منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 10)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  7  8  9  10  11  12  13  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
يا جماعة انا بجد متضايقة اوى ازاى كده [Frown]

دى نهاية صعبة جداااااااااااااااااااا....

و زى ما قلت يا عمرو...انا مش بحب ريتا برضه بس اتأثرت اووووووووووووووووى.... اتأثرت عشان هى ام و عشان منظر الدم و الطفل مرمى كده...عشان هاريسون...و عشان ديكستر...عشان انا بحب ديكستر مع ريتا...بحب الامان و العلاقة بين ديكستر و ريتا...

بجد انا مفيش مسلسل عمل معايا كده...انا متضايقة اوى و مش قادرة اكتب حاجة [worried]

و اكيد لازم ابتدى اشوف سيزون 5 النهاردة... يا ترى أد المستوى و لا لأ؟؟؟..

اصلهم لما عملوا كده رفعوا الستاندرد جامد اوى... لازم يدونا صدمة زى دى فى سيزون 5 عشان يتفوق على سيزون 4...

عاااااااااااااااااااااااااااا [crying] [crying] [crying] [crying] [crying] [crying] [crying]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمرررر

الان شفت ردك في موضوع ساينز, نهاية سيزن 4 كانت فعلا صدمة بمعنى الكلمة, اخر حاجة تخطر عالبال!!!!

وانا على فكرة زيكم كنت ما أحب ريتا قد ما كانت مضطربة وتجيبلي الهم من المشاكل اللي مو راضية تحل عنها,

بس اني قد ما كنت أتنرفز منها قد ما زعلت عليها, لما خصلت الحلقة جلست متنح والله حسيته زي الحلم [Frown]

جون ليثغو أجرم بمعنى الكلمة في أداء دوره, كان جد جد جد مفاجأة الموسم, بالذات بالنسبة لممثل كوميدي

وأخذ الايمي عن دوره وقتها على فكرة, بكل جدارة استحقها بصراحة..

عمرو & ايمان

انا لسه ما ابتديت في الموسم الخامس, بس ألحقكم وأفهم الموضوع برجع أشارك معاكم انشالله..

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سكوربىىىى...اخيرا نورت الموضوع...

رأيى نفس رأيك بالضبط.... انا لسه متنحة اصلا و بفتكر المشهد... بجد مفيش مسلسل عمل فىّ كده ابداااااااا...

كنت قريت لقاء لكاتب المسلسل بيقول انه كان كاتب نهايتين للمسلسل... النهاية دى و النهاية التانية هى ان يجى لديكستر تيلفون عن جثة و يبقى محتار يروح لريتا و لا شغله...و يبص للكاميرا و ينتهى السيزون... اكيد النهاية دى احلى كتييييييييير...مؤثرة اوى [crying]

عامة هما عملوا معروف فى ريتا لانى حبيتها بعد ما ماتت اكتر... يعنى عايزة ديكستر يحزن عليها...عايزاه ميحبش حد بعدها... ريتا معاه كانت تحفة...

جون ليثجو الكلبببببببببب بدع... عمرى ما تخيلت ان ده يكون دوره و انه يبدع فيه كده... يخربيته بجد...

شفت اول حلقة من سيزون 5... اللى اقدر اقوله انى عيطت كتير اوى [crying] [crying] [crying]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمر ردة فعلي كانت زيي بالظبط
انصدمت صدمة عمري [Frown]
وضليت طول الوقت ادور على حد يشاركني الصدمة
حتى اللي مبيعرفوش ديكستر عرفوا بموت ريتا [nut]

ريان
انت من اكثر الاعضاء اللي بحب اعرف رايهم عن اي عمل فني
متشوقة اعرف رايك عن هالسيزن
حاول تلحقنا بسرعة، السيزن قرب يخلص [Frown]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمر & ايمان

تسلمو يا رب الموضوع منور بوجودكم [rose]

بدأت في الموسم أمس والان لسه مخلص حلقة الأسبوع حماااااس

سمر لو لسه ما كملتي الحلقات انتبهي لأنو ردي فيه سبويلرز

مبدئيا حبيت أقول انو عجبنتي اضافة جوليا ستايلز & جوني لي ميلر للكاست لأن يعجبوني اثنينهم

وكشخصيات في العمل شخصية لومن في الأول كانت جدا مستفزة بصراحة, انو زي القط والفار جننتوا وجننها!!

ومع انو للان وجودها في حياة ديكستر مربك بحكم انها مش باحترافيته وممكن بربع غلطة تجره لتحت

بس في نفس الوقت أحس هالشي ضايف حماس كبيييير للموسم, انو صاير حرقة أعصاب بحق وحقيق

جوردن كمان ضايف تشويق حلو للموسم, بالذات لما كنا نستناه يطلع وجهه الثاني اللي أخيرا بدأ يبين

المربية اللي كان جايبها ديكستر لابنه في البداية كانت مريبة حسيت وراها شي بس فجأة اختفت كأنو؟

بالنسبة لحلقة الأسبوع كانت رووووووووووعة رووعة روعة بمعنى الكلمة

مرة ممتعة كانت بصراحة من بدايتها لنهايتها, بالذات اخر مشهد واو, واخيرا بدا الجد

ps. هاري الطفل لما قال ماما [Frown]

[ نوفمبر 22, 2010, 09:25 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Scorpian v2.00 ]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
هلاااااااااااااا

نوميديا
انا مشفتش اخر حلقه لسه

هنزل الحلقتين واشوفهم سوا اعتقد اليوم نزلت المفروض

باربي
الصدمه اللى عملتها نهاية السيزون قعدت معايا فتره طويله وخصوصا انه كان لسه بدري على السيزون الخامس واصلا كان مشكوك انه هيتعمل بسبب مرض ديكستر

وكتر الكلام وكتير اتصوروا انو مجرد حلم
لحد ما طلعت ريتا بتصريح هتلاقيه باول او تاني صفحه بتاكد فيه انها ماتت فعلا وانه مش مجرد حلم

بس فعلا من اقوى نهايات سيزون شفتها بحياتي لمسلسل

سكوربيون نوووووورت مكنتش اعرف انك متابع المسلسل
متابعه جديد ولا من زمان ؟؟

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

هلا هلااا عمرو باشا النور نورك

ايوا انا متابع مخلص جدا جدا للمسلسل من أول ما اتذاع

من أكثر مسلسلاتي المفضلة على الاطلاق [heartpump]

السيزون هذا كنت متخوف منه, بالذات ان اللي راح كان تحفة

ومع طلوع ريتا كنت افكر كيف بيكون وضع ديكستر والأطفال الخ..
بس كل شي ضبطوه صح ورجعوا دخلونا في المهم [super]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ولما انت بتتابع من زمان اول مره ترد ليه [cleverman] [Mad]

عموما نورت [Roll Eyes]

انا كنت منتظر السيزون ده بترقب شديد بسبب النهايه المفجعه لسيزون 4
وكمان بسبب مرضه كان في تخوف ان مينتجوش السيزون ده اصلا

وكمان لان سيزون 4 كان مستواه رهيييييييييب فكنت شاكك ان يقدرو يعملو سيزون جددي يتفوق عليه

بس الحقيقه ان سيزون 5 مبهر جدا وحابب شخصية لومن كتير عن ريتا وبتوقع ان علاقتها هتتطور بيه

على فكره لسه مشفتش اخر حلقتين هشوفهم واعلق

وفين باربي ونوميديا اختفيتو ليييييييييييييييييييييييه ما صدقت الموضوع انتعش [Razz]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انا هنا بس مصدومة بسبب الحلقة الاخيرة من weeds [Frown]
المسلسلات الامريكية حتجيب اجلي [nut]

اليوم شفت الحلقة 9 من ديكستر
متل ما قال ريان الحلقة رووووووعة بمعنى الكلمة
آخر حلقات صايرة قمة في الحماس و التشويق

بالنسبة للومن في البداية مكنتش قادرة اتقبلها
لنفس الاسباب اللي قالها ريان
بس ابتديت احبها مؤخرا بعد ما ابتدت تسمع كلام ديكستر [girlie]

عمرو كتبتلك رد عن انسيبشن في موضوع الافلام
شوفه و قللي رايك في نظريتي العبقرية [worried]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

لأنو كنت حاب أبدأ الموسم بدون ما أعرف أي معلومات عمرو, بالذات انو قبل كل موسم تطلع معلومات كثيييرة مرات تخرب أو تحرق الحماس [Mad]

مثلا في السيزون هذا كانت مفاجأة حلوة بالنسبة لي لما شفت جوليا ستايلز في الكاست, وأحلى وأحلى لما شفت جوني لي ميلر

بانتظار ارائكم انت وايمان وسمر في حلقة الأسبوع لأنو للان هي التوب بصراحة شي رهييييب كانت [eyelove]

--------------------

-

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

اوووه الان شفت ردك ايمان [Big Grin]

الحماس جدددد بدا الان, دايما اخر حلقات من هالمسلسل تكون شي خيااالي [eyelove]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
نوميديا نورتييييييييي
ايه weeds ده معرفوش

لومن انا حبيتها من اول ما طلعت لاني بحبها كممثله من الاول وخصوصا من دورها في ثلاثيه Bourne

عن انسبشن دخلت على ما لقيت ردك هههههههه ورديت عليكي بالموضوع هناك

سكوربيون باشا
انا مبحبش ابدا احرق سيزون جديد او اعرف اخبار عنه
او مثلا اسرش على فيلم واعرف معلومات عنه قبل ما اشوفو
دايما بحب اشوف الاول بعدين لو عجبني الفيلم ادور وابحث عنه واعرف كل شيء عن كواليسه
حتى وانا بتفرج بلاقي انه امتع اني اتفرج واندمج مع المشهد اللي بيتعرض من اني اقعد احلل بحس ده بيضيع كتير من متعه المشاهده

المهم يعني كل الصفحات اللى فاتت مش هتلاقي اخبار عن سيزون 5 كان كلو تحليل لسيزون 4
يمكن بس اللقاء اللي مع ريتا اللي بتاكد فيه ان شخصيتها اتقتلت فعلا وان المشهد مش حلم

نورت يا سكوربي وبانتظار مشاركاتك دايما

وانا هشوف اليوم الحلقتين وبكره بكتب تعليقي عنهم

منورييييييييييييييييييييييييييييين

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

عمرو weeds مسلسل كوميدي
قمة في الجنون و التشويق
بنصحك تتابعه، اكيد رح تحبه

--------------------
 -

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
شفتو ب امدب ولقيت ان ديبرا طالعه فيه

بحطو بخطة الداونلود
بس اليومين دول معلق على هاو اي ميت يور مزر رهيييييييييييييييييييييييييييييب المسلسل ده كنت بطلت اشوفو من نص سيزون 4 وبفتره العيد خلصتو وسيزون 5 و6 لحد اخر حلقه نزلت

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

ع فكرة ذوقك مثل ذوق اخي [Big Grin]
كمان هو بيتابع how i met ur mother و friends
و لما قلت مرة انك قبل ما تنام لازم تشوف حلقة من freinds ، كمان اخويا زيك [Big Grin]
عكسي انا، ما بحب كتير sitcoms

بالنسبة ل weeds
ما بتذكر اني شفت ديب فيه
بس يمكن تكون ظهرت ، الذاكرة عندي متدهورة

--------------------
 -

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  7  8  9  10  11  12  13  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت