منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 13)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
واااااااااااااااااو

روعه الخبر باربي

بس امتى ياترى؟؟
مش معقول نستنى 6 ولا 7 شهور

ياريت يبقا باول اشهر من 2011

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

بخصوص الاخ اللى فى توقيعك... هو مش قمر يعنى بس واضح انه شخصيته ساحرة ... انا اصلى بحب الناس الجامدة اصحاب الشخصية و النجاحات حتى لو مش حلوين يعنى .. فلو حصل انى شفت كورة اكيد هركز على الراجل ده [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

انتي مش شايفاه قمر قوي بس لانك تحت تاثير dexter
انا كنت زيك لما ابتديت اتابع المسلسل
ومن حظي وقتها جاله كانسر [worried] ، كنت فأل خير عليه [worried]

رد مقتبس:
مش حاسة انى اقدر اشوفها لسيزونز قادمة بتقتل مع ديكستر...
ولا انا
شكلهم حيبقى بايخ جدا [nut]

عمرو الفيديو اللي حطيته بيحمسسسس
خلاص باقي حلقتين
واكيد الاثارة ح تكون في التوب

و فرحت لخبر السيزن 6
كدة اقدر اشوف الحلقة الاخيرة وانا مطمانة [Big Grin]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مش عارفة يا عمرو مفيش اخبار...

بس اكيد هيذلونا عشان ينزلوا سيزون جديد [worried]

بس مبسوطة بجد... الratings عالية جدا... و كنت قريت ان الفينالى بتاع سيزون 4 عمل رقم قياسى فى المشاهدة فى تاريخ ال showtime [super]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

بخصوص الاخ اللى فى توقيعك... هو مش قمر يعنى بس واضح انه شخصيته ساحرة ... انا اصلى بحب الناس الجامدة اصحاب الشخصية و النجاحات حتى لو مش حلوين يعنى .. فلو حصل انى شفت كورة اكيد هركز على الراجل ده [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

انتي مش شايفاه قمر قوي بس لانك تحت تاثير dexter
انا كنت زيك لما ابتديت اتابع المسلسل
ومن حظي وقتها جاله كانسر [worried] ، كنت فأل خير عليه [worried]

[crazy] [crazy] [crazy] [crazy]

انا فعلا تحت تأثير ديكستر [nut] ...كانوا بيعرضوا فيلم Gamer و مايكل كان فيه [heartpump] ... لقيتنى مبسوطة اوى انه موجود ولا اكنه جوزى [rofl]

و بالنسبة للسيزون السادس... انا مكنتش قلقانة اصلا لانى كنت واثقة انه هيبقى فيه سيزون جديد... المسلسل ناجح جدااااااااااا و السيزون الرابع وهمى و الخامس محمس يعنى مستواه فى الطالع مش نازل...فأكيد لازم يكملوا النجاح [super]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
فاكره اول ما قلتي هشوف المسلسل قلتلك سيزون 4

وكان لساني بياكلني عايز احكي التفاصيل ههههههههههه

اقوى سيزون واقوى نهايه شفتها يمكن على الاطلاق

متحمس قوي قوي لاخر حلقتين

بس نظرا لعوده الكثير من المسلسلات بفكر اني اجمع اخر حلقتين واشوفهم سوا بسهره مميزه [Big Grin]

بس عارف اني مش هقدر امسك نفسي وهشوفها يوم الاتنين

منورين يا حلوين

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
حلقة الأسبوع شي مخييييييييف بيجنني هالمسلسل!!!!

Spoiler

ديكستر لما دخل البيت وقال:

is this the only kind of love I'll ever find

أحد غيري دمعت عينه أو بالأحرى بكي على هالجملة؟ [Frown] [Frown] [Frown]

عقّدوه [crying] [crying] [crying]

[ ديسمبر 07, 2010, 08:41 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: Scorpian v2.00 ]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
هههههههههههه
ملحقتش ابكي انت بتشوفو بالتصوير البطيء ولا ايه

الحلقه رهيييييييييييييييييييييييييبه

خصوصا لما ... محدش يقرا الا بعد الحلقه

وحبيت انه كانت الاحداث مختلفه عن توقيع بالنسبه لنهاية الحيوان اللي كان بيراقبهم

حواره مع ديبرا وهي بتحللهم رهيب البنت دي عقلها رهيب فعلا وبس تيجي عند ديكس بتستغبى

او ممكن نقول من كتر حبها ليه عقلها بيستبعده تلقائيا

كما هو متوقع تسرع وغباء لومن ورطها

الحلقه الجايه الاحداث مشوقه بنهاية الفيديو حطو كم مشهد منها

مش مصدق انو خلاص فاضل حلقه وبس [Frown]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
حبيت بالتصوير البطيء [rofl]

أنا والله أول ما فتح الباب وشاف الدم عالأرض قلت خلاص الرجال اتعقدددد

بالنسبة لـ liddy حتى أنا ما توقعت يخلص عليه بالسرعة هذي, كنت متوقع مطاردتهم راح تكون هي حدث الفينالي

هذا الحلو في ديكتسر, يخلوك تفكر تفكر تفكر وفي الأخير برضه ما تقدر تعرف لوين رايحين

أما ديبرا شي يحرق الأعصاب كيف دايما هي أقرب وحدة لدماغ ديكستر, ماشية مع تفكيره خطوة بخطوة..

أما نشوف نهاية الجنان اللي حيوصلنا ليه هالمسلسل [heartpump]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
يمكن متاثرتش بمنظر الدم لاني عارف انو مش هيقتل لومن ابدا عالاقل دلوقتى ومتوقع انو دم الواطيه التانيه

قد ما نهاية المراقب جت بسرعه قد ما انبسطت ان الفينالي هيركز على راس الافعى لوحدو

بس حاجه تحرق الدم ان السيزون 12 حلقه ونرجع نستنى سنه تاني على ما يرجع [Frown]

واكيد بانتظار الحلقه الاخيره [Frown]
[Frown]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

اي والله جد الأشياء الحلوة تخلص بسرعة اااخ

الا صحيح اللي مجنني هو كيف الكتّاب قدروا يطلعوا علاقة ديكس ولومن بالبراءة هذي؟

الأسبوع اللي راح وهو ماسك ايدها ويعلمها كيف تنحر الرجال صح حسيت المشهد قمة الرومانسية [rofl]

--------------------

-

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
ومتوقع انو دم الواطيه التانيه

[crazy] [crazy] [crazy]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Scorpian v2.00:
اي والله جد الأشياء الحلوة تخلص بسرعة اااخ

الا صحيح اللي مجنني هو كيف الكتّاب قدروا يطلعوا علاقة ديكس ولومن بالبراءة هذي؟

الأسبوع اللي راح وهو ماسك ايدها ويعلمها كيف تنحر الرجال صح حسيت المشهد قمة الرومانسية [rofl]

هههههههههههههههه

لان الاتنين بيكملو بعض عكس علاقته بريتا

ريتا كانت علاقته بيها مبنيه عالكدب والخداع وكان مخبي الجانب ده فيه وده كان بيعمل حاله مش مريحه بالنسبالنا احنا كمتفرجين

دلوقتى الاتنين زي بعض بيكملو بعض واضحين جدا شايفين بعض بدون اقنعه وده تمهيد للنتيجه انهم شايفين بعض في اخر المشهد بدون اي حاجه خالص [Big Grin]

عشان كده حسيت انه ده اللي المفروض يحصل

قد ما المسلسل 12 حلقه بس قد ما فيه تفاصيل مدروسه

كمان مفيش حلقه حسيت بمط او تطويل او لمحة ملل حتى

باختصار بيرفكت [super]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
ومشهد القتل فعلا كان فيه رومانسيه قاتله

متنفذ بطريقه رائعه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
افففففففففففففففففففففف ديكستر مش عايز ينزل الseeds قليلة... بنزله دلوقتى دايركت لينك...

متحمسة بشده و ردودكوا تحمس...و الحمدلله لحقت نفسى قبل السبويلرز [nut]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Scorpian v2.00:

Spoiler

ديكستر لما دخل البيت وقال:

is this the only kind of love I'll ever find

أحد غيري دمعت عينه أو بالأحرى بكي على هالجملة؟ [Frown] [Frown] [Frown]

عقّدوه [crying] [crying] [crying]

[Frown] [crying] [crying]

زعلت بجد عليه... و اللى مزعلنى اكتر انى عايزة لومن تموت و مش حباها خاااااااااالص يا جماعة [worried] ... مش حابة ديكستر ده اللى معاها...مش عارفة يمكن انا بغير عليه [battingeyelashes]

المهم الحلقة سوووووووبر تشويق... بس اللى خانقنى لومن بجد...كنت عمالة اقول يرب الدم ده يبقى بتاعها بس كنت عارفة انه لا يمكن [worried] ...

اخيرا وصل للحقير اللى بيلاحقه... بس ديكستر بيكسر الكود دلوقتى...هو قتل الراجل عشان وقففى طريقه مش عشان هو يستاهل زى الباقيين...I consider this a very bad sign...begad I feel sad he didn't have a choice...and the worst is he didn't feel bad [Roll Eyes]

ديب [heartpump] ...يخربيتك يا يحة...u r so close [nut]

مشهدها مع كوين مؤثر ...حبيت الكلام اللى قالهولها [Frown] ...بقيت احب كوين خلاص [heartpump] ...بس خايفة يضحوا بيه [crying]

متحمسة للحلقة اللى جاية و فى انتظار عيد ميلاد هاريسون [rofl] ..

مش مصدقة انى هقعد سنة من ير ديكستر [Frown]

--------------------

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت