منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 11)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
على فكره how i met ur mother و friends في صله بينهم بس مش فاكر في ايه يا الانتاج يا التاليف
وليهم نفس الجو تقريبا والاتنين روعه
بس فرندز ليه معزه كبييييييييييره بقلبي وبقالي 7 سنين بشوفو وشفتو فيهم 28 مره كامل ودلوقتى بالمره رقم 29 بالسزون 8 هههههههههههههه

مجنون فرندز انا وفعلا مبعرفش انام الا لو شغلته انام وانا بسمع حوارهم مع بعض بكل ثانيه ضحك

بالنسبه لويدز دخلت دلوقتى ملقيتهاش بس اكاد اقسم اني شفت امبارح صورتها بصفحة المسلسل مش عارف ازاي

ديكتسر نزلت الحلقتين الاخيريتين وان شاء الله سهرة اليوم عليهم

كان نفسي اجمع حلقات السيزون لاخرو واشوفهم ورا بعض لاني بكره اني استنى اسبوع على ما تنزل الحلقه الجديده وخصوصا ان باقي 3 حلقات بس وهيخلص للاسف

بس الحلو انو مفيش توقف بالمسلسل حلقه اسبوعيا بانتظام

بشوف اليوم وبكتب التعليق عن الحلقتين ان شاء الله

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
فين باربي اختفت بعد ما شافت اول حلقه بسيزون 5 ليييييييييييييييييه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
فين باربي اختفت بعد ما شافت اول حلقه بسيزون 5 ليييييييييييييييييه

انا هنا عمرو باشا...

عايزة ادخل من زمان بس عمالة اتفرج على حلقة ورا حلقة ورا حلقة...

المهم وصلت للحلقة 8 [Big Grin]

ديكستر طبعا فظيع و يجنن و بحبه...و انا خلاص بقيت مجنونة ديكستر... بس بعد السيزون الرابع القوى ...انا مش معجبة اوى بسيزون 5...

احسن حاجة عملوها لريتا هى انهم موتوها...عشان لما ماتت انا حبيتها و تعاطفت معاها... و بقيت متضايقة من ديكستر لو حاول ينساها... عشان كده اتضايقت لما كودى و استور مشيوا... لما ديكستر معرفش يتعامل مع استور... كان نفسى يكملوا معاه بس توقعت ان هو ده اللى هيحصل لان وجودهم تحدى كبير لكتاب المسلسل... غير هاريسون الطفل الجميل اللى لسه صغير على انه يفهم...

لومان [worried] ...لو فيه قصة حب فى الموضوع انا هتضايق....لغاية دلوقتى علاقتها بديكستر مش عجبانى...كان نفسى لما عريسها جه انها كانت تروح معاه... اتمنى يكون اخرها فى السيزون ده...

حبيت المربية... حسيتها بتربى ديكستر كمان [rofl]

لاجويرتا [Eek!] ...حقارة السنييييييييييين بجد.. بس فعلا بيعجبنى فى المسلسل انه واقعى... يعنى هى ممكن تكون لطيفة و ظريفة بس هى تعمل اى حاجة عشان تحافظ على مكانها...

ديب [heartpump] ...ده انا حبيت كوين عشان هى حبيته... و يا ب تفضح لاجويرتا [iwantattention]

قضية "مورتيه " مش عارفة ايه دى بايخة...مفهاش اكشن ...عايزين صدمات و نتايج غير متوقعة...

احلى واحد فى المسلسل دلوقتى هو هاريسون [kiss] ...عسسسسسسسسسسسسسسسل انا عايزة طفل كده [nut] ...و حوارات ديكستر مع هاريسون جامدة... علاقتهم جميلة اوى [heartpump]

انا عايزة اكتب ال quotes بتاعت ديكستر عشان بجد بتبهرنى [heartpump] ...لازم نعمل الموضوع ده...نكتب الكوتس المفضلة عندنا من ديكستر...

صحيح اتفرجت على الminisodes ...الearly cuts ...حبيت الفكرة و حبيت القصص... بالذات قصة البنت بتاعت السيرك اللى بتقتل ازواجها... حبيت انهم بيبينولنا بدايات ديكستر و محاولاته السابقة لحد ما وصل للشكل الاخير اللى دايما بينفذ بيه عملياته...

سؤال اخير... ازاى الواحد يحب سفاح [Big Grin] ...بجد ازاى الكتاب عملوا خلطة ديكستر دى اللى تخللى الواحد يحبه اوى كده...

لسه ليّا تعليقات تانية... بس هروح اقرا ردودكم-خلاص مش هتحرقوا عليّا حاجة [Big Grin] - و اتفرج على الحلقة التاسعة و ارجع تانية...

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:

كنت عايزة اسالك عن آخر مشهد في الحلقة اللي فاتت
دلوقتي الشخص الرخم اللي بعته كوين ليراقب ديكستر شافه و هو بيرمي الاكياس في البحر
دة يعني انه عرف خلاص ان ديكستر بيقتل ؟
مش قادرة اتقبل ان كوين يعرف حقيقة ديكستر [Frown]
اكيد حيفضحه [crying]

المصيبة فى الجزمة اللى بيصوره... شكله حقير و هيقرفنا بقى..متحمسة اشوف نهايتهم ايه...

بس مش طاقة لومن يا جماعة بجد [worried]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Scorpian v2.00:
هلا هلااا عمرو باشا النور نورك

ايوا انا متابع مخلص جدا جدا للمسلسل من أول ما اتذاع

من أكثر مسلسلاتي المفضلة على الاطلاق [heartpump]

[super] [super] [super] [super]

دايما بثق فى رأيك...مبسوطة انك فان [super]

حمستونى على الحلقة التاسعة... اصلا الاكشن خلاص هيوصل للتوب [super] ...بس مش متخيلة بجد انى هستنى حلقة كل اسبوع [worried] [crying]

متعودة اتفرج على 5 حلقات ورا بعض [heartpump]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
اوكى...اتفرجت على الحلقة التاسعة...و اقدر اقول بكل سعادة...واااااااااااااااااااااااااو [heartpump]

SPOILERS

اضافات الحلقة كانت جامدة جداااااااا... ظهور استور و الحاجت اللى عملها عشانها ديكستر... انه فى الاخر قللها I Love u [Frown] ... حبيت انهم رجعوا استور عشان اكتر حاجة بكرهها فى المسلسلات ان شخصيات تختفى كده من المسلسل و لا اكنها كانت موجودة... فبجد انبسطت...

و كالعادة...اخر 4 او 5 حلقات من ديكستر... المواضيع تبدأ تتظبط و توضح معالمها... و كالعادة الناس تبتدى تقرب من حقيقة ديكستر و نستنى نشوف هيعرفوا ايه بالضبط...

بحب ديب كالعادة و حبها لديكستر و كرهها لاى حد يقرب منه او يأذيه...بس حرام كوين تاب و اناب خلاص... المشكلة فى البلوى التانى ...حاسة انه هيعمل حاجة فى كوين و انه هيعرف حقيقة ديكستر [worried]

و خايفة برضه ان ابن ارثر يحاول يوصل لديكستر او يعرفه تانى... حاسه ان نهايته فى السيزون مش بس كده...حاسة انه هيبقى ليه دخل تانى ...

و نهاية الحلقة [Eek!] ...الكلب جوردن عرف ان لومن مع ديكستر [worried] ...لما نشوف ايه اللى هيحصل... لسه هستنى ليوم الاحد [crying]

“I’m proud of you. You protected Astor. Put yourself out there for another person. I had no idea you had that in you. I underestimated you. Assumed you were a monster, when you were capable of so much more. If I’d only seen that… maybe I wouldn’t have led you down this path.” –Harry
[heartpump] [crying] [Frown]

--------------------

-

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمررر

لاغويرتا بجد شخصية زبااالة يخرب بيتها مالها أمان, مهما سوت كويس واتفهمت غلط يبقى اللؤم طاغي جات صنفها البلى

كوين كنت أتوقع مصيره على ايد ديكس زي الشرطي تبع الموسم الثاني, بس مفاجأة حلوة كانت كيف رمى الموضوع عشان ديب

بس انا زيك حاسس انو راح يكون مصيره الان على ايد البلوى اللي كان عينه يفتش ورا ديكس .. كأن ديب ناقصة صدمات [Frown]

[ نوفمبر 26, 2010, 03:39 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Scorpian v2.00 ]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Scorpian v4.00     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

احسن حاجة عملوها لريتا هى انهم موتوها...عشان لما ماتت انا حبيتها

[rofl] [rofl] [rofl]

وعلى فكرة روعة كان رد ديكس على استور لما زعلت ان الطفل ما عرفها

"maybe because the last time he saw you you didn't look like a Raccoon"

[rofl]

--------------------

-

المشاركات: 9563 | تاريخ التسجيل: أغسطس 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
شفتهم اخيرا امبارح

صعب الواحد يستنى حلقة كل اسبوع واستمتعت اني جمعت الحلقتين دول مع بعض

وهحاول اجمع ال3 اللي فاضلين واشوفهم بسهره خاصه ورا بعض كده المتعه اكبر

رد مقتبس:
ديكستر طبعا فظيع و يجنن و بحبه...و انا خلاص بقيت مجنونة ديكستر... بس بعد السيزون الرابع القوى ...انا مش معجبة اوى بسيزون 5...

ألسيزون الرابع هو اقوى سيزون فعلا
عرفتي دلوقتى ليه كنت بقولك احلى سيزون ونهايته صادمه
وجون ليثجو عمل جو رهيييييب للسيزون ده وكان منافس قوي لديكس

رد مقتبس:
احسن حاجة عملوها لريتا هى انهم موتوها...عشان لما ماتت انا حبيتها و تعاطفت معاها...

لا هي احسن حاجه عملوها لينا هههههههههه والا مكنتش هكمل المسلسل بيها

رد مقتبس:
لومان [worried] ...لو فيه قصة حب فى الموضوع انا هتضايق....لغاية دلوقتى علاقتها بديكستر مش عجبانى...كان نفسى لما عريسها جه انها كانت تروح معاه... اتمنى يكون اخرها فى السيزون ده...

لومن غير ريتا خالص
وعلاقتهم مش حب قد ما هما بيكملو بعض
يعني في مشهد لما قتلو سوا وساعدته بتجهيز الغرفه كان رهيب ونظراتهم لبعض وهما بيقتلوا سوا
اعتقد لو كان هيبقا في بينهم هتكون انجح واقوى لانهم soul mate لبعض

رد مقتبس:
لاجويرتا [Eek!] ...حقارة السنييييييييييين بجد.. بس فعلا بيعجبنى فى المسلسل انه واقعى... يعنى هى ممكن تكون لطيفة و ظريفة بس هى تعمل اى حاجة عشان تحافظ على مكانها...

كرهتها قوي باخر الحلقات دي
وخصوصا اني متعد من المديرين عيديمي الضمير

رد مقتبس:
ديب [heartpump] ...ده انا حبيت كوين عشان هى حبيته... و يا ب تفضح لاجويرتا [iwantattention]
احلى واحد فى المسلسل دلوقتى هو هاريسون [kiss] ...عسسسسسسسسسسسسسسسل

ديب
ام لسانها ده عايز القطع قد ما بكل كلمو بتشتم هههههههه بس عسسسسسسسل
وهاريسون يجنننننننننننننن

رد مقتبس:
سؤال اخير... ازاى الواحد يحب سفاح [Big Grin] ...بجد ازاى الكتاب عملوا خلطة ديكستر دى اللى تخللى الواحد يحبه اوى كده...

يمكن لاننا من جوانا بنبقى عايزين نعمل زيه اوقات لما بنشوف بمسلسل او فيلم مجرم بيفلت بسبب قصر القانون بنستمتع باي حاجه سيئة تحصلة

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
رد مقتبس:
رد مقتبس:

حمستونى على الحلقة التاسعة... اصلا الاكشن خلاص هيوصل للتوب [super] ...بس مش متخيلة بجد انى هستنى حلقة كل اسبوع [worried] [crying]

الحقير اللي بيصور شكلو هيخلص على كوين
وده هيكون سبب ان ديكس يخلص عليه

ولو اني مبحبش اتوقع حاجه واحرق على نفسي الاحداث

بس لو عملو النهايه كده وابقى انا اتوقتها هيقل حماسي للمسلسل

ومشهد ختام الحلقه 9 رهيب لما عرف جوردن ان لومن اللي عند ديكس

بس مهما عمل وراح مش هيفلت [Mad]

حبيت قرب لومن من ديكس ومن هاريسون

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:

"maybe because the last time he saw you you didn't look like a Raccoon"

[rofl]

[rofl] [rofl] [rofl]

قتلنى الكومنت ده... ليه كومينتس رهيبة بجد [nut]

لاجويرتا بجد حقيرة مش مصدقة اللى عملته... بس بجد شخصيتها من اكتر الشخصيات الواقعية... تحس انك بتشوف الاشكال دى كتير... يعنى هى بتبرر موقفها ان ديب هتقعد سنة فى المكان ده و بعدين الموضوع يتنسى يعنى عادى... لكن انها تضحى بنفسها دى مصيبة...

و المشكلة انها فى نفس الوقت كويسة... يعنى لما ديب وقفت قلتلها مصايبها كلها... و ردت عليها لاجويرتا انها وقفت كوين عشان كانت بتدافع عن اخوها... حسيتها ساعتها not that bad

غريب اوى اللون الرمادى ده بجد [worried]

بس باتيستا جامد...و نعم الرجال [super]

رد مقتبس:

بس انا زيك حاسس انو راح يكون مصيره الان على ايد البلوى اللي كان عينه يفتش ورا ديكس .. كأن ديب ناقصة صدمات [Frown]

[Frown] [Frown]

ديب بتفكرنى بكومنت كان قاله ديكستر عن المرحومة ريتا

“Her husband’s a crack head and her boyfriend's a serial killer, it’s kind of hard not to take that personally.”

[rofl] [rofl] [rofl]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
رد مقتبس:
رد مقتبس:

الحقير اللي بيصور شكلو هيخلص على كوين
وده هيكون سبب ان ديكس يخلص عليه

ولو اني مبحبش اتوقع حاجه واحرق على نفسي الاحداث

بس لو عملو النهايه كده وابقى انا اتوقتها هيقل حماسي للمسلسل

ومشهد ختام الحلقه 9 رهيب لما عرف جوردن ان لومن اللي عند ديكس

بس مهما عمل وراح مش هيفلت [Mad]

حبيت قرب لومن من ديكس ومن هاريسون

من ال 4 سيزونز اللى فاتوا ...عمرهم ما عملوا حاجة انا توقعتها... لازم يبقى فيه مصيبة الواحد مش متوقع انها هتحصل...

فأنا مطمنة من الموضوع ده لانهم دايما بيفاجئونا...خاصة بعد فينالى سيزون 4 المدمر...they raised the bar و اكيد هيحاولوا يعملوا حاجة اقوى...

بالنسبة للومن...عندك حق فى اللى قولته... و فى الحلقة التاسعة حسيت انى ارتحت لوجودها اكتر و فيه تطور طبيعى للموضوع...

بس بجد احساسى زى استور كده... لما قالتله انا متأكدة ان لو انت اللى مت مكنتش اتصاحبت على حد بسرعة كده...

ديكستر بالنسبة لى شبه بيرفكت...مش عايزاه يطلع زى الرجالة النص كوم اللى بينسوا بسرعة...

صحيح لقاء ديب و لومن [rofl] ...دايما يهمنى رأى ديب فى الجيرل فريندز بتوع ديكستر [bgrlaugh]

رد مقتبس:

يمكن لاننا من جوانا بنبقى عايزين نعمل زيه اوقات لما بنشوف بمسلسل او فيلم مجرم بيفلت بسبب قصر القانون بنستمتع باي حاجه سيئة تحصلة

بالضبط... بس انا طول عمرى مقتنعة انه مينفعش حد يقتل عشان اللى يقدر يقتل مرة هيقتل مليون مرة و ممكن يقتل ناس بريئة -زى ما ميجيل عمل...و زى ما ديكستر كان خايف على لزمن من كده و بيحاول يمنعها انها تروح الطريق ده-

بس الكود و هارى و الحوارات دى... بجد يخربيتهم اموت و اعرف طلعوا بالفكرة دى ازاى... يخربيت دماغهم ده احنا دماغنا جنبهم مصدية [worried]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
عمالة اتفرج على الفيديوز اللى انت حاططها يا عمرو... بجد ممتعة..

بالذات فيديو جون ليثجو... الراجل عسل [heartpump]

و مايكل و هو عنده الكانسر [Frown] [crying] ...الحمدلله انه خف من قبل ما اعرفه اساسا [bgrlaugh]

هى الحلقة اقدر انزلها امتى بقى؟؟؟...بجد مش قادرة استحمل عايزة اتفرج بسرعة [crying]

و يلا احلى تست [eyelove] ...قولولى لو الكلام ممكن يبقى سبويلر

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt

Season 4 Promo Poster

اول مرة اشوفهم و قلت احطهم هنا لو حد برضه ما شافهم... هاريسون عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل [eyelove] ... و الكلام المكتوب [rofl] \...حبيت المفارقة و اللعب فى الكلام...

-

-

-

-

[ نوفمبر 28, 2010, 03:09 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Barbie Girl ]

--------------------

-

Scorpian v4.00
عضو فعال جدا
رقم العضويه 3262

رد مقتبس:

“Her husband’s a crack head and her boyfriend's a serial killer, it’s kind of hard not to take that personally.”

[rofl] [rofl] [rofl]

بجدددد شر البلية [crazy] [crazy] [crazy]

الكوميديا السودا في المسلسل جددداااا عاجباني, ذكية بس طبيعية وتلقائية عالاخر

+ اتفق معاكي 100% بخصوص تركيبة شخصية لاجويرتا, فعلا جدا واقعية وممكن عشان كذا قدرت توصلنا وتستفزنا بالطريقة هذي

صور هاري الطفل شيء مخيف بصراحة [rofl] مبين انو فعلا هذا الشبل من ذاك الأسد, ولسه أبوه كان سامعه يقول die die [rofl]

بالنسبة لتوقيعك بالعكس ما أشوف فيه سبويلرز بالمرة, حبيييته باي ذا واي [heartpump]

بالنسبة لألبوم Duffy بما اني هنا << يا لطيف عالكسل

الألبوم شتوي شتويييي [nut] كنت مستنيه على نار لأني أعشقها وأعشق ندرة صوتها

هي ستايلها ال 60s pop ما بين السريع والهادي, وجدا sophisticated وحتى هي كمان ليدي بجد

انشالله يكون على ذوقك الألبوم لأني من كثر ما أحبها بحس نجاحها من نجاحي [girlie] [bgrlaugh]

شوفيلها البرفورمانس هذا ممكن تحبيها أكثر لو شفتيها صوت وصورة بالذات ان البرفورمانس تحفة:

http://www.youtube.com/watch?v=xWe6V50qJcY

سوري عمرو علي هذي اخر مرة وعد [bgrlaugh]

[ نوفمبر 28, 2010, 06:46 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Scorpian v2.00 ]

--------------------

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت