منتــدى الســالميــه إضافة موضوع جديد  إضافة رد
ملفي الشخصي | الدليل تسجيل الدخول | بحث | مســـاعدة | الألعاب | قائمة الإداريين | الصفحه الرئيسيه

الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
» منتــدى الســالميــه » القسم الـفـنـي » ســـاحــة الفـــن الغـــربــــي » دليل إصدارات ديزني • حالياً في الأسواق Coco مدبلج بالعربي (الصفحه 43)

- إرسال هذه الصفحه لصديق!   الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  40  41  42  43  44  45  46  ...  161  162  163   
الكاتب الموضوع: دليل إصدارات ديزني • حالياً في الأسواق Coco مدبلج بالعربي
Mohab Nawras
عضو نشيط
رقم العضويه 91890

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohab Nawras     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

مساء الخير ياجماعة فعلا غريبة موضوع كتاب الادغال 2 دة كان بقالهم فترة بيتكلموا عن الجزء التاني وهو لسة ماتعملش بس بالنسبة لي مش غريبة ديزني الآيام دي بقت بتعمل حاجات اغرب من دي انا بجد ماشوفتش ناس كدة في حياتي قمة الدبلوماسية ومنتهى البرود يعني زي مابيقول ناصر بدل مايفكروا شوية او على الاقل يردوا على الناس كل اللي بيعملوا انهم يشيلوا التعليقات وبس يعني حاجة منتهى قلة الذوق بصراحة بالنسبة للناس المؤيدة للفصحى الناس دي فعلا مش فاهمة حاجة الناس اللي بتقعد تقول انا عايز اعلم ولادي يعني انا مع احترامي طبعا للآراء دي بس بجد هما مش فاهمين حاجة لآن ديزني والله قلبها لا عليك ولا على ولادك ديزني كل همها الربح التجاري وبس وبأقل سعر ممكن انا قولتها وهفضل اقولها الحل ان الناس تبطل قرصنة بس للآسف احنا بندن في مالطا وماحدش بيسمع الكلام انا عارف ان القرصنة من ضمن المشاكل بس هي مشكلة لآن ديزني مع الآسف مابتكسبش كويس من المنتجات الاصلية ولسة بردو الناس بتقرصن لغاية دلوقتي بل زادت بعد قرار الفصحى وسوء التوزيع عندنا فعلا سبب قوي مع الآسف احنا الفيلم في مصر بينزل بعد 4 اشهر من صدوره في بلاد الخليج احنا Inside Out لسة مابقالوش مدة نازل عندنا يعني هي مشاكل كتيرة قوي انا عارف ان خرجت من الموضوع الآساسي بس القرصنة تتعتبر من ضمن اسباب قوية اللي مخلية ديزني مش مهتمة بجمهورها واستبدلت دة بالفلوس الكتيرة قوي اللي بتاخدها من الجزيرة واسف للآطالة

--------------------
هاكونا ماتاتا حكمة نغمها لذيذ

هاكونا ماتاتا انسى الماضي اللي يغيظ

-

المشاركات: 100 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
howtodeal
Smart Star 2
رقم العضويه 10339

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ howtodeal   البريد الإلكتروني howtodeal   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
المرسل الأصلي هو [ L.O.V.E.R ]:

ماجد اختلف معاك بخصوص فروزن نسخته العربية كانت جيدة جداً الصراحه

احلى من هالاصوات اللي جابوها مافي

صح النص كان ممكن ينكتب بشكل احسن لكن يظل نص قوي

قارن فروزن مع اللي الدبلجات الزفت شفناها مع الاستديو اللبناني وقتها

بتحس انك تشوف شي يحترم عقلك وذوقك

وعموماً مصرية ميديا مازالت تقدم نفس المستوى القوي اللي كانت تقدمه سابقاً ايام الدبلجات المصرية

مو شايف اي فرق او نزول بالمستوى ولا حتى 1%

او عالاقل مقارنه مع دبلجاتها المصرية الاخيرة قبل مايطلع القرار

.........

داحم الله يعافيك فديتك ..

والشكر موصول لكل الشباب اللي ساعدونا الصراحه الفضل يرجع للجميع [rose]

ناصر مصرية ميديا مبدعين .. و لو بايدهم كانوا بيبدعون أكثر .. ما ألومهم أبدا..
لكن من فترة شفت مقطع لفروزن بالعربي.. نلعبوووو و نبتعدوووو بصراحة تسد النفس و تخلي الواحد يكره الأغنية...
اطلقي سرك الوحيدة اللي ضبطت معاهم 100٪
تذكرون أيام ما كانت أكبر مشاكلنا عناوين ديزني على البوسترات و الديفيديات [Frown] [Frown]

--------------------
[  -

المشاركات: 7335 | من: الامارات | تاريخ التسجيل: يوليو 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohab Nawras
عضو نشيط
رقم العضويه 91890

This user is from Egypt
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ Mohab Nawras     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

انا اسف لتدخلي يا أستاذ ماجد لكن انا بخالفك الرأي Frozen دبلجته العربية كانت تحفه والآغاني كلها كانت رائعة جدا وخاصة تريدين رجل جليد واطلقي سرك نسمة محجوب وشروق الشريف كان غناهم رائع جدا ومابالغش لو قولت انهم تفوقوا على المغنيات الآصليات ماشي ممكن لو كان بالمصري كان هيبقى احلى انا معاك جدا في الكلام دة بس دبلجته مش سيئة مطلقا بالعكس كان رائع جدا انا مش معاك في وجهه النظر دي بس طبعا انا اكيد بحترمها

--------------------

-

المشاركات: 100 | تاريخ التسجيل: ديسمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
howtodeal
Smart Star 2
رقم العضويه 10339

This user is from United Arab Emirates
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ howtodeal   البريد الإلكتروني howtodeal   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
رد مقتبس:
انا اسف لتدخلي يا أستاذ ماجد
بالعكس حبيبي مهاب.. المنتدى حلاته اختلاف الآراء وتنوعها .. خد راحتك وادخل كل مره [Big Grin]

فعلا ملاحظ انه فانز ديزني حابين دبلجة فروزن جدا.. يمكن سبب عدم اعجابي فيها هو اني ما
حبيت الكوميديا و دبلجة بعض الأغاني وحسيتها ثقيله شوي..
عموما مثل ما قلت تختلف الآراء أحيانا بس يظل الفلم أنجح أفلام ديزني و يستاهل دبلجة تليق فيه..

[ أبريل 13, 2016, 01:25 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: howtodeal ]

--------------------
[  -

المشاركات: 7335 | من: الامارات | تاريخ التسجيل: يوليو 2003  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
Mohab Nawras
عضو نشيط
رقم العضويه 91890

This user is from Egypt

وانا معاك يا أستاذ ماجد انه اة النص كان ممكن يكون احسن من كدة واة الآفيهات وروح الكوميديا اللي في الفيلم كانت قليلة وتكاد تكون شبه معدومة وبردو معاك انه لو كان باللهجة المصرية كانت الدبلجة كانت هتبقى تحفة بس للآسف هنعمل ايه حكم القوي على الضعيف ديزني خلاص فرضت علينا اللغة الفصحى بالآجبار ودة امر واقع مش هنعرف نهرب منه [Mad] و Frozen دبلجته احسن بكتير من افلام تانية كتير قوي انا بحب اللغة الفصحى جدا وانا واحد من جيل سبيس تون وفخور بكدة بس كمان معاك انه افلام ديزني لما بقت الفصحى حاجات كتيرة اختفت بس زي ماقولتلك دة بقى امر واقع مافيش اي مفر منه بس نفسي اللهجة المصرية ترجع وهترجع بأذن الله عاجل ام اجل

[ أبريل 13, 2016, 03:10 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: Mohab Nawras ]

--------------------

-

A M I R
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 90355

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A M I R   البريد الإلكتروني A M I R   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

[heartpump] [eyelove] [heartpump]

اصداء الحملة الحمد لله حلوة والكل صار عنده علم فيها
والشكر لكل من ساهم فيها باقل شي قدر عليه حتى لو بـ ريتويت
ولكن الشكر الاكبر لحبيب قلبي ناااااصر
يعطيك الف الف الف عافية يااااارب
[heartpump] [pleased] [heartpump]

وعن نفسي احلى تغطية للحملة كانت تغطية برنامج E.T بالعربي
[heartpump] [nerd] [heartpump]
كلام عمرو حسني يُدرس
انسان فعلا فاهم وعرف شلون يوصل فكرة العامية المصرية لها معنى احلى وافضل بافلام ديزني
اتمنى فعلا يكون وصلهم كل هالاصوات وصلتهم عشان يغيرون رايهم !!!
وباذن الله نشوف ثمار هالحملة قريباً

.........

صارلي فترة اجمع فالساوندتراك واهتم فيهم واشوف شنو في اصدارات
عادية او ديلوكس علبة او ديجي بوك والى اخره
وصلني امس ساوندتراك واحد من افلامي المفضلين والقريبين لقلبي
[heartpump] هـرقل [heartpump]

Click for fullsize image

Click for fullsize image

Click for fullsize image

فـ اللي مهتم وحاب يقتني نسخة حلوة للساوند تراك انصحه ياخذ نفس هالنسخة لسببين
اولاً
الغلاف مختلف واحلى
ثانياً
فيه زيادة تسعة تراك زيادة !!!
مثل ماهو موضح بصورته من الغلاف الخلفي وهذي اسمائهم كاملة :

Click for fullsize image

وهذي النسخة العادية
هرقل لحاله عالغلاف

Click for fullsize image

وفيه 20 تراك فقط

Click for fullsize image

..........

صورة التنين من فيلم
Pete's Dragon

-

[ أبريل 15, 2016, 04:26 PM: تم تحرير المشاركه من قبل: A M I R ]

--------------------
 -

المشاركات: 1978 | من: K.S.A - Jeddah | تاريخ التسجيل: أغسطس 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
*riskyModerator
عضو فعال جدا
رقم العضويه 14875

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ *risky     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
توني طالع من فلم the jungle book

رووووعه رووووعه رووووعه صج احلا بمليون مره من ملفسنت وسندريلا

ديزني شكلها تعلمت الدرس [Big Grin]

--------------------

Click for fullsize image

- [heartpump] -

المشاركات: 15310 | من: Doha Qatar | تاريخ التسجيل: أبريل 2004  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
itunes_q8
عضو نشيط
رقم العضويه 91724

This user is from Kuwait
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ itunes_q8     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
The jungle book ابدددااااااع لوحه بصريه ممتعه برافووووو ديزني صج صج صج استمتعت فيه

شفته بجودة imax 3D

و تخيلو دخلته الساعه 11 بليل و السينما فوووول و كله ناس كبار داشين يشوفونه

الفيلم نقلنا من صالة السينما بالكراسي اللي قاعدين عليها الى اعماق الغابه بكل تفاصيلها

بانتظار الفيلم بلوراي

--------------------
 -

المشاركات: 547 | من: Kuwait | تاريخ التسجيل: أبريل 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
ahmedy1194
عضو نشيط
رقم العضويه 91652

This user is from Bahrain
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ ahmedy1194   البريد الإلكتروني ahmedy1194   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 
مسامحة على الخربطة
بس يصير أتحجى عن الدبلجة؟ [Big Grin]
يعني أنا شوي حبيت أعبر عن شعوري بخصوصها أول ما طلعت سالفة الفصحى عقب ما تفاعلت للموضوع
أنا في البداية فكرتها مؤقتة من أول ما جفت فلم Brave
بس ما توقعت الموضوع يستمر لهالدرجة حتى صرت ما أحب أجوف الأفلام مدبلجة [ يعني إلا من صوب الفصحى بس ]
يعني دبلجة سندريلا 3 مثلاً ما استانست ليها .. في البداية يمكن بس من سمعتها غسلت أيدي منها
يعني صار ليهم دهر ما دبلجوه .. وفي النهاية تدبلج بالفصحى وبهالجودة؟ .. ما عجبني صراحة
وحتى دبلجة فلم جامعة المرعبين كانت فاشلة من ناحية كل شي .. حتى الأسماء كل شوي ما قالوا شي مثل مارد وشوشني وبعدين مايك .. ليش؟ [Confused]
ما عجبني موضوع التغيير [Big Grin]
وبخصوص فلم فروزن .. هو أنا بين الأوكي وبين اللا يعني الدبلجة أوكي .. تمشي .. بس حسيتها لو كانت باللهجة العامية جان يمكن بتطلع واو .. بتطلع تحفة [eyelove] [eyelove]
من جدي حبيت أضم صوتي وياكم .. ديزني فعلاً لازم ترجع مصري
مسامحة إذا طولت في الحجي .. بس صدق صدق من قلب تفاعلت ويا هالموضوع وأنا من المعارضين للدبلجة الفصحى وأرغب بشدة لرجعة الدبلجة العامية المصرية [Frown]
أنا من أنولدت وأنا أجوفها بالمصري .. من جدي أنا مو قابل بهالتغيير وبشدة
وحزتها طبعاً بستانس عدل إذا رجعت صدق لأفلام ديزني مثل قبل [eyelove]

--------------------
 -

المشاركات: 182 | من: البحرين | تاريخ التسجيل: يناير 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
[ L.O.V.E.R ]Administrator
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

-

الفيلم ابداع ابداع ابداع

تجربة ولا اروع بالايماكس [eyelove]

ديزني بعد هالفيلم خلتني احط يدي بماي باااارده بخصوص مستقبل افلامها القادمه

والله العظيم استمتعت بكل ثانيه

بعد ماطلعت من السينما رحت البيت وانا نفسي مفتوحه على فيلم الانميشن الكلاسيكي

هالفيلم غير نظرتي له 180 درجه [heartpump]

صرت اشوف الفيلم بنظرة ثانية كلها حب واعجاب

بعد ماكنت اشوفه مجرد فيلم ممل وخلاص

ماراح ادخل بالتفاصيل واحرق عليكم لكن الفيلم نجح بأنه يخليني مركز معاه للنهاية وكان روعه على كل المستويات

الطفل بالضبط مثل موغلي [Big Grin]

وشيرخان مشاهده تثير الرعب من قلب!!

واحلى شي حبيته الافيال ماخلوهم يتكلمون وعطوهم هيبه وملوكية [heartpump]

كل التفاصيل مشتغلين عليها صح

واكثر شي حبيته ان اغلب السينماتوغرافي المبهر اللي شفناه بالفيلم الكلاسيكي نقلوه هنا لكن على حقيقي

مشهد البداية لما الفيلم يبدا من عند الشلالات سووه بالضبط

مشهد موغلي وهو يمشي مع باغيرا من بعيد وينط ويمسك جذع الشجره بعد سووه بالضبط

مشهد النهاية راااح يفااااجئكم

الطريقة اللي قفلوا فيها الفيلم [eyelove]

وطبعاً البوب اب بالنهاية كان عبقري!!

قريت بعدها ان الكريديت اشتغلوا عليه بيكسار بنفسهم وان اللي عامل هالكريديت الذكي بالتحديد هو نفسه مخرج بريف [heartpump]

غير الاغاني طبعاً اللي استعرضوها بالفيلم وكانت شي غير متوقع بما ان الفيلم مش ميوزيكال

المهم هالفيلم تجربه لااازم ماتفوتكم

بدون شك واحد من اجمل اقتباسات ديزني لكلاسيكياتها

كتاب الادغال وسندريلا المفضلين عندي [applause]

--------------------

-

-

المشاركات: 27179 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ [ L.O.V.E.R ]     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

#ديزني_لازم_ترجع_مصري

شباب اعذروني على هالتغطيات البيسطه للحمله

ترى الزوبعه اللي صايره على مواقع السوشال ميديا والصحافه والتلفزيون ماتجي ثلث اللي انكتب بالدليل

بحاول احط الابرز عشان نكون غطينا ولو جزء بسيط

اكثر شي حابه بالموضوع هو ان الدنيا مقلوبه فوق تحت على دبلجات ديزني المصرية

وصارت سيرة افلام ديزني المصرية موضه مستشريه وماشيه بكل مكان!!

الفنانين والناس والعالم ماعندهم الا هالسيرة .. يسترجعون ذكرياتهم مع هالافلام ويكتبون اقتباسات ويحطون مشاهد فيديو ويرسمون صور وغيره

شي يخلي الواحد يحس بسعادة لاتوصف [heartpump]

هالدبلجات المصرية الفخمه طلعت مأثره على الكره الارضيه كلها ولها فانز شرس

المهم بحط لكم ابرز الاشياء الاخيرة اللي صارت

.........

"رنا سماحة تنضم لحملة"ديزنى لازم ترجع مصرى

Click for fullsize image

الخبر

يقولون وحده من مشتركات ستار اكاديمي [thinking]

.........

أحمد موسى يستعد لدبلجة أفلام ديزني بالعربي

Click for fullsize image

الخبر

الكل صار يبي يشتغل بافلام ديزني لو رجعت بالمصري

حتى الاعلاميين [Big Grin]

.........

إيهاب فهمي: الجمهور يطالبني بدعم حملة "ديزني بالمصري"

Click for fullsize image

الخبر

المبدع اللي مثل صوت علاء الدين وبيتر بان

شوفوا كلامه وفخره بنسخ افلام ديزني المصرية اللي اشتغل عليها [applause]

وان هالاعمال كان يسويها هدية لولده الصغير

.........

دعمًا لـ«ديزني لازم ترجع مصري».. «مشكاة» تعرض أفلام الإنيمشن المصرية

Click for fullsize image

الخبر

شباب والله اول ماقريت الخبر تأثرت من جد [crying]

متخيلين!!

مؤسسة منظمة مراثون لافلام ديزني المدبلجة باللهجة المصرية تضامناً مع الحملة [heartpump]

شي يفرح والله

.........

صور.. فابريكا تقدم أغنيات ديزني لجمهورها بساقية الصاوي

Click for fullsize image

الخبر

اكيد الحمله لها دخل بالموضوع [eyelove]

بعد ماولعت الدنيا باسبوع وصارت ترند والشغل الشاغل [heartpump]

فجأة صارت هالحفلة [applause]

.........

في اخبار وتغطيات كثيره من صحف مصرية وعربية للحملة ولافلام ديزني المصرية عموماً

اللي حاب يقراهم يدخل جوجل ويكتب اسم الهاشتاق

--------------------

-

-

المشاركات: 27179 | من: ~ NeverlanD ~ | تاريخ التسجيل: يوليو 2002  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar

تغطية القنوات التلفزيونية

والمحطات الاذاعية

قنوات واذاعات كثيره ومهمة غطت حملة ديزني لازم ترجع مصري

واستضافت نشطاء وعاملين على هالافلام

بحط لكم الابرز

.........

قناة MBC

أصداء حملة "ديزني لازم ترجع مصري" في السعودية

عبدالله رافعه

صديقنا الراقي و احد مؤسسين الحملة

الف شكر على تمثيل فانز ديزني بأحلى صورة [rose]

.........

قناة الغد العربي

تغطية حملة ديزني لازم ترجع مصري، ومقابلة مع الكاتب عمرو حسني

عمرو حسني [eyelove]

المبدع اللي خط بقلمه اجمل سيناريوهات افلام ديزني المصرية

بيتر بان وعلاء الدين ورابونزل وشركة المرعبين وحياة الامبراطور ونيمو وحياة حشرة وغيرهم

مقااابلة مهمة ولازم الكل يشوفها شباب

قال فيها اشياء تستحق الاستماع

.........

إذاعة BBC العربية

نقاش حول حملة ديزني لازم ترجع مصري، ومقابلة مع الكاتب عمرو حسني

حتى البي بي سي تكلمت عن الحملة [eyelove]

عمرو حسني قلوب من هنا لمصر [heartpump]

اكثر واحد دعمنا

.........

إذاعة راديو مباشر

"ديزني لازم ترجع مصري" يصل إلى العالمية

.........

الباقي تحصلونه عاليوتيوب

في برامج تلفزيونية واذاعية ايضاً يتم التنسيق معاها حالياً لاستضافت احد المؤسسين فيها للحديث عن الحملة

السؤال

بعد كل هالزوبعه اللي صارت واللي مش ممكن يصير اكبر منها لا قبل ولا بعد

هل راح تستجيب ديزني؟!!!

--------------------

-

-

A M I R
عضو نشيط جدا
رقم العضويه 90355

This user is from Saudi Arabia
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ A M I R   البريد الإلكتروني A M I R   إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

[heartpump] [Big Grin] [heartpump]

انا اللي حبيته بالحملة انها طلعت لنا شخصيات مشهورة تحب ديزني
وشلون عبرت عن حبها للدبلجة المصرية زي شمس مثلا لووول !!!
وحبيت دعم الفنانين وشلون يدافعون عنها زي محمد هنيدي اللي ماقصر
[applause]

بس للاسف في بعض المقابلات او التقارير
تكون خلفية المذيعين عن الافلام غلط بغلط [worried]
نفس المذيعة اللي طلع معاها عمرو حسني باخر مقابلة ، يبيلها قتل تعزير لووول
تحسون عمرو حسني شوي ويعطيها باللي في رجله من قوة غبائها
[rofl]
وعليا وهو كل شوي يصحح لها معلومة خخخخ

[Embarrassed]
بس يارب نشوف ثمرة هالشغل قريب واتوقع لديزني الحين صار عندها خبر
بس محد يدري اذا بتاخذ الموضوع بعين الاعتبار وتدرسه وبتشتغل على موضوع التغيير ولا لا

--------------------
 -

المشاركات: 1978 | من: K.S.A - Jeddah | تاريخ التسجيل: أغسطس 2011  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
mohammed anis
عضو نشيط
رقم العضويه 91854

This user is from Libya
أيقونه 1 مرسله في     Offline  الملف الشخصي لـ mohammed anis   الموقع المفضل للعضو     إرسال رساله خاصه جديده       تحرير/حذف المشاركه   رد مع إقتباس 

المهم توا خلونا في الأبلة فاهيتا اللي دعمت حملة #ديزني_لازم_ترجع_مصري

يهدها الدبلجة الفصحى

ههههههههههه

Click for fullsize image

[Razz] [Razz]

[ أبريل 18, 2016, 06:35 AM: تم تحرير المشاركه من قبل: mohammed anis ]

--------------------

-

المشاركات: 193 | من: طرابلس / ليبيا | تاريخ التسجيل: نوفمبر 2015  | أرسل ملاحظه لمشرف الساحه عن هذه المشاركه
سوبر مصمم
رقم العضويه 3004

This user is from Quatar

محمد افكارك تحفه [rofl]

حبيت قهوة الحاج متولي وقائمة الاكلات الموجودة فيها واللي كلها من افلام ديزني [eyelove]

سمك ضوري مقلي .. دود مزفلط خخ

التفاصيل روعه [applause]

رد مقتبس:
انا اللي حبيته بالحملة انها طلعت لنا شخصيات مشهورة تحب ديزني
وشلون عبرت عن حبها للدبلجة المصرية زي شمس مثلا لووول !!!
وحبيت دعم الفنانين وشلون يدافعون عنها زي محمد هنيدي اللي ماقصر

شمس اكثر وحده انصدمت منها lol طلع عندها ذوق [Razz]

والحلو بعد ان نص هالفنانين اللي كنت اظن انهم خجلانين من ذكر تجربتهم مع الدوبلاج

طلعوا فخورين فيها

وحديث الناس بكل هالحب عن اعمالهم اللي قدموها مع ديزني خلاهم يرفعون راسهم اكثر

وهذا اللي كان لازم يصير ويعرفونه

مشاركتهم بافلام ديزني تعتبر اضافه لهم بمشوارهم حتى لو دوبلاج صوت فقط [heartpump]

--------------------

-

-

الموضوع متكون من صفحات: 1  2  3  ...  40  41  42  43  44  45  46  ...  161  162  163   

رد سريع
الموضوع:

Icon 1
  أيقونه 1     أيقونه 2     أيقونه 3     أيقونه 4     أيقونه 5     أيقونه 6     أيقونه 7  
  أيقونه 8     أيقونه 9     أيقونه 10     أيقونه 11     أيقونه 12     أيقونه 13     أيقونه 14  
  أيقونه 15     أيقونه 16     أيقونه 17     أيقونه 18     أيقونه 19     أيقونه 20     أيقونه 21  
  أيقونه 22     أيقونه 23     أيقونه 24     أيقونه 25     أيقونه 26     أيقونه 27     أيقونه 28  
  أيقونه 29     أيقونه 30     أيقونه 31     أيقونه 32     أيقونه 33     أيقونه 34     أيقونه 35  
  أيقونه 36     أيقونه 37     أيقونه 38     أيقونه 39     أيقونه 40     أيقونه 41     أيقونه 42  
  أيقونه 43     أيقونه 44     أيقونه 45     أيقونه 46     أيقونه 47     أيقونه 48     أيقونه 49  
  أيقونه 50     أيقونه 51     أيقونه 52     أيقونه 53     أيقونه 54     أيقونه 55     أيقونه 56  

كود HTML مفعل
كود المنتدى مسموح به.

الوجوه الفوريه

إرفاق ملف من

إضافة موضوع جديد  إضافة رد إغلاق الموضوع   تثبيت الموضوع   نقل الموضوع   حذف الموضوع الموضوع الأقدم التالي   الموضوع الأحدث التالي
 - لطباعه هذا الموضوع
إذهب إلى:

إتصل بنا | منتدى السالمية دوت نت