منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » Dexter _______ The End :( (الصفحه 7)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  31  32  33   
الكاتب الموضوع: Dexter _______ The End :(
عليلوModerator
عضو متميز
رقم العضويه 41235

This user is from Italy
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ عليلو   البريد الإلكتروني عليلو   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس   عنوان المسنجر aliloubenz@hotmail.com
بليز يا جماعة ممكن نصيحة

انا سمعت كتير عن المسلسل
و حروح آخد السيديهات للسيزنات اللي فاتت

المسلسل يستاهل فعلا ؟؟؟
انا من عشاق ديسبريت هاوسوايفز يعني حيعجبني المسلسل ده ؟

و ميرسي

--------------------

Click for fullsize image
feel this burning, love of mine ...
[heartpump]

المشاركات: 18221 | من: HOME | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Nayef - The N
عضو متميز
رقم العضويه 18421

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Nayef - The N   البريد الإلكتروني Nayef - The N   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
^
^
^

المسلسل روعة ،
وتقريباً عاجب كل الأذواق.

--------------------

/
/
/
/
/

المشاركات: 26541 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
عليلو... انصح و بشدة المسلسل روووووووعة بجد...

عمرو باشا الففففففففف شكر على الموضوع... اصلا كنت بشوفك حاطط صور ديكستر فى توقيعك... ده غير ان اصحابى كانوا بيقولولى انى لااااازم اشوفه بس عمرى ما تحمست بصراحة...

لحد ما شفته اخيرا و بجد بقيت فان متعصبة و لا فانز نونا D:D:D:D

المسلسل جديد و غريب و عميق و قوى...و يخربيت كمية الاحداث المهمة اللى بتحصل فيه....

كل الشخصيات تجنن...ديب و لاجويتا و باتيستا و ماسوكاو, حتى الرخم دوكس رغم انى متغاظة انه حاطط ديكستر فى دماغة... و الهبلة ريتا ... و اولا و الاهم طبعا ديكستر نفسه [heartpump] ... مايكل بدع فى الشخصية... ادائه توووووووووووووحفة...

SPOILERS

سيزون 1 ابداع... ال ice truck killer و تعريفنا بخلفية ديكستر و المنطق الغريب اللى والده علمهوله ...اللى مع الوقت تحس انه منطق معقول لانه فى النهاية بيقتل ناس مؤذيين و قتلهم هو احسن حل عشان نخلص من شرهم... حتى لو دافع ديكستر الحقيقى هو انه يشبع رغبته فى القتل.... بس مع ذلك هو بيعمل حاجة مفيدة فعلا...

الحاجات اللى بتدور فى مخه و تحليله للمواقف اللى بيمر بيها روعة.... اصلا الحوار و القصة رائعين...

فى الاول كنت مستغربة ليه ال ice truck killer كان بيكلم ديكستر بالذات... افتكرت فى الاول انه عشان عرف ان ديكستر قاتل زيه لحد ما اكتشفت فى الاخر انه عشان هو اخوه... تتابع الاحداث اللى وصلتنا للنتيجة دى كانت تحفة و breath taking ... و كل حاجة معمولة ليها معنى و هدف و مغزى... حتى انه يتعرف على اخته بالتبنى "ديب" عشان تبقى اول ضحية ليهم هما الاتنين هى اخت ديكستر بالتبنى... اللى هى مثال لحياة ديكستر الغلط اللى بيعيش فيها فى كذبة ... بيتصنع قدام الناس حاجة و هو من جوه حاجة تانية...

بالنسبة للقضايا و الضحايا بتوع ديكستر فى الحلقات... اكتر حد عجبنى كان الدكتولر النفسى اللى ديكستر راحله... الموضوع كان كوميدى لا الدكتور النفسى ساعد ديكستر و حل له مشكلته و فى الاخر ديكستر قتله [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] ...

ديب تجنننننننننن... و بجد كونها مرات مايكل فى الحقيقة حاجة حلوة اووووى الاتنين جامدين بصراحة... حبيت العلاقة ما بينهم...

نهاية السيزون كانت جامدة.. مشهد لما قتل اخوه كان جامد و صعب [Frown] [Frown] ...

----------------------------------

سيزون 2... شفت اول تلات حلقات منه و كانوا جامدييييييييييين جداااااااااااااااا.... احكيلى على السيزون بريميير... يخربيت دى حلقة بجد... كل حاجة طلعت و بدأت مشاكل ديكستر تكتر .... و موضوع انهم لقوا جثثه اللى بيحدفها فى البحر كان بجد رهييييب... ان ديب هى اللى تدور علي القاتل اللى هو اخوها :S:S:S

بتعجبنى اوى نظرة ديكستر لما يلاقى نفسه طلع من مشكلة بسبب ان الناس فاهمة حاجة غلط...و هو مش قاصد كده - الهبلة ريتا اللى صدقت انه مدمن و نسيت موضوع طليقها بول, و الرخم دوكس اللى قرر انه يبطل يضايقه بعد ما شاف انه بيحضر اجتماعات المدمنين و افتكر ان هى دى مشكلته-... بصة ديكستر بتقتلنى من الضحك...انه طلع زى الشعرة من العجين و من غير ما يقصد... رد قعل الناس بيبقى غريب عليه و غير متوقع... بما انه مش زى الناس يعنى فدايما بيستغرب تصرفاتهم...

مش بعرف اشرح اوى بس باختصار المسلسل روووووووووووووووووووووعة...

هتفرج على بقية الحلقات و اقولوكوا رأيى اول بألول....

و تست لاحلى ديكستر [super] [super]

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Nayef - The N
عضو متميز
رقم العضويه 18421

This user is from Palestine
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Nayef - The N   البريد الإلكتروني Nayef - The N   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
^
^
^
لسه سيزون 4 أحلى شي [Big Grin]

--------------------

/
/
/
/
/

المشاركات: 26541 | تاريخ التسجيل: أكتوبر 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

This user is from Morocco
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو Barbie Girl:

نهاية السيزون كانت جامدة.. مشهد لما قتل اخوه كان جامد و صعب [Frown] [Frown] ...

كان مشهد اليم [Frown]
بكيت وقتها شلالات من الدموع [crying]
وخصوصا لما ابتدا ديكستر يبكي [Frown]

منورة سمر الموضوع [rose]
و صراحة بحسدك لانه فاضلك كنز من الحلقات [Razz]

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
باربي
استمتعت وانا بقرا ردك كانو تلخيص روعه لسيزون 1 وبدايه سيزون 2

متعه رهيييييييييييييييييبه ان المسلسل يكون عندك كامل وتشوفيه

انا كنت منزلو من سنه ونص يمكن وفجاه قررت اشوفه واكتشفت قد ايه رائع

وكنت بشوف حلقه او اتنين واستخسر اني اخلصو عامل زي اللي عنده اخر قالب شيكولاته وبياكل فتفوته فتفوته عشان متخلصش بسرعه ههههههه

متقريش ردودي بالصفحات اللى فاتت لانه هتحرقي على نفسك الاحداث

كل سيزون هتلاقي الاحداث اقوى واقوى لحد سيزون 4 ده الاقوى على الاطلاق ونهايته مفاجاه صادمه

وسيزون 5 كمان احداثه قويه جدا ووصل الان للحلقه 7
بانتظار تعليقك على السيزونات القادمه ونورتييييييييييييييييييييييييييييييي

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Barbie Girl   البريد الإلكتروني Barbie Girl   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
نايف...

لاحظت ان كلكوا بتقولوا كده و ده حمسنى اكتر...يعنى اذا كان سيزون 1 جننى كده و بهرنى...امال سيزون 4 ده عامل ازاى [nut]

نوميديييييا...

انتى فى الشلة [dance] [dance] ...مبسووووطة جدااااا [happy.]

المشهد ده فزيييع يا نوميديا [crying]

-

-
[crying] [crying] [crying]

و بخصوص الحسد نو بروبليم...ده انا بحسد نفسى اصلا انى لسه قدامى حلقات اشوفها [Big Grin]

عمرو باشا...

و انا استمتعت اوى انى بكتب ردى...اصلا ده اصبح موضوعى المفضل فى المنتدى [bgrlaugh] ...انا دلوقتى عمالة ازن على اختى انها تشوف المسلسل ...

انا كمان مستخسرة اووووى انى اخلصه كله ...اول امبارح شفت تلات حلقات من سيزون 2 و بجد هموت و اكمل بس مش عايزة اخلص [worried]

و انا كنت خايفة برضه ان ردودكم تحرق الاحداث عشان كده قريت الصفحة الاولى و خلاص...مش عايزة احرق على نفسى حاجة خاااااالص...

ان شاءالله اخلص بقية السيزونز و امشى معاكم فى سيزون 5...

صحييييح... انا كمان نزلت الساوندتراك بتاعه...اصل الساوندتراك بتاعه ابداااااااااااااااااااااااااااع.... خاصة تراك 24# blood theme [heartpump] [heartpump] [nut]

باختصار ابداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع

--------------------

-

المشاركات: 5090 | من: Egypt | تاريخ التسجيل: يوليو 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ .... Amr ALi ....     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
واااااااااااااوو

اخيرا الموضوع انتعش هههههههههه

كنت انا ونوميديا بس اللي بنغني ونرد على بعض

الساوند تراك رهيييييييييييييييييييييب

وفعلا blood theme من اروعهم

انا حاطط اللى باول صفحه نغمة منبه الموبيل من اكتر من سنه
المشكله اني اتعودت عيلها ومبقيتش اصحى من اول مره بس مش عايز اغيرها روعه

بانتظار تعليقك على كل سيزون

وطالما الخامس شغال يبقا خلصي بسرعه طالما في جديد

انا مكنتش حابب اخلص لان كان لسه الخامس متصورش وكان ديكس عنده سرطان ومكناش عارفين هيقدر يصور ولا لا

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

المشاركات: 23847 | من: مصر | تاريخ التسجيل: أبريل 2005  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
لوول لا متخفش انا جاية اغنى معاكوا [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] ...

و blood theme دمااااااااااااااان...

مش عارفة اسمع التراك اللى فى اول صفحة فمش عارفة قصدك على انهى واحدة...

رد مقتبس:

انا مكنتش حابب اخلص لان كان لسه الخامس متصورش وكان ديكس عنده سرطان ومكناش عارفين هيقدر يصور ولا لا

اه كان عنده كانسر يعينى [crying] ...بس الحمدلله انه خف و رجع...

حاضر هخلص بسرعة و اجى استنى معاكم الحلقات [dance]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
اول تراك خالص
اللى هو مقدمه المسلسل

اسمه في السي دي
01-rolfe_kent-dexter_main_title

واسرعي بقا وصلنا للحلقه 7

يعني باقي 5 حلقات ويخلص [Mad] [crying] [crying]

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
اه ده التتر... ده حلو اوى... بس ده بيصحيك ازاى [bgrlaugh] ؟؟؟

التتر كمان من الحاجات التحفة اللى فى المسلسل... بجد توووحووحفة يخربيت الدماغ اللى عملته... لما لقيت انهم خدوا جايزة على التتر انبسطت اوىىىىىى لانه يستاهل...

المهم شفت 3 حلقات امبارح و مقهوووووووووورة بجد [Mad]

ايه البت الرفيعة الرخمة السبونسر بتاعت ديكستر دى؟؟؟.. يخربيتها بايخة بشكل بكرهههههاااااا ...و مش بحب شخصية ديكستر و هو معاها ازاى تأثيرها رخم كده.... يعنى انا مش فان لريتا... بس بحبها مع ديكستر و مش طايقة البت التانية دى [Mad]

حد لاحظ انها شبه عبير صبرى اووووى ؟؟؟

-

-

اتفو عليهم هما الاتنين...

و بكررررررررررره لما بيدمروا جمال شخصية انا بحبها... لييييييييييه هارى يا جماعة ليه هارى؟؟؟!!!!!!!!!!!... يعنى بعد كل ده يطلع انه مش بيخبى الحاجات دى عن ديكستر عشان يحميه ده عشان يحمى نفسه!!!!!!!!!!... و انا خايفة ان احساسى يطلع صح و يكونوا بيهمدوا ان هارى هو ابو ديكستر الحقيقى... تبقى مصيبة [worried]

لاجويتا كمان طلعت كارثة تانية...انا شكيت فى الاداب و الاخلاق الرفيعة اللى كانت بتتصرف بيها دى... بس متوقعتش كده ابدا... طلعت حقيرة اوى بالحركة اللى عملتها دى و الاسوء انها بتنافق و مطلعة نفسها طيبة و محترمة و بتساعد رئيستها... بجد اخص رجعت كرهتها [worried]

و ديب مسكينة.. انا لو مكانها -بعد الشر يعنى- ...مثقفش فى حد ابداااااااااااااااااااااااااااا...

المسؤول عن قضية ديكستر ده فزيع حبيته اوى... ربنا يستر و ميعملوش فيه حاجة وحشة كمان مش ناقصة [crying]

متحمسة اشوف ايه اللى هيحصل بما ان ديكستر الذكى اتصور و هى بيتأكد من المركب بتاعته... عايزة اعرف هيطلع منها ازاى لانهم كده قربوا منه اوووووووووووووى...

متحمسة بشدة للحلقات الجاية [super]

--------------------

-

Barbie Girl
عضو فعال
رقم العضويه 16155

This user is from Egypt
اوكى خلصت السيزون التانى... السيزون الاول احلى طبعا بس ده مش معناه ان التانى كان سىء...

متهيألى السحلية اللى اسمها ليلى هى السبب فى انى ما استمتعتش بالسيزون ...عشان كل ما كانت بتطلعلى بجد مكنتش ببقى طايقة نفسى... و احلى حاجة كان رأى ديب فيها [rofl] ...يا حبى لديب تجنننننننننننن...

حبيت علاقتها بلاندى...رغم انى مش بحب العلاقات اللى فيها فرق كبير فى السن...بس علاقتهم كانت حلوة...خسارة انها انتهت... بس بجد عجبنى تطور شخصية ديب من ساعة الايس تراك كيللر... عجبنى طريقة كتابة الشخصية...مش زى كريستينا فى جريز اناتومى اللى بقالها سنين فى حالة نفسية سيئة [worried]

زعلت على دوكس... رغم انه لما وصل لديكسر كنت مستفزة و حسيت انه يستاهل عشان اتحشر فى اللى مالهوش فيه... بس برضه نهايته كانت سيئة و مكنش يستاهل... و اتضايقت ان ديكس كان عايز يلبسه القضية... المفروض ديكس ميقربش من الابرياء... شغلته اللى بيقتلوا بس...

عجبتنى لاجويتا و اصرارها على انها تثبت ان دوكس برىء... بس برضه مش فاهمة ليه قفلوا على خيانتها مع خطيب مديرتها... لازم الموضوع ده يرجع تانى يطاردها مش معقول الموضوع يعدى بالسهولة دى...

ديكس و الحاجات الجديدة اللى عرفها عن هارى... بالذات موضوع ان هارى انتحر بسببه....which makes sense ... مواجهته للوحش اللى عمله حتى لو كان لاسباب سليمة و صح... It's hard to live w/ this fact... the fact that he made a monster..

السيزون كان مهم ان ديكستر يعرف اولوياته و مين هو بالضبط... because everything in his life was taken for granted, it was only wat harry taught him... his life was like what harry told him it should be... he never tried to do anything differently until he met "laila" :S:S:S...and another dexter surfaced, a new dexter who tries to do things differently...but eventually he realized that this is not the life he wants... and it made him realize that "Rita" is perfect for him- which we realized as well as we saw dexter w/ a different woman and he wasn't the dexter we love"

the amazing thing is that althou "laila" helped dexter w/ his addiction, that later on he found himself not wanting to kill anymore, although he stopped having this urge but amazingly we didn't like this dexter...

انا محبتش ديكستر ده و حسيت انه رغم انه بطل يقتل... بس بقى يعمل حاجات مش اخلاقية تانية و بقى مخادع اكتر... زى لما ضرب دوكس جوا الاودة و طلع برة و دوكس ضربه...و بان قدام الناس انه ضحية و مسكين...

المهم فى الفينالى انا فضلت على اعصابى عشان كنت مستنية انه يقتل السحلية...و لما سافرت قلقت انهم يسيبوها برة و بعدين يرجعوها فى سيزون تانى بما انها الوحيدة اللى عارفة حقيقة ديكستر... بس الحمدلله انه خلص منها بدرى بدرى عشان مش طايقة اشوف خلقتها...

الميزة فى الفينالى برضه انه مفيش احداث زودوها عشان يخلوا الناس متحمسين للسيزون الجديد... مش زى مثلا السيزون اللى فات اللى انتهى بان ريتا لقت جزمة بول و ان دوكس بقى يراقب ديكستر...

السيزون ده قفل كل الملفات المفتوحة عشان نبتدى سيزون 3 بدون اى توقعات...و بجد معنديش فكرة سيزون 3 هيمشى ازاى او هيكون عبارة عن ايه... و ده شىء حلو و محمسنى... بس المهم عندى انى اشوف ديكستر بيطبق تانى ال"هارى كود" و بيقتل اشرار تانيين..

سيزون 2 كان مرحلة انتقالية لديكستر...متوقعة ان سيزون 3 يبقى احلى..صحيح من المشاهد اللى ضحكتنى اوى لما ديكستر كان بيتخي ايه رد فعل ديب لما يقولها انه هو القاتل [rofl] ...بجد ضايعين [crazy]

هبتدى سيزون 3 بكرة...اتحمست بزيادة... و فى انتظار باتيستا [heartpump] و الاهبل ماسوكا [rofl]

--------------------

-

.... Amr ALi ....
عضو متميز
رقم العضويه 26891

This user is from Egypt
باربيييييييييييييييييي
حبيت ردودك روعه

بس طويييييييييييييييييييييييله قوي محتاج افصصها عشان ارد على جزء جزء

طبعا كتير احداث كنت ناسيها وكلامك فكرني بيها

رد مقتبس:

ايه البت الرفيعة الرخمة السبونسر بتاعت ديكستر دى؟؟؟.. يخربيتها بايخة بشكل بكرهههههاااااا ...و مش بحب شخصية ديكستر و هو معاها ازاى تأثيرها رخم كده.... يعنى انا مش فان لريتا... بس بحبها مع ديكستر و مش طايقة البت التانية دى [Mad]

حد لاحظ انها شبه عبير صبرى اووووى ؟؟؟

اتفو عليهم هما الاتنين...

ههههههههههههههههههههه

فعلا اتفو عليهم هما الاتنين
دمها تقيل قوي بس ده ان الهدف من شخصيتها عشان يمهدك لقتلها قريبا

رد مقتبس:

حبيت علاقتها بلاندى...رغم انى مش بحب العلاقات اللى فيها فرق كبير فى السن..

ديب طالعه من صدمه اخو ديكس اياه وبعلاقتها بلاندي حققتلها الامان واعتقد ده كان اساس علاقتهم اكتر منه حب
بس فعلا تطور شخصية ديب رهيب بس لسانها زفر هههههههههههه

رد مقتبس:

زعلت على دوكس... رغم انه لما وصل لديكسر كنت مستفزة و حسيت انه يستاهل عشان اتحشر فى اللى مالهوش فيه.

انا متعاطفتش ابدا مع دوكس
وانبسطت قوي انو مات مش بايد ديكس
هو حشر نفسه في اللي مالوش فيه
بالنسبه لتلبيس ديكس ليه التهمه فده وضع طبيعي لما الانسان بيتزنق وبيلاقي مخرج وخصوصا انه كان بيحاول ياذيه

رد مقتبس:

عجبتنى لاجويتا و اصرارها على انها تثبت ان دوكس برىء... بس برضه مش فاهمة ليه قفلوا على خيانتها مع خطيب مديرتها...

مش فاكر بالزبط الاحداث دي بس اعتقد كان فيه مبرر لده وقتها
او ان علاقتها دي رد فعل على اضطهاد مديرتها ليها بالشغل

رد مقتبس:

انا محبتش ديكستر ده و حسيت انه رغم انه بطل يقتل... بس بقى يعمل حاجات مش اخلاقية تانية

لانه هنا بقا انسان اقرب للطبيعي وبالتالي تصرفاته بقت زي باقي الناس من خيانه لكدب وغش و و و
يعني القتل هو اللي كان بيعملو التوازن بحياته وبيخليه اقرب للمثاليه في تصرفاته

رد مقتبس:

المهم فى الفينالى انا فضلت على اعصابى عشان كنت مستنية انه يقتل السحلية...و لما سافرت قلقت انهم يسيبوها برة و بعدين يرجعوها فى سيزون تانى بما انها الوحيدة اللى عارفة حقيقة ديكستر... بس الحمدلله انه خلص منها بدرى بدرى عشان مش طايقة اشوف خلقتها...

هههههههههههههههههههههه

لعبوا باعصابنا كتير لما ظهر انها سافرت بس المشهد كان سريع قوي
يعني ازاي قدر انه ينقل نشاطو بالكامل لبلد تانيه ويتخلص من الجثه بسهوله
بس برضو حبيت اننا ارتحنا منها
مش قلتلك كل اللي مزعلينك هترتاحي منهم هههههههههههههه

رد مقتبس:

الميزة فى الفينالى برضه انه مفيش احداث زودوها عشان يخلوا الناس متحمسين للسيزون الجديد... مش زى مثلا السيزون اللى فات اللى انتهى بان ريتا لقت جزمة بول و ان دوكس بقى يراقب ديكستر...

مش ميزه دي خالص
بسيزون 4 خصوصا بنهايته بينتهي نهايه رهييييييييييييييييييييييييييبه
احلى فينالي لسيزون من مسلسل شفته بحياتي
ياريت بس متكونيش انتي حرقتي على نفسك الاحداث وبحذرك انك تقري او تسرشي عن المسلسل
لان قمة المتعه انك تتفاجئي باحداث المسلسل او الفيلم انا بحياتي ما بعمل سيرش عن عمل الا لما بشوفه ببدا ابحث عن تفاصيل ونقد وكده عنه

رد مقتبس:

السيزون ده قفل كل الملفات المفتوحة عشان نبتدى سيزون 3 بدون اى توقعات...و بجد معنديش فكرة سيزون 3 هيمشى ازاى او هيكون عبارة عن ايه... و ده شىء حلو و محمسنى... بس المهم عندى انى اشوف ديكستر بيطبق تانى ال"هارى كود" و بيقتل اشرار تانيين..

انا شفت اول 4 سزيون ورا بعض
فمش عارف ايه التفاصيل يمكن كانو بيفكرو يقفلو المسلسل خالص او حاجه
لاني استغربت ان نهاية السيزون قفلت كل القصص كانهم بيختموا المسلسل كله

رد مقتبس:

سيزون 2 كان مرحلة انتقالية لديكستر...متوقعة ان سيزون 3 يبقى احلى..صحيح من المشاهد اللى ضحكتنى اوى لما ديكستر كان بيتخي ايه رد فعل ديب لما يقولها انه هو القاتل [rofl] ...بجد ضايعين [crazy]

فعلا كان مرحلة انتقاليه بحياته وسيزون 3 و4 بيعيش حياة جديده بعد الزواج والاسره
حبيت ردك رجعتيلي ذكريات سيزون 2 كلو
وبانتظار رايك بسيزون 3

نورتييييييييييييييييييي

--------------------
 -

اللهم احسن خاتمتنا

N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ N o M i D i A     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
سمر عن جد بستمتع و انا بقرا ردودك
خليتيني احن ارجع اشوف السيزنات القديمة
و عندك حق بالنسبة لليلى
مستفزة جدا و وقحة و قليلة ادب
بس احسن شي انها ريحتنا من دوكس
اللي بالمناسبة بشوف انه بيستاهل كل اللي حصله
بما انه حشر نفسه في اللي ملهوش فيه

في انتظار رايك عن باقي الحلقات
خاصة السيزن 4 متحمسة اشوف ردة فعلك [Big Grin]
و مثل ما قال عمرو اياكي تفوتي على اي موقع للمسلسل
حتى ما تضيعي ع نفسك التشويق اللي في الحلقة الاخيرة

--------------------
 -

المشاركات: 11836 | من: المغرب | تاريخ التسجيل: سبتمبر 2007  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
N o M i D i AModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 82078

عمرو

شفت الحلقة 7 ؟
بتمنى من كل قلبي كوين يلاقي نفس مصير دوكس [Mad]

--------------------
 -

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  31  32  33   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت