منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 17)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  14  15  16  17  18  19  20  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
حرام بعد كل سيزن بتنزل على راسه مصيبة [Frown]
المرة اللي فاتت كانسر و دلوقتي طلاق [Frown]
بكرهك يا ديبرا [Mad]
اخدتيه لحم و رمتيه عضم [crying]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لااااااااا سمر حتى انا طلعلتلي النتيجة ريتا اللعينة, تفتكري عشان كذا كارهينها بزيادة؟؟ [rofl]

التفاصيل والمقابلات اللي حطيتيها تحححححفة تسلم ايدك, أحب أقرا وأستمتع بكل هالشغلات بعد نهاية السيزون [heartpump]

حبيت انو اتجاوب على سؤال ديكستر متى سحب السكينة من العدة لأنو فعلا فكرت فيها في وقتها بس نسيت بعد نهاية الحلقة,

جد دماغ هالديكستر, الواحد يفكر انه متخطيه بخطوة, يلقاه سبقه واتخطاه بألف خطوة..

على فكرة بالنسبة للناني انا من الأول قلقان منها و كنت فعلا لاخر لحظة مستنيها تخبص خبصة .. تخطف هاري مثلا [rofl]

أما ديبرا, انا زيك سمر مايل أكثر لأنها مش عارفة, بس هي نظراتها الغريبة ليه وقرب تفكيرها منه مرات هو اللي يشككني..

على فكرة حبييييييت كلام المنتجة في هالجزئية من المقابلة:

"I will not let this show end with a whimper—it has to end with a bang"

[nut] [nut] [nut]

خبر مايكل وجنيفر للأسف شكله صحيح اذا المصدر EW .. لا تكون كمان هي اللي سابته اففف [crying]

وأتفق معاكي 100% بخصوص ال motivational speakers و بالأخص أصحاب دورات ال NLP مريبين بجد

صورة توقيعك [Frown] [heartpump] [crying] i want to give him a ginourmous hug

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
لسة منتبهة انك يا سمر حطيتي الخبر قبلي
اعذريني الصدمة اعمتني [rofl]
شكله الخبر صحيح [Frown]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

-

[heartpump] [kiss] [Frown] [crying]

مغسى اوى نوميديتى [kiss]

و شفتى الخبر التعيس بتاع انفصالهم [Frown] ... يارب تكون اشاعة مغرضة... انا بحبهم مع بعض [crying]

انا كنت عايزة لومن بس اللى تمشى مش جينيفر كمان [worried]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:

ديكستر كان فرحان جدا بوجودها جنبه
تعابير وجهه و هو بيشوف her dark side [nut]
 -

روووووعة اللقطة ايمان, تمثيله هالموسم كان فعلا فظيع

وانا أطالع في الصورة الان جالس أقول في نفسي ياريت لو كان جوردان نحرها عند الشبك وفكنا [Embarrassed]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

شوفو طلعت مين [rofl]

-

--------------------
 -

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

لقطات تانية حبيتها من الحلقة

-
بعد ما ديبرا تركتهم

-
هالمشهد بالذات هو اللي خلاني احقد على لومن
كيف انكمش على نفسه [Frown]
ذكرني في ردة فعله بعد ما قتل اخوه [Frown]

-
ياريته كسره فوق راسها [Big Grin]

سمر دة انتي طلعتي خطيرة و سرك باتع [super]
دمرتي حياته العاطفية في المسلسل و الحقيقة [Razz]
على فكرة انا خلاص قلبت على جينيفر و اعلنت عليها الحرب [Embarrassed]

--------------------
 -

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااطيه
كرهتها خلاص يا باربي كان معاكي حق [Frown]
استغلتو لحد ما اخدت تارها وبعدين بقا ازاي ومش هقدر اتحمل تفوووووووووو

بس ممكن نلتمسلها العذر الى حد ما بس لو مكانش بالسرعه الوقحه دي
يعني لو بعد فتره اكتشفت انها مش هتقدر مش بعد ساعات يا واطيه

الحلقه رهيييييييييييييييبه
مليانه مشاهد فعلا كنت بحبس فيها النفس واتنفس الصعداء بعدها [Smile]

بعدين قبل ما اشوف الحلقه قريت رد نوميديا هنا اللي بتقول لباربي طبعا انتى مبسوطه ففهمت ان الواطيه ماتت
وبقيت طول الحلقه بتخيل هتموت ازاي وبتوقع كل شويه هتموت خلاص

بس ديكس رهييييييييييييب بمشهد القتل نظراته للواطيه كانو اب فرحان بابنه بعد ما علمو

والمشهد الرهيييييييييييييييييييب لما ديبرا واقفه بينهم
حسيت انها عندها شك كبير فيه وسابتهم بس لانها خايفه تواجه شكوكها وتنصدم صدمة العمر في اخوها
بس مشهد رهييييييييييييييب فعلا لان اخر واحده اتخيلتها تسيبهم هي ديبرا

تخيلوا لو كان السيزون خلص على المشهد ده ونفضل سنه نتوقع هيحصل ايه [Razz]

مش عارف ايه تاثير ده عليا بالمستقبل هههههههه بس بقيت استمتع قوي بمشاهد القتل وانفعل كاني انا اللي بقتل [nut]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
R3ed ..
عضو فعال
رقم العضويه 82881

This user is from Jordan
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ R3ed ..     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
 -

هلاء انا بعرف هاد بطل dexter بس مين هاي اللي معو والله ما بعرفها [Embarrassed] ...في سايت انجي حطو الصورة وكلها بحضروا المسلسل ومكيفينا عليها حكيت خلينا اجيبها هون خلي عمرعلي والشباب ينبسطو [Big Grin]

[ ديسمبر 15, 2010, 04:13 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: R3ED ** ]

--------------------
 -

المشاركات: 6353 | من: الاردن | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رعد دي مراته وبطلة المسلسل معاه

بس في خبر انهم اتطلقو

اعملنا ابحاثك وجيبلنا الخبر اليقين

ونورت يا مان شوف المسلسل هيعجبك

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

بصوا يا جماعة... انا خدت كويز Which Dexter Character Are You?

شوفوا طلعت مين

-

[bgrlaugh] [worried] [rofl]
على رأى واحد كاتب فى الكومنتس... I'm Rita and I'm dead [rofl]

ياريت كلو يعمل التست و نشوف كل واحد طلع مين [Wink]

http://www.buddytv.com/personalityquiz/dexter-personalityquiz.aspx?quiz=52

هههههههههههههههههه

اخرتها طلعتي ريتا

هجرب واشوف ولو اني متوقع

معقول خبر طلاقه هو ودبيرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نتيجتي طلعت زي ما توقعت ههههههههههه
شكلو ده مستقبلي ربنا يستر

-

[ ديسمبر 15, 2010, 04:48 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: amr ali .. ]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

طلع عندك ميول اجرامية
انا عملت الكويز مرة تانية بس زورت اجاباتي عشان اطلع بالغصب ديكستر [rofl]
كنت بعملها في كويز ديسبيريت عشان اطلع غابي بدل المليقة سوزان [nut]

حشتاق جدا لديكستر و للموضوع و لمشركاتكم و لجرايد سمر [heartpump]
حاسة نفسي على وشك البكاء [crying]

--------------------
 -

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
ههههههههههههههههههههه

بدل ما تبكي شوفيلنا مسلسل سايكو تاني نتابعو

لو ما فشيت خلقي بمسلسل اعتقد اني هعمل مسلسلي الخاص هههههههههههه

وهبدا بالمدير ان شاء الله

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:

حشتاق جدا لديكستر و للموضوع و لمشركاتكم و لجرايد سمر [heartpump]
حاسة نفسي على وشك البكاء [crying]

me 2 [crying] [crying] ... بس انا قدامى كام يوم كده هتلاقينى بكتب جرايد برضه ما تقلقيش [Big Grin]

بس ممكن زى ما عمرو بيقول... نشوف مسلسل نتفق عليه كلنا-الرباعى المرح- انا و انتى و عمرو و سكوربى... و رقصنى يا جدع [rofl] ...

و يا جماعة خبر طلاق مايكل و جينيفر حقيقى [Frown] ... قريته على بلوج اخباره موثوق فيها... بيقول ان ال reps بتوع مايكل و جينيفر اعلنوا الخبر و قالوا ان قبل قرار الطلاق كان فيه انفصال ما بينهم لحد ما قرروا يتطلقوا...

و فيه اوشاعات ان جينيفير فى سيت المسلسل كانت بتشتكى و مش مبسوطة و عايزة تنفصل [Mad] ... يا جزمة انتى تطولى مايكل [worried]

المهم انا بحبهم الاتنين... بس بحب مايكل اكتر اكيد... و الخوف ان ده يأثر على المسلسل... فيه ناس بتقول ان كده ممكن يعملوا حاجة فى ديبرا او يموتوها [worried] ... ديبرا مهمة لديكستر... يارب الموضوع ده ما يأثرش على المسلسل...

المهم ... قريت ردود الناس على النت... لقيت ان فيه حالة عامة من الاحباط و الغباء [Embarrassed] ...

يعنى ناس بتقول ازاى جينيفر تسيب الاتنين يمشوا من غير حتى ما تشوف وشهم... او ازاى لومن غيرت رأيها كده بسرعة و قررت انها تمشى... و ازاى اصلا تمشى و هى عارفة سر ديكستر... او ليه بيقولوا ان ديبرا حلّت قضية فتيات البراميل [rofl] و هما مالقوش جوردان...

طبعا الاحباط اقدر افهمه... لان بعد فينالى سيزون 4... اى فينالى مفهوش مفاجأة على نفس المستوى مش كفاية... رغم انى فعلا مكنتش محبطة... لان ده سيزون بيعرف ديكستر حياته و شخصيته اكتر بعد ريتا... بكتشف ذاته اكتر ...

المصيبة فى الغباء... تصرف لومن طالع منطقى جدا ... الكتاب عملوه بطريقة حلوة... يعنى ماقتلوهاش عشان يمشوها او اى سبب اهبل طلعولنا بيه عشان تمشى... her dark passenger's dissappearnce makes total sense 2 me... coz she was never this person... she's not dexter...her mission was accomplished and she didn't feel she wanna continue this way or in this kind of life...its like killing those those ppl and seeing them vanishing made her feel that watever happened 2 her never really happened...it's not real... and she's just the same person who came Miami 2 explore the world... she didn't wanna continue this life coz she's not this person... Dexter misunderstood her when he thought that when he taught her how 2 kill... it made another version of him... it's not like that.. her appetite 4 blood and killing have just vanished...unlike him... his Darkeness never vanishes and she knew that...

that's why I kinda understand her and feel 4 her... but it doesn't change the fact that I'm so freakin' happy she left [happy.]

بالنسبة لديبرا... كنت عايزة ارد عليهم اقولهم يا اغبياااااا هى اللى لقت المكان اللى كان بيحصل فيه التعذيب و القتل... هى اللى لقت المكان ده اللى بأسم جوردان يعنى هو صاحب المكان يعنى هو فى الموضوع... لقوه و لا لأ ... هو برضه القاتل و هى اللى اثبتت ده..

فى ناس برضه قالوا ازاى كوين يتبرىء بمجرد ان الدم اللى على جزمته طلع مش بتاع ليدى... احب اقول برضه يا اغبيا ... ان بقية الادلة ظرفية... انه بيكلمه او بيقابله او اى حاجة دى كلها ظرفية... الدم ده هو الحاجة الوحيدة اللى كان يثبت وجوده فى مسرح الجريمة ...غير كده مفيش دليل تانى..

واحد برضه بيقول ان ليدى كان ضابط... و المفروض ان مقتل زميلهم الضابط يخليهم يهتموا اكتر من كده مش يروحوا حفلة عيد ميلاد و ينفضوا للقضية...اقولهم برضه يا جماعة... ده كان ضابط فاسد و اتمسك متلبس فى اعمال مشبوهة و طلع من الشرطة خلاص... يعنى لا هو زميل و لا هو مهم...

بالنسبة لديبرا و انها سابتهم يمشوا من غير ما تشوف وشهم... انا لو مكانها اعمل كده بالضبط... هى مش مبسوطة انها خدت قرار مش بروفشنال و خلت 2 قاتلين يمشوا بسهولة... but if there's anything we r learning....it's that life is complicated and ppl r not black and white... and her seeing wat happened 2 this girl made it hard 4 her 2 not sympathy and think she'll do the exact same thing...Debra used 2 believe like Harry...that nothing justifies the fact that u've killed some1...this is another deb and it was clear that she was confused and scared and didn't know wat 2 do...but just realized that she can't judge this girl and made her leave.... putting face 2 this girl would make it harder 4 her.. just being anonymus makes it easy 2 move on without having her in mind and tracking her all the way.... wat debra did was logical and makes sense...

و ناس تقول فيه حاجات متسابة من غير اجابات... اقولهم برضه يا اغبيا... ما هو ده الطبيعى... و الاجابات هتبقى فى سيزون 6 [help]

المهم... انا زعلانة و مش متخيلة انى هستنى ديكستر سنة كمان [worried] ... و ياريت يغيروا الروتين شوية و يخلوا الحلقات تزيد بقى عااااااااا [crying]

[ ديسمبر 15, 2010, 12:46 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Barbie Girl ]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt

-
[Frown] [heartpump] [crying]

رد مقتبس:
ذكرني في ردة فعله بعد ما قتل اخوه

exactlyyyyyyyyyyy [crying] ... شكله رهييييييييب.. اه يا قلبى [crying]

---------------------------------------

عمرو... طلعت ديكستر [bgrlaugh] ... لو ناوى تقتل او حاجة قلنا و متقلقش... احنا هنتعاطف معاك ...مفيش حد هيفهمنا اكتر منك [Wink]

نوميديا ...لما عملتى التست تانى طلعتى مين؟؟.. انا مش متخيلاكى ماسوكا خااالص [rofl] ... حساكى ممكن تكونى "انجيل" [heartpump]

--------------------

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  14  15  16  17  18  19  20  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت