz]
الجو هنا برد يقرف عايز اروح اى حته دفاء
انشاء الله بالصحراء [rofl]

Click for fullsize image

[eyelove]

--------------------

-  -

Long Live The Queen

المشاركات: 20260 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
v . e . l . v . e . t
عضو مستمر
رقم العضويه 87344

This user is from France
أيقونه 2 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ v . e . l . v . e . t     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو [Hamza-Ro]:
Hi

زي ما قلتلكم , في مروج بعيدة علينا حوالي 40 كم, اروح ليها دايما بالربيع , انام هناك زي البقرة لووول, و اكل حشيش لووول

كل ما اروح هناك لازم احط compilation من الاغاني تبع فيروز و هي بتغني لفيلمون وهبي , مزاج عني [Razz] ,

[crazy] [rofl] [crazy]
حسستني انك آنسه صفاء تبع لحن الحياة

والله انت ذوق كل يوم اكتشف ان ذوقك حلو بالحياة والاختيارات [smoke]

ماشاء الله , الله يهنيكم بهالبلد الطبيعه تجنن
بحر او جبل
[heartpump]

مستمتعين معاك بالموضوع [nut]

--------------------

-

الكبير™
عضو متميز
رقم العضويه 38974

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ الكبير™     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه  عمووووور سابقاً

رووووووووووووووووووووووعة

الصور تحفة والموضوع فيه شغل حلو قوي

بس عايزين صور للبيوت والشوارع من قريب علشان تبين طابع المدن انا ملاحظ معظم الصور متصورة بكادر واسع ومن منظور رأسي

وكل واحد ينزل صور من مدينته وخصوصاً لو هو مصورها بنفسه

--------------------

-

المشاركات: 17625 | من: Alexandria | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
•.NiN.•
عضو
رقم العضويه 21036

This user is from blank
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ •.NiN.•     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه 
^^
انا عندي صور كتير [nut]
في الي انا صورتهم و في الي جمعتهم [Roll Eyes]

بس منين اجيب وقت يا عمروة ؟ [cleverman]
بدي 30 ساعة باليوم و يا رب يكفوني [help]

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 23512 | تاريخ التسجيل: فبراير 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
88448.
عضو مستمر
رقم العضويه 88448

This user is from blank
عمووووور هلا و غلا [rose] ,

انا عارف انو الموضوع كبير شوية و ممكن استعصى عليك تشوفه كويس , انا و نسرين كنا حطينا صور و احنا على الارض مش طايرين يعني لووول,

و علشان اسهلك المهمة انت بس شوف في الصفحة دي [Big Grin] [Razz] .

--------------------

[rose]

الشـقـردي
عضو فعال جدا
رقم العضويه 16752

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ الشـقـردي   البريد الإلكتروني الشـقـردي       تحرير/حذف المشاركه 
يعطيك العافيه اخ حمزه الموضوع عباره عن موسوعه متكامله عن الجزائر بلد المليون شهيد بس مشكله الجزائر بعيده عن الاضواء والاعلام والترويج السياحي والخطوط الجزائريه لاتصل الي دول الخليج

--------------------
 -

المشاركات: 9058 | من: K-U-W-A-I-T | تاريخ التسجيل: أغسطس 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
  الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  33  34  35   

إغلاق الموضوع   Unfeature Topic   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت