منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 8)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
نوميديااااااااااااا ازيك

مشفتكيش من يوم ما قلتلك شوفي فيلم انسبشن شفتيه ؟
الفيلم رهيب
شوفي اخر رد بموضوع علوش بتاع سينما بالصفحه قبل الاخيره واقريه وقولي رايك لو كنتي شفتي الفيلم

بالنسبه للحلقه 7 ............ باربي متقريش الكلام القادم
رهيييييييييييييييييييييييييييبه
واعتقد انه هيلاقي مصير مشابه
او جايز عشان ديب يبطل يدور وراه

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
معلش يا جماعة انا عارفة ان ردودى طويلة بس انا اصلى لما بتحمس لحاجة و بحبها تلاقينى بقيت رغاية اوى- او من غير ما اتحمس انا رغاية اصلا [bgrlaugh] -

عمرو باشا..

فى اول ظهور لليلى كنت خايفة تبقى متواجدة علطول لانها كانت متقدمة على انها بتساعده... بس الحمدلله ان ديكستر اتاكد انها "اسوء من ادمانه" ...

ديب لسانها طويل بس عسسسسسسسسسل... افتكرت كمان لما لاندى خلاها تسمع لشوبان... حسيت نى انا كمان عايزة اسمعله من كتر ما كنت مستمتعة باستمتاعها [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و حمستونى بجد لسيزون 4 حاسة انى هشوف فيه بلاوى... عامة اجزة العيد جاية فان شاءالله هبقى متفرغة تماما لديكستر [super] [heartpump]

نوميديا...

مرسى يا قمر ده من زوقك..

و ليلى فعلا كانت وقحة+ انها لازقة و بتعمل المستحي عشان تاخد اللى هى عايزاه... بكره الشخصيات دى.. مصدقتش ان هى اللى اتصلت بقاتل مامته عشان يرجعوا لبعض ...بجد مش ممكننن دى مريييضة...

و يا جماعة دوكس كان مستفز جدا بس برضه حرام اللى حصلله... يمكن تعاطفت معه فى الاخر لما كان ديكستر حابسه...بس يخربيته منحوس بشكل... لما كان هيهرب فى المرتين طلعله مجرمين و معتوهة... منحوس منحوس يعنى...

و بحاول اتفادى اى حاجة عن المسلسل عشان محرقش على نفسى حاجة...و رسى عمرو باشا على التنبيه كنت لسه هكمل ردك... ابقوا حذرونى كده علطول...

نوميديا حبيت توقيعك جدااااااااااا بموت فى احد مكى [heartpump]

و عمرو باشا....Inception خوراااااااااااافى [eyelove]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
ردك طويل بس والله بنستمتع لما بنقراه

وحبيت احييتي الموضوع كان بيترد فيه مره كل اسبوعين هههههههههههههه

انسبشن بالصفحه اللي قبل الاخيره من موضوع علوش بتاع سينما انا كاتب رد
روحي شوفيه وعلقي عليه بليييييييييييييز

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
مدللة روتانا
عضو فعال جدا
رقم العضويه 64114

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ مدللة روتانا   البريد الإلكتروني مدللة روتانا   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو N o M i D i A:
مدللة شوفي هاد لينك

http://www.alloshowtv.com/series/details_s.php?id=P8WFF00051LAVFU&cat=S

تقدري تحمليهم اولا غير تشوفيهم
اللي فيهم megavideo للمشاهدة
واللي فيهم megaupload للتحميل

الف شكر نوميديا ..يعني عنجد هيدا احلى بكثير
عمرو [Big Grin] لول
الردود كثير كثير حمستني بدي حمل من هلاء
نوميديا.. لو بدي حمل كل seasons
مش حلقات نقدر.؟

--------------------

Click for fullsize image

المشاركات: 9190 | من: المغـــ فردوس الارض ــــــرب | تاريخ التسجيل: مايو 2006  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مدللة روتانا

فيه لنكات تورنت لكل سيزون... انا نزلت من اللنكات دى و بجد تحفة و سريييعة ...

http://www.4shared.com/file/VoL0B3MW/Dexter_by_ZIKA.html

عمرو باشا...

ربنا يخليك يا باشا...

لسه شايفة اول حلقة من سيزون 3... الحلقة حمااااااااااس...

بدأ ديكستر يعمل اخطاء... كنت حاسة ان فيه مرة ديكستر هيقتل فيها حد مايستاهلش... و لما يعمل غلطة زى دى هتبقى مشكلة لانها هتفتح عليه الباب انه يقتل اى حد...

مش عارفة الضحية ده ايه خلفيته...يا ترى هيكون بيستاهل انه يتقتل حتى لو صدفة او هيطلع برىء و ما يستاهل و يبتدى ديكستر يدخل فى صراع مع نفسه...حتى لو قرر بينه و بين نفسه انه يبقى زى الاطفال و يmove on ...

كودى عسسسسسسسسسسسل...ولاد ريتا يجننوا و وجودهم فى ياة ديكستر رائع... حبيت لما كوى طلب من ديكستر يحضر من اجتماع الاباء...و ان مجرد حضوره كان كفاية حتى لو كان ممل...

لاجويتا... يخربيتها بجد... بتفكرنى بالسوبرفايزر بتاعتى فى شغلى القديم... تحبها لانها لزيزة بس تكرهها لانها بجد ساعات بتبقى عقربة :S:S:S:S... يعنى ايه الحركات اللى بتعملها مع ديب دى...

ديب تجنن كالعادة بموت فيها... حبيت القصة الجديدة...بس يخربيت الموقف اللى اتحطت فيه [rofl]

علاقة ديكستر و ريتا غريبة بس حلوة...مش علاقة حب بس علاقة كده فيها استقرار و هدوء...حلوة اوى بجد.. حبيت اوى [heartpump]

متحمسة اكمل بقية الحلقات... خاصة عشان اشوف موضوع حمل ريتا ده [rofl]

بالنسبة لInception ...انا شفت الفيلم قبل رمضان فمش فاكرة تفاصيل بس هحاول افتكر... بس الفيلم باختصار رووووووووووووووعة

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
مش فاكر مين اللي قتلو بالغلط

لو تقصدي اخو المدعي العام ده ليه قصة طويييييييييييييييييييييله

المدعي العام هو شخصية رئيسيه بالسيزون ده

حياته العائليه مع ريتا وولادها هتغير فيه حاجات بالسيزون ده

رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:
لاجويتا... يخربيتها بجد... بتفكرنى بالسوبرفايزر بتاعتى فى شغلى القديم... تحبها لانها لزيزة بس تكرهها لانها بجد ساعات بتبقى عقربة :S:S:S:S... يعنى ايه الحركات اللى بتعملها مع ديب دى...

ههههههههههههه

لا انا عندي مديري ابن جزمه بيبقا تعبان وعقربه طول الوقت ربنا يقوينا عليه بس [Frown]

لاجويتا لذيذه وهتحبيها اكتر بالسيزونات الجايه

ريتا بقا "" فحيح الافعى "" بكره صوتها قوي قوي بينغص عليا متعتي وانا بتفرج بالمسلسل

وكان كابوس بالنسبالي لما طلعت بالسيزون اللي فات من ديسبريت

منوره باربي وتابعي الكتابه بترجعيلي ذكريات المسلسل

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو amr ali ..:
نوميديااااااااااااا ازيك

مشفتكيش من يوم ما قلتلك شوفي فيلم انسبشن شفتيه ؟
الفيلم رهيب
شوفي اخر رد بموضوع علوش بتاع سينما بالصفحه قبل الاخيره واقريه وقولي رايك لو كنتي شفتي الفيلم

بالنسبه للحلقه 7 ............ باربي متقريش الكلام القادم
رهيييييييييييييييييييييييييييبه
واعتقد انه هيلاقي مصير مشابه
او جايز عشان ديب يبطل يدور وراه

انا الحمدالله تمام
بس انشغلت آخر فترة بظروف قاهرة [Big Grin] ، عشان كدة غبت شوي عن المنتدى
ازيك انت ، انشالله بخير [rose]

بالنسبة لانسيبتشن آه شفته [eyelove] [eyelove]
و حسيت اني عندي كلام كتير اقوله عنه، لدرجة اني صرت اكسل اكتبه [nut]
رح اكتب رايي عنه في موضوع الافلام

بالنسبة لديكستر( سمر متقريش اللي جاي [Razz] )
بتوقع ان كوين حيكتشف حاجة عن ديكستر
بس يمكن يتراجع و ميفضحوش زي ما قلت بسبب ديب

[ نوفمبر 14, 2010, 04:40 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: N o M i D i A ]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
نوميديا حبيت توقيعك جدااااااااااا بموت فى احد مكي [heartpump]
ميرسي يا قمر، من ذوقك بس
و مقدم التوقيع [rose]
اصلا مثل ماهو واضح ، الصورة ملطوشة من جروبه ع الفيسبوك [rofl]
بس خسارة التوقيع ناقصه صورة حزلئوم [Big Grin]

رد مقتبس:
الف شكر نوميديا ..يعني عنجد هيدا احلى بكثير
عمرو لول
الردود كثير كثير حمستني بدي حمل من هلاء
نوميديا.. لو بدي حمل كل seasons
مش حلقات نقدر.؟

العفو [rose] ، ما عملت شي
كله كوبي باست [Big Grin]
بالنسبة لتحميل حلقات السيزن كلها
بعتقد تقدري تحمليهم بس بلينكات تورنت
شوفي اللينك اللي حطته باربي، اكيد رح يفيدك

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
hey guys, just letting u know that I watched till episode 6....

I have a lot to say but obviously no arabic keyboard now, so i'll just wait till I get to my PC and tell u my opinion in details..

but anywayz, I'm not enjoying it as much as I've enjoyed season 1, there's sthing that is missing but I guess I'll find it in the coming episodes...

my opinion in details...coming soon [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
هاى جميعا..انا جيييييييييييييييييت و خلصت سيزون 3 [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

السيزون بدايته كانت شوية بطيئة و مش واضحة المعالم....يعنى دخلنا فى حوار فريبو تاجر المخدرات و ميجيل المدعى العام و اخوه اللى اتقتل غلط... و الدنيا ماشية و انا مش فاهمة السيستم ماشى ازاى...

كالعدة...اى حد بيقرب اوى من ديكستر ... بلاقى نفسى مش حابة ديكستر و تأثير الشخصية دى عليه... + ان ديكستر متضايق من هارى لانه تقزز منه و انتحر ... بس رغم كل ده هارى كان اب رائع و كان بيحب ديكستر.. فكنت متضايقة من ديكستر انه مش طايق هارى و بيعمل كل حاجة بالعند فيه... كل واحد بيقرب من ديكستر و بيخليه "بشرى " فبيأثر سلبيا عليه... بيخليه بيعمل كمين من ورا الناس لاسباب مش صح-زى الحاجات اللى عملها لرامون اخو ميجيل عشان يجنن رامون و يمنع ميجيل انه يقوله اى حاجة-

الاحداث المهمة بدأت فعلا لما ديكستر دخّل ميجيل فى قصته و فى "الكود" بتاعه... لما وثق فيه و فى كل خطوة كنت على اعصابى و قول بلاااااش يا ديكستر... حاجة زى كده خاصة بيه هو... و بيعملها هو صح غيره مش زية و ممكن يستغلوها غلط...

لما ميجيل طلب من ديكستر يقتل المحامية عشانه كانت بداية المشكلات ... و لما قتلها فعلا كانت مصيبة لانه قتل واحدة بريئة و لان ديكستر اللى علمه ازاى يقتل...

بس عجبنى ديكس ... لما حب يعلم ميجيل... لما طلع الجثة -الجثة كان منظرها صعب اوى [worried] - ...و لما عرف مرات ميجيل بطريقة غير مباشرة ان هو على علاقة بلاجويرتا... و الاهم لما خد الخاتم عشان يبقى ليه اليد العليا على ميجيل... المشهد و هما على السطح... و ميجيل بيهدده... كان هادى و مش خايف... بجد بيبقى رهيب خاصة انه شكله غلبان و طيوب فالواحد مش بيتوقع انه يبقى قوى و صلب كده...

و فى النهاية هو اللى كسب....قتل ميجيل و كان ميجيل اكييييد يستاهل... ده كفاية انه كان هيقتل لاجويرتا [Eek!] ...و كانت المفارقة ان اخوه رامون اللى كنا شايفينه سىء و اخلاقه بايظة- و كنت شاكة انه هو لقاتل اللى بيشيل جلد الناس-... فى حين ان مييل هو الطيب الودود الراجل المحترم... المفارقة انه يطلع العكس تماما... يطلع رامون هو الطيب اللى بيحافظ على اخوه... و يطلع ميجيل سىء من جوه بيلعب بالناس لمصلحته... زى ما قال عنه ديكس "I didn't create a monster, I was used by one" ...

و المفارقة برضه انه المحامية اللى كنا شايفينها سيئة عشان بتطلع المجرمين براءة هى احسن منه برضه لانه لو بيطبق عدالة...فهى عدالة على هواه... عدالة شخصية مش زى ديكستر...
سيزون مشوق فيه احداث حلوة... زى الاكتشافات اللى كانت بتعملها ديب [heartpump] ... و انها اخييييييييييييييييييرا بقت ديتكتف..تستاهل بجد... قصة حبها بالاخ اياها كانت بدايتها لطيفة بس اكيد هتنتهى قريبا يعنى... الزميل الجديد رخم اوى و مالوش لازمة... افتكرت ان لازمته هتكون فى ان ديب هتساعد المحققة اياها انها تراقبه و يطلعله بلاوى... بس طلع الموضوع ابسط من كده...

باتسيتا و قصة الحب الجديدة فاكسة اوى [worried] ...ميسوكا فزييع ...صعب عليأ اوى لمابقى محترم و بيلبس بدل و منفضلهم عشان محدش رضى يحضر المؤتمر بتاعه [Frown] ... و لما ديكستر ضبه لما افتكر انه اتخطف [rofl] ...انا ساعتها افتكرت فعلا انه اتخطف و هيتقتل...

ديب لسانها مترييييييييين عايز يتقص... بس عسسسسسسسسسسل من هنا لبكرة... و حبيت انه ديكس خلاها ال best man بتاعه [Big Grin] ...

لاجويرتا تنن السيزون ده... انا لو منها اكره نفسى...كل حد تصاحبه يتقتل [nut] ...

المهم... انا داخلة على السيزون الفزيع المريع اللى هيحبس انفاسى [nut] ... و من اكتر الحاجات اللى متحمسلها فى السيزون الرابع هو الراجل ده...

-

فزيييييييييييع يخربيته بيقتلنى من الضحك [crazy] ... كنت بشوفه فى مسلسل 3rd Rock from the Sun ...مسلسل اهبل بس كان بسلينى اوى [rofl] ...متحمسة اشوف الراجل ده هيعمل ايه مع ديكستر [bgrlaugh]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
عمرو باشا...

اولا... عااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... ريتا دى هى الستريبر اللى كانت فى ديكستر!!!!!!!...لسه واخدة بالى اصلا... يععععع بجد... عندك حق هى صوتها زى فحيح الافاعى كده..زبالذات فى ديسبرت... على فكرة دورها فى ديسبرت كان انسب ليها من دورها فى ديكستر مش عارفة ليه...

المهم انها حد مش سايب علامة... يعنى لا تتحب و لا تتكره... مش زى ديب مثلا او باتيستا او حتى ماسوكا [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

و ربنا يقويك على مديرك... انا مديرى بصراحة تحفة رجل محترم اوى... بس يارب يزودلى مرتبى بس ابقى سعيدة اوووى [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

نوميدياااااا..

حزلئوم <3<3<3

احمد مكى ده فزييييييييييع... افلامه ما بتخيب ابدااا...

على فكرة مدام بتحبى ستايله...ابقى اتفرجى على فيلم "سمير و شهير و بهير".... تووووووووووووحفة قتلنى من الضحك و فيه من روح افلام احمد مكى...

بالمناسبة... اكيد انتوا بتحبوا مايكل سى هول... كان ليه مسلسل اسمه "six feet under" بيقولوا عليه تحفة قوى... انا حمله دلوقتى....انا متحمسة لان فيه مايكل <3<3<3

--------------------

-

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

سمر ذكرتيني في مسوكا لما عمل فيها جدي و محترم
دة انا ضحكت ضحك وقتها [rofl] [rofl]

بالنسبة ل john lithgow
ما تابعت 3rd Rock from the Sun
بس اكيد شخصيته في dexter مختلفة تماما [Big Grin]

مشاهدة ممتعة لسيزن 4 [rose]

--------------------
 -

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

سمير و شهير و بهير متحمسة اشوفه من وقت اللي نزل
بس مش عارفة اذا موجود ع النت بكواليتي محترم
اصلا الممثلين اللي فيه بيضحكوني من وقت برنامج افيش و تشبيه

six feet under سمعت بيه بس مش عارفة حلو او لا
ابقي شوفيه وقوليلي رايك عنه ، واذا عجبك رح اتابعه
و انا كمان بنصحك تشوفي فيلم the exorcism of Emily Rose
ديب هي البطلة
الفيلم بيخوف جدا بس حلو

--------------------
 -

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
نوميديا...

فظيع ماسوكا [rofl] ... بس صعب عليّا كان ليه حق يزعل...

و متقوليش ان جون ليثجو طالع جد و محترم [nut] ..الراجل ده مسخرة اصلا مش متخيلة انه عاقل [Big Grin] [Big Grin] ...

بالنسبة لسمير و شهير و بهير... لسه ما نزلت نسخة حلوة منه... بس لااااااااااااازم تشوفيه ...رحته سينما و بجد متت من الضحك [crazy] ..الممثلين فيه مش طبيعين زى العسل بجد... لما تشوفيه قوليى و انا لو لقيت نسخة هبقى اقولك..

بالنسبة لsix feet under ... انا سمعت عنه كتير حتى هنا فى السالمية بس مكنتش اعرف ان فيه مايكل... فلما عرف انه فيه اتحمست اكتر و قررت انزله... لما اشوفه هقولك ايه نظامه...

و شفت قريب the exorcism of Emily Rose... مخيييييييييييييف جدااااااااااااااااا... و ديب فيه عامله دور مرعب جدااا... اصلا اول ما شفتها خفت منها و ما تخيلتها فى الدور عشان كانت عاملة حاجة تانية فى الفيلم... بس هى ممثلة جامدة نسيتنى دورها القديم و بقيت مندمجة معاها فى دورها الجديد [super]

على فكرة...طير انت كان شغال على روتانا سينما اتفرجت عليه تانى...مش طبييييعى [crazy] ... عشيكى و محبوبتى [rofl]

--------------------

-

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

"طير انت" شفت اليوم الصبح
تقريبا حفظته من كتر ما عدته

و جون ليثجو دوره جد بس مش محترم [Mad]

--------------------
 -

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت