منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 9)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

just finished watching episode 1 in season 4...what a premiere

انا افتكرت انى هشوف ريتا و هى لسه حامل و ديكستر بيعانى معاها و ازاى بيضبط حياته... بس لقيت اختلاف كبييييييييييير...ديكستر عنده طفل و عايش فى بيت كبير و رب اسرة!!!!!!!!!!!!!!!

لما عرضوا الاختلافات بين اللى كان بيعملوا فى التتر الاول و دلوقتى....لوووووووووووووووووووووووووووووووول... اتقتلت من الضحك [rofl] ... و شكله تعبان و مرهق يا حرام.... و ازاى مأثر عليه فى شغله و حياته اليومية و حياته الخفية...

الضابط السخيف ايااااه مارحش فى داهية ليه [Mad] ... لأ و الاسخف انه بيرخم على ديكستر... احلى حاجة ان ديب بتدافع عن اخوها [heartpump] ... تقبرنى بجد عسسسسسسسسسسسسسسسل [kiss] ...

و لاندى رجععععععععععععععع... بحب لاندى اكتر من انطون ده ... يارب ديب ترجعله [heartpump] ...

حاسة ان التحقيقات اللى ديب بتعملها عن الCI اللى كانت على علاقة بهارى دى-مامت ديكستر-... حاسة انها ممكن توصل ان ديكستر يبقى ابن هارى البيولوجى.... بجد يا خوفى...

لاجويرتا و باتيستا!!!!!!!!!!!!!!...seriouslyyyyy!!!!!!!!!!... بس قشطة احسن من البايخة التانية...

ماسوكا [rofl] ... لسه عبيط زى ما هو [crazy]

و اخيرا و ليس ... القاتل!!!!!!!!...ليثجو هو القاتل!!!!!!!!!!... انا كنت شايفة صور ليه و هو واقف معاهم قلت ده هيبقى ضابط زميل معاهم... يطلع هو الfreak who kills!!!!!!!!!!!!!!!!!

anyway...gotta go watch episode 2....just can't wait...wanna see wat's gonna happen 2 dexter after the car crash :S:S:S

صحيح... الطفل يجنننننننننننننننننننننن...ماشاءالله يطير العقل...قمررررررررررررررر [kiss] ... انا عايزة من ده [crying]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
باربي ونوميدياااااااااا
كل سنه وانتم طيبين وبالف خير

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

المهم... انا داخلة على السيزون الفزيع المريع اللى هيحبس انفاسى [nut] ... و من اكتر الحاجات اللى متحمسلها فى السيزون الرابع هو الراجل ده...

-

فزيييييييييييع يخربيته بيقتلنى من الضحك [crazy] ... كنت بشوفه فى مسلسل 3rd Rock from the Sun ...مسلسل اهبل بس كان بسلينى اوى [rofl] ...متحمسة اشوف الراجل ده هيعمل ايه مع ديكستر [bgrlaugh]

انا كمان كنت بتابعتو بالمسلسل ده مسخره

بس هتتفاجئي بدوره بالمسلسل ده بجد رهييييييييييييييييييييييييييييييييييب
ويمكن كان منافص قوي جدا لديكستر على البطوله بالسيزون ده

مش هحكي اكتر عشان محرقلكيش السيزون الخرافي ده

رد مقتبس:
عمرو باشا...

اولا... عااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... ريتا دى هى الستريبر اللى كانت فى ديكستر!!!!!!!...لسه واخدة بالى اصلا... يععععع بجد... عندك حق هى صوتها زى فحيح الافاعى كده..زبالذات فى ديسبرت... على فكرة دورها فى ديسبرت كان انسب ليها من دورها فى ديكستر مش عارفة ليه...

هي بنت الجزمه دي بكرههاااااااااااااااااااااااااااا
وكرهتني بحلقاتها اللي طلعت فيها في ديسبريت جتها القرف

رد مقتبس:
عمرو باشا...

بالمناسبة... اكيد انتوا بتحبوا مايكل سى هول... كان ليه مسلسل اسمه "six feet under" بيقولوا عليه تحفة قوى... انا حمله دلوقتى....انا متحمسة لان فيه مايكل <3<3<3

نزلت المسلسل مخصوص عشانه

شفتو روعه بس غريب قوي وكئيب جدا جدا جدا جدا

وبغض النظر عن دوره بالمسلسل بس كان حلو

والمسلسل عملي اكتئاب شديد بعد ما خلصتو

اخر حلقه بسيزون 5 منه غريبه قوي قوي

والمشكله اني شفتو ورا بعض وبفتره قليله قوي فكان جرعه مركزه من الكئابه

بنصحك متشوفيهوش روا بعض حلقه كل يوم او اكتر كفايه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
و انت بالف خير يا عمرو
اختفيت فين؟ خفت لتكون اخدت اجازة تانية من النت [Big Grin]
شفت آخر حلقة ؟
في حاجة عايزة اسالك عنها

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
يا جماعة وصلت للحلقة الرابعة...

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لاندى مااااااااااااااااااااااات [crying] [crying] [crying] ....OMG it's soooooooooo unbelievable

مشهد ديب و هى بتتصاب و هو بيتقتل فزييييييييييييييع...شكله لما مات [crying] [crying] ...انا كنت بحبه اوى و كنت مبسوطة ان هو و ديب رجعوا لبعض ... بجد عاااااااااااااا [crying]

انا عرفت قصدوكوا ايه ان السيزون الرابع احلى... من اول حلقة و السيزون رهييييييييييييب و مجرد مشاهدة الحلقات ممتعة...

ديكستر و حياته بعد الجواز و الاطفال... بجد قتلنى من الضحك [rofl] ...

الحلقة لما حصلت الحادثة و كان ناسى هو خبا الجثة فين [rofl] ...و الحلقة لما كان فيه مخرب فى المنطقة و كان عايز يخوفوا ...و الجيران المتخلفين افتكروا ان ديكستر هو المخرب و جريوا وراه [rofl]

It says watch and report a**holes not watch and run [crazy] [crazy]

لما ديكستر بحاول يختلط بيهم و يبقى زيهم... فيزق استور فى المية و هى تتحرج [rofl] ...

او لما انجل و لاجويرتا يدخلوه فى علاقتهم و ياخدوا رأيه...his facial expressions [rofl]

و لما كانت ريتا و ديب و ماسوكا بيوصلوه [rofl] ... كان بيصعب اوى عليا يا حرام...

حواراته مع هارى [heartpump] ...حواراته مع نفسه [nut]

بجد كل حاجة تحفة... فى حاجات كتييييييييير اوى عايزة اكتبها بالتفصيل... بس هستنى لما اخلص السيزون بقى و احلل و افصص براحتى...

ليثجو دوره حقيييييييييييير... ازاى سايكو كده ازاااااااااى [Mad]

الضابط السخيف زميلهم مش طايقاه بجد [worried] ... هو و الصحفية و كل ده ...جته القرف مستفز... and a dirty cop [Embarrassed]

لما اروح اتفرج على الحلقة الخامسة..and i'll keep u posted

deb: stay with me [Frown] [crying]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
عمرو باشا...كل سنة و انت طيب...

ليثجو يخربيته بدأ يبان الجزء السايكو منه و بصراحة مبدع فيه...

ريتا...انا كمان كرهتها اوى لما عرفت ن هى اللى كانت فى ديسبريت....اتفووووووووووو

six feet under...كويس انه عجبك عشان مكنش حملته على الفاضى....و كويس انك قولتلى انه كئيب عشان انا مش فى مود اكتئاب خالص...

نايف قالى ان مايكل طالع فى دور شاذ :S:S:S...عامة انا يهمنى الكونسبت اكتر...

متتصورش بجد ديكستر بcheer me up ازاى... فزيييع بجد بببقى فى مود هباب و مجرد انى اتفرج على المسلسل ببقى فى دنيا تانية....

بعد اذنكوا هروح اكمل...

--------------------

-

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمر صعبتي عليا لما كنتي متحمسة لرجعة لاندي [Big Grin]
عرفت ان فرحتك مش حتطول و ح تنصدمي بعدين [Frown]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:
سمر صعبتي عليا لما كنتي متحمسة لرجعة لاندي [Big Grin]
عرفت ان فرحتك مش حتطول و ح تنصدمي بعدين [Frown]

[crying] [crying] [crying] [crying]

انا متأثرة جدا يا نوميديا [Frown]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
OMG...trinity is just like dexter...a husband and a father [Eek!] [Eek!] [Eek!]

that's a reaaaaaaaaaaaaaaaal challenge....and dexter knows him...knows who he's...wat is he gonna do the next couple of episodes....begad amazing....amazinggggggggg ye7'rbethom [super]

--------------------

-

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

مقدرة شعورك يا سمر [Frown]
بس تسارع الاحداث في الحلقات الجاية رح تخليكي تنسي موته
القادم اعظم [super]

--------------------
 -

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
انا خلصت سيزون 4 يا جماعة [Eek!]

OMG OMG OMG

مهما كانت تصوراتى عن الفينالى...عمرها ما كانت تبقى كده..

In a blood bath, just like dexter...

simply amazing amazing amazing season...

عندى كومنتس كتير اوى بس هكتب رد مفصل بعدين لانى مش مستوعبه...

بحمل سيزون 5 و كام حلقة و ابقى ماشية معاكم...

انا مش مستوعبة السيزون فينالى يا جماعة... يالهووووووى انا مصدووووومة

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
يا جماعة انا لسه مصدومة....يخربيتهم بجد ايه ده.... متضايقة اوى بجد [crying] [crying] [crying]

Dexter is defiantly the best show EVER...I'm officially addicted to it...I don't think I'll ever enjoy watching a show that much....

wat a show!!!!!!!

I'm still in shock [Eek!]

--------------------

-

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

سمر هي دي ردة الفعل اللي كنت منتظراها منك [Big Grin]
و المسلسل فعلا خرافي [heartpump]
في انتظار رايك المفصل [heartpump]

--------------------
 -

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
يا جماعة انا لسه مصدومة....يخربيتهم بجد ايه ده.... متضايقة اوى بجد [crying] [crying] [crying]

Dexter is defiantly the best show EVER...I'm officially addicted to it...I don't think I'll ever enjoy watching a show that much....

wat a show!!!!!!!

I'm still in shock [Eek!]

ههههههههههههههههههه

كنت مستني ردك ده بعد ما تخلصي السيزون

رهييييييييييييييييييييييييييب فعلا والنهايه رهيبه رهيبه

قد ما كنت بكره ريتا بس زعلت عشان لخبطة حياة ديكستر بعدها

انا شت النهايه دي من شهر 2 يمكن وفضلت على نار 7 شهور لحد ما نزل السيزون الجديد وعرفت اللي هيحصل

انتي بسهوله هتشوفي الاحداث بسرعه

دلوقتى تقدري تشوفي الردود باول صفحتين او تلاته وتقريهم

بس النهايه رهييييييييييبه وكويس انك محرقتيهاش على نفسك عشان نشوف رد الفعل ده واكيد بانتظار ردك المفصل

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:
و انت بالف خير يا عمرو
اختفيت فين؟ خفت لتكون اخدت اجازة تانية من النت [Big Grin]
شفت آخر حلقة ؟
في حاجة عايزة اسالك عنها

هههههههههههههه
لا دي اجازة اجباريه مش اختياريه

ان شاء الله من بكره معاكم طول الوقت

اسالي عن اخر حلقه بس اكتبي تنبيه قبل السؤال عشان اللي لسه متابعوش

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

الحمدالله ع سلامتك عمرو [rose]

سبويلر
كنت عايزة اسالك عن آخر مشهد في الحلقة اللي فاتت
دلوقتي الشخص الرخم اللي بعته كوين ليراقب ديكستر شافه و هو بيرمي الاكياس في البحر
دة يعني انه عرف خلاص ان ديكستر بيقتل ؟
مش قادرة اتقبل ان كوين يعرف حقيقة ديكستر [Frown]
اكيد حيفضحه [crying]

--------------------
 -

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت