منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 12)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:
عمالة اتفرج على الفيديوز اللى انت حاططها يا عمرو... بجد ممتعة..

بالذات فيديو جون ليثجو... الراجل عسل [heartpump]

و مايكل و هو عنده الكانسر [Frown] [crying] ...الحمدلله انه خف من قبل ما اعرفه اساسا [bgrlaugh]

هى الحلقة اقدر انزلها امتى بقى؟؟؟...بجد مش قادرة استحمل عايزة اتفرج بسرعة [crying]

و يلا احلى تست [eyelove] ...قولولى لو الكلام ممكن يبقى سبويلر

جون ليثجو عسل من مسلسل ثالث صخرة وانت جاي من عند الشمس [bgrlaugh] [bgrlaugh]
بحب المسلسل ده قوي
بس دوره بديكستر كان صدمه بحد ذاته قد ايه ممثل عبقري ورهيب

مايكل لما عرفت انه عنده كانسر زعلت كتيييييييييييير عليه وانبسطت كتير انه قدر يتغلب عليه ويرجع معافى
كنت قلقان لميكملش المسلسل [Razz]

الحلقة بتتعرض اليوم بره وبتنزل عالفجر
انا صباح يوم الاثنين قبل ما انزل الشغل كنت بلاقي التورنت بتاع الحلقه هي وحلقة ديسبريت وبشغلهم على ما ارجع مالشغل يكونو نزلو
من الموقع ده

http://eztv.it/

لو بتحتاجي روابط مباشره الصبح ان شاء الله احطلك لينكات وتورنت

سكوربيون باشا
بحب اقرا ردودك لو كاتبلنا كلت ايه النهارده خد راحتك [Big Grin]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
صور البيبي عسسسسسسسسسسسسسسسسل

بس اللي بالسيزون ده اوحش بتاع سيزون 4 اللي بالصور احلى واعسل

دي صورة كمان ليه مع ديكس كانت توقيعي لفتره طويله

-

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
تورنت الحلقه الجديده

http://eztv.it/ep/24275/dexter-s05e10-in-the-beginning-hdtv-xvid-fqm/

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ريانو سكوريى...

الكوميديا السودا فى المسلسل مش طبيعية بجد... عشان كده بقول لازم نجمع quotes عجبتنا بجد هتبقى حلوة... المسلسل بجد ملياااااااااااااااان...

بالنسبة للاجويرتا... اختى بتتفرج على السيزون التانى و انا بتفرج معاها... افتكرت اللى عملته الحقيرة فى خطيب مديرتها... حقيرة بجد ...

و فكرتنى صحيح بهاريسون و هو بيقول die die [rofl] ...بجد ضحك السنين [crazy]

و مغسى على رأيك ى توقيعى... اخر حاجة قالها ديكستر فى السيزون الرابع [crying] ...بجد اتأثرت جدااااااا... انا شفت المشهد ده مليون مرة و كل شوية اعيده [Frown]

و بالنسبة للكسل ده شىء عادى... انا بحس نى عايزة اكتب عن كل حاجة فى Up to date ... عن الاغانى اللى بسمعها و المسلسللات اللى بشوفها و الكتاب اللى بقراه و كل حاجة فى موضوع واحد [nut] ..

شفت البيرفورمانس بتاع دافى... بس هى ليه صوتها كده [bgrlaugh] ... مسرسعة اوى يا سكوربى بجد لول... عامة هديها فرصتها برضه بما انك معجب بيها [Wink]

-----------------------------

عمرو باشا...

حلوة اوى "ثالث صخرة وانت جاي من عند الشمس" [rofl] ...انا كنت متابعة المسلسل ده بجد كان تحفة...كان بيقتلنى من الضحك... بجد عمرى ما تخيلت انه يعمل الدور الحقير ده... و بالطريقة الرهيبة دى... بس حبيت تعليقه على دوره فى المسلسل... بجد عسسسسسسسسسسسل [heartpump]

و صورة السيزون الرابع تحفة...انا اصلا فاكرة ايام ما كنت حاط الصورة دى توقيع ليك...عمرى ما تخيلت ان المسلسل يبقى كده [Eek!]

انا التورنت كويس عندى... و نزلت الحلقة و عدى اجازة فهظبط و اتفرج...

can't wait [super] [heartpump]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
صحيح يا جماعة... اختى بتتفرج على ديكستر فساعات بتفرج معاها... رجعت اتفرجت على سيزون 1 معاها و شفت حلقة لما ديكستر و ريتا راحوا ى بيت باباه و اتاكد ان هو ده والده...

بجد انا مسطولة...كل ده فاكرة ان هارى ممكن يطلع ابو ديكستر و ناسية الوضوع ده خالص [rofl] ...مش حد ينبهنى يا جماعة [nut]

نوميديا هانم مشغوة فى الماتشات و ناسية المسلسل [iwantattention] ... يلا ارجعى يا ايمااااااااان ديكستر محتاجك و عايزين نعرف رأيك [Wink]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
عمرو باشا

انت الذوق كله يا باشا تسلم على ذوقك [rose] [rose] [rose]

رد مقتبس:

مسرسعة اوى يا سكوربى بجد

[rofl] [rofl] [rofl]

أنا أول مرة سمعت صوتها فيها على فكرة قلت خير انشالله؟ [bgrlaugh]

كانت وقتها نازلة بأغنية Mercy, ويشغلوها طول الوقت في كل مكان وكل ما تيجي أنزل فيها تريقة عند أصحابي

لين ما فجأة بطلوا يشغلوها وقتها حسيت ان في حاجة غلط .. ورحت جبت الألبوم من سكات [bgrlaugh]

رد مقتبس:
كل ده فاكرة ان هارى ممكن يطلع ابو ديكستر و ناسية الوضوع ده خالص ...مش حد ينبهنى يا جماعة
[rofl]

انا للأسف لو أحاول أعدلك كم مرة في اليوم يتقللي جبناك يا عبد المعين.. اغسلي ايييييدك [bgrlaugh]

بالنسبة لل quotes فعلا شي تحفة, بالذات ال inner monologues عند ديكستر شيء غير طبيعي

خصوصا في الحلقة اللي فاتت ناسي ايش كان قايل جوردان, بس ديكستر رد عليه في نفسه:

yes, over your dead body

قمة الرعب والوعيد بس قمة التحشيش في الوقت نفسه جد شي مش طبيعي [rofl]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
انا جيييييت [Big Grin]
رد مقتبس:

نوميديا هانم مشغوة فى الماتشات و ناسية المسلسل [iwantattention] ... يلا ارجعى يا ايمااااااااان ديكستر محتاجك و عايزين نعرف رأيك [Wink]

اسكتي دة انا بقيت متعصبة كروية من الطراز الرفيع
عن جد متعة حقيقية [eyelove]
بالاضافة اني في حالة اعجاب و حب بالقمر اللي في توقيعي [pleased]
بس انا كنت غايبة لاني سافرت و مقدرتش اشوف الحلقة الجديدة الا اليوم
الحلقة اقل ما يقال عنها تفجيييييييييييير
مستوى الحماس في المسلسل في تصاعد رهيب [super]

سبويلرز
الحقير اللي لاحق ديكستر، خلاص عرف كل شي [Mad]
كنت بتمنى ان ديكستر ينتبه لوجوده قرب بيته
خصوصا بعد لقاءهم الغريب في المكتب
حرام ديكستر حيلاقيها منين ولا منين

بخصوص الضحية الاولى ايميلي
علاقتها بجوردن غريبة [worried]
انصدمت لما عرفت انها متفقة معو
وحتى تعابير وجه جوردن وهو بيكلمها غريبة وبتخوف [worried]

بالنسبة لديبرا، بعتبرها عقدة ديكستر الاساسية [Big Grin]
هي الفاهمة فيهم و كل الحاجات اللي عايز يخبيها بتكشفها هي [Big Grin]
ساعات نباهتها بتنرفزني [Big Grin]
و حاسة انه في نهاية المسلسل هي اللي حتوصل لحقيقة ديكستر
بس حبيت انها متفقة مع فلسفته بخصوص تحقيق العدالة

اخيرا ، بالنسبة لعلاقة ديكستر و لومن
اكيد يا سمر زعلتي [Big Grin]
بس انا بقول الحي ابقى من الميت [Big Grin]
ع الاقل مش متل الغتيتة ريتا اللي ماتت و هي مش عارفة ان ديكستر قتال قتلة [Razz]
و رغم اني ديكستر كان متعلق بريتا
بس بشوف انه تعلقه بيها كان بسبب احتياجه لوجود العائلة
و الدليل انه كان متردد لفترة
عكس علاقته مع لومن
اللي بيشوفها انها مكملة له [girlie]

انتهت حصة الفلسفة [Razz]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
هههههههههه

حبيت ردك نوميدا

بس في سؤال محيرني

كتاب المسلسل عارفين ان الناس بتكره ريتا وبتتنرفز منها؟؟ وهل هما كانو قاصدين يختاروها عشان يحصل رد الفعل ده

لاني لحد الان شايف اغلب اللي شافو المسلسل متفقين على راي واحد فيها

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مبعتقدش انهم واخدين بالهم
و الدليل انهم قرفونا بطلتها البهية اربع مواسم [help]
الا اذا كانو ساديين و متعتهم تعذيب المشاهدين [Razz]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
هههههههههههههههه

اعتقد كان تعذيبهم لينا جزء من تصنيف المسلسل كمسلسل مرعب

حبيت الحلقه جدااااااا من اقوى الحلقات

زعلان قوي ان فاضل بس حلقتين وياريت يبداو بسيزون 6 بسرعه

متشوق اعرف نهاية السيزون بسرعه عشان استمتع بنهاية ابن الجزمه اللي بيراقبه

حبيت قوي حوار ديكس مع جوردان وهو بياخد منه مسحة الdna من اول المشهد لاخره ممتعه اللطشات بتاعتهم لبعض

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
ريانو سكوربى

تصدق كلامك حمسنى اكتر انى اسمع البومها [Big Grin] ... افتكرت انك معجب بخامة الصوت دى ...لكن طلعت زيى بس اتعودت + انها عاملة ميوزيك حلوة...هسمعها و اقلك رأي

although I'm already loaded w/ tons of albums I wanna hear :S:S:S

رد مقتبس:
انا للأسف لو أحاول أعدلك كم مرة في اليوم يتقللي جبناك يا عبد المعين.. اغسلي ايييييدك

[rofl] [rofl] [rofl]

و كلو كوم و ال inner monologues كوم تانى....تحشيش السنييييين...

بتفرج دلوقتى على السيزون التانى مع اختى... لما بيشكروا فى ال bay harbour butcher... و هو يقول فى دماغة... "thank u" or "in other circumetances I'd be flattered"

[rofl] [rofl] [rofl]

نوميديا هانم...

بخصوص الاخ اللى فى توقيعك... هو مش قمر يعنى بس واضح انه شخصيته ساحرة ... انا اصلى بحب الناس الجامدة اصحاب الشخصية و النجاحات حتى لو مش حلوين يعنى .. فلو حصل انى شفت كورة اكيد هركز على الراجل ده [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

بالنسبة للحلقة... بجد حماااااس... خاصة الاخ الحقير اللى عرف كل حاجة عنهم... و المستفز بجد ان ديكستر مش حاسس بيه ابدا و لا يعرف عنه حاجة...

فكرنى بالمرحوم دوكس... كان رخم كده برضه... يارب نشوف نفس النهاية بس اكيد مش بطريقة قدرية... عايزين حاجة جديدة و صادمة زى سيزون 4

و ديبرا طول عمرها فاهمة السوسة... فاكرة برضه لما كانت مطلعة بروفايل و كان بالضبط مواصفات ديكستر؟؟؟... و هو يا حرام دمر نفسيتها عشان تبعد عن تحليل شخصيته... يا حبى لديبرا و طولة لسانها...

علاقة ديكستر و لومن :S:S.. بصى هو انا حبيت التطور الطبيعى بتاعها... يعنى جت فى الوقت المناسب... بس برضه مش حابة العلاقة... يعنى انا معنديش مانع يضحزا بلومن زى ما ضحوا بريتا كده... مش حاسة انى اقدر اشوفها لسيزونز قادمة بتقتل مع ديكستر... مع انه يبقى تحدى حلو لو اتجوزا مثلا و نشوف ديكستر هيتعامل ازاى مع حد عارف سره...

"حبيبتى انا رايح اقتل و جاى علطول"....و هى تفكره بكود هارى...

مش مصدقة ان فاضل حلقتين بس و هفضل مستحملة كده لسيزون تانى :S:S:S:S..

عمرو باشا...

واضح انهم حسوا ان كل الناس مش طايقة ريتا بدليل انهم موتوها... بس بجد انا مفتقداها... كنت بحب الاستقرار اللى بتديه لديكستر...+ استور و كودى + حبيب قلبى هاريسون...

افتقدت هاريسون الحلقة دى ...

يلا فى الانتظار...

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
مشهد من الحلقه القادمه

رهييبه نهاية المشهد

حتى لما بينزلو مشاهد بيخلو نهاية المشهد تحمسنا اكتر

http://www.youtube.com/watch?v=bTOwXkY7fmU

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
اوووووووووووووووووف المشهد يحمس بجد.... can't wait

و حبيت القعدة اللطيفة اللى قاعدينها... يخططوا للجريمة اكنهم بيتفرجوا على التلفزيون [rofl]

لومن...موتى لوسمحتى...ماليش مزاج فيكى خالص [worried]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
ههههههههههههههه

حبيت الجو بينهم روعه

وحرام دي لو ماتت هزعل قويييييييييييييييييييي

عسل قوي لومن

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt

Dexter Picked Up For A Sixth Season!

-

This doesn't surprise anybody! The show's a hit!

Showtime's Dexter has been picked up for a sixth season and we can see why! The show received 2.5 million viewers for last Sunday's episode, which was up 43% from the Season 5 premiere! Wowsa!

The show's season finale, which airs Dec. 12, will surely be ratings gold!

Are U happy Dexter is coming back??
------------------------------------------------

اكييييييييييييييييد مبسوطة... يستاهل 100 سيزون كمان [super] [super] [super] [super]

--------------------

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت